img
Toplam 24618 kayıt

Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi

AYDIN, A. (2018) "Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi", IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu , (Ekim 2018 AYDIN, A. (2018) "Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi", IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018 Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi

Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018 Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı

AYDIN, A. (2017) "PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı", 22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu , (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2017 AYDIN, A. (2017) "PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı", 22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu , (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu

The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course

Caymaz, B., AYDIN, A. (2017) "The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course", 4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress , (pp. 73), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 Caymaz, B., AYDIN, A. (2017) "The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course", 4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress , (pp. 73), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress

Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri

Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2017) "Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri", IVth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 677), (Mayıs 2017 Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2017) "Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri", IVth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 677), (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress

Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi", 7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION , (pp. 146), (Nisan 2017 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi", 7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION , (pp. 146), (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION

The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels

AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels", TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS , (pp. 722), (Eylül 2017 AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels", TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS , (pp. 722), (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", 3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 62), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", 3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 62), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4

AYDIN, A., Akkurt, M. (2017) "Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4", Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 659), Muğla, Türkiye, (Ağustos 2017 AYDIN, A., Akkurt, M. (2017) "Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4", Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 659), Muğla, Türkiye, (Ağustos 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi

Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi

Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2016) "Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2016) "Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Mart 2016 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Mart 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Özcan, H., Orhan, M., Demirkılıç, T., AYDIN, A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016 Özcan, H., Orhan, M., Demirkılıç, T., AYDIN, A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi

ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR", İnternational Teacher Education Conference , (pp. 27-30), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Ocak 2016 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR", İnternational Teacher Education Conference , (pp. 27-30), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Ocak 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Teacher Education Conference

Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions

Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2016) "Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions", İnternational Conference for the European Science Education Research Association , (pp. 943-950), (Nisan 2016 Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2016) "Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions", İnternational Conference for the European Science Education Research Association , (pp. 943-950), (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference for the European Science Education Research Association

OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ

AYDIN, A. (2016) "OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ", ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU , (pp. 66-72), (Ekim 2016 AYDIN, A. (2016) "OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ", ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU , (pp. 66-72), (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri

Özsoy, M.H., Sağır, T., Şimşek, N., Tuzcu, Ç., AYDIN, A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016 Özsoy, M.H., Sağır, T., Şimşek, N., Tuzcu, Ç., AYDIN, A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi

Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2

AYDIN, A., Akkurt, M., Gül, H.İ., Yerdelen, K.Ö., Raziye, Ç.Ç. (2015) "Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2", 9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey , (Ağustos 2015 AYDIN, A., Akkurt, M., Gül, H.İ., Yerdelen, K.Ö., Raziye, Ç.Ç. (2015) "Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2", 9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey , (Ağustos 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey

Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi

Fatma, T., AYDIN, A. (2015) "Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi", 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi , (Eylül 2015 Fatma, T., AYDIN, A. (2015) "Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi", 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi

Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions

Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2015) "Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions", International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland , (Ağustos 2015 Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2015) "Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions", International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland , (Ağustos 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland