Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24618 kayıt
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
AYDIN, A.
(2018) "
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
",
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
, (
Ekim 2018
)
AYDIN, A.
(2018) "
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
",
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
AYDIN, A.
(2017) "
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
",
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
, (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (
Temmuz 2017
)
AYDIN, A.
(2017) "
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
",
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
, (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2017) "
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
",
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
, (pp. 73), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2017) "
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
",
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
, (pp. 73), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
IVth International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 677), (
Mayıs 2017
)
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
IVth International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 677), (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
",
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
, (pp. 146), (
Nisan 2017
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
",
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
, (pp. 146), (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
",
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
, (pp. 722), (
Eylül 2017
)
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
",
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
, (pp. 722), (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
",
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ
, (pp. 62), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
",
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ
, (pp. 62), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4
AYDIN, A.
, Akkurt, M. (2017) "
Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4
",
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi
, (pp. 659), Muğla, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
AYDIN, A.
, Akkurt, M. (2017) "
Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4
",
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi
, (pp. 659), Muğla, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi
Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2016) "
Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2016) "
Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Mart 2016
)
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Mart 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Özcan, H., Orhan, M., Demirkılıç, T.,
AYDIN, A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
",
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Özcan, H., Orhan, M., Demirkılıç, T.,
AYDIN, A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
",
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR
",
İnternational Teacher Education Conference
, (pp. 27-30), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (
Ocak 2016
)
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR
",
İnternational Teacher Education Conference
, (pp. 27-30), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (
Ocak 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnternational Teacher Education Conference
Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2016) "
Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions
",
İnternational Conference for the European Science Education Research Association
, (pp. 943-950), (
Nisan 2016
)
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2016) "
Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions
",
İnternational Conference for the European Science Education Research Association
, (pp. 943-950), (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnternational Conference for the European Science Education Research Association
OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ
AYDIN, A.
(2016) "
OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ
",
ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU
, (pp. 66-72), (
Ekim 2016
)
AYDIN, A.
(2016) "
OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ
",
ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU
, (pp. 66-72), (
Ekim 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri
Özsoy, M.H., Sağır, T., Şimşek, N., Tuzcu, Ç.,
AYDIN, A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri
",
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
, Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Özsoy, M.H., Sağır, T., Şimşek, N., Tuzcu, Ç.,
AYDIN, A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen eğitimi Hakkındaki görüşleri
",
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
, Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi
Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Gül, H.İ., Yerdelen, K.Ö., Raziye, Ç.Ç. (2015) "
Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2
",
9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey
, (
Ağustos 2015
)
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Gül, H.İ., Yerdelen, K.Ö., Raziye, Ç.Ç. (2015) "
Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2
",
9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey
, (
Ağustos 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey
Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Fatma, T.,
AYDIN, A.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
",
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi
, (
Eylül 2015
)
Fatma, T.,
AYDIN, A.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
",
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi
, (
Eylül 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi
Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2015) "
Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions
",
International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland
, (
Ağustos 2015
)
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2015) "
Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions
",
International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland
, (
Ağustos 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»