img

Dr. Öğr. Üyesi Rabia KARATOPRAK ERŞEN

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
17
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Iowa, , 2014, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitim (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2011
Araştırma Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Iowa, , 2014, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitim (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2011
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 93, 2022/2 Yab, 2022
İngilizce, YDS, 88, 2020 Elekt, 2020
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2020-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Erşen, R.K., Gündüz, T. (2023) "Seçme ve Katkı gerektiren Maddelerin Yazımı ve Düzenlenmesi için Kontrol Listeleri", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 58 (0) pp. 2473-2493 [TR Dizin] Link DOI    
Erşen, R.K., Lee, W. (2023) "Pretest Item Calibration in Computerized Multistage Adaptive Testing", Journal of Educational Measurement, 60 (3) pp. 379-401 [SSCI] Link DOI   
Mor, E., Erşen, R.K. (2023) "Implications of current validity frameworks for classroom assessment", International Journal of Assessment Tools in Education, 10 (0) pp. 164-173 [ESCI] Link DOI    
Deveci, C., Erşen, R.K. (2022) "Predictors of academic achievement at different levels of socioeconomic status", International Education Studies, 15 (3) pp. 39-52 Link DOI   
Fabıano, G., Schatz, N., Aloe, A., Pelham, W., Smyth, A., Zhao, X., Merrıll, B., Macphee, F., Ramos, M., Hong, N., Altszuler, A., Ward, L., Rodgers, D., Lıu, Z., Erşen, R.K., Coxe, S. (2021) "Comprehensive meta-analysis of attention-deficit/hyperactivity disorder psychosocial treatments investigated within between group studies", Review of Educational Research, 91 (5) pp. 718-760 [SSCI] Link DOI   
Erşen, R.K., Akar, G.K., Börkan, B. (2015) "A comparison of prospective secondary and elementary mathematics teachers’ statistical reasoning", International Electronic Journal of Elementary Education, 7 (2) pp. 107-124 Link   
Kılıç, H., Pekkan, Z.T., Erşen, R.K. (2013) "Materyal kullanımının matematiksel düşünme becerisine etkisi (The effects of using materials on mathematical thinking skills)", Journal of Theory & Practice in Education, 9 (4) pp. 544-556 Link  
Erşen, R.K. (2021) "A Software comparison on item parameter recovery in multistage adaptive testing", 7th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , (Eylül 2021
Erşen, R.K., Kabasakal, K.A. (2021) "Uluslararası başarı değerlendirme programları Türkiye verileri için R", Eğitimde Ölçme Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi , (Ağustos 2021
Erşen, R.K., Lee, W. (2021) "Impact of pretest item quality on parameter recovery in MST", The International Meeting of Psychometric Society , (Temmuz 2021
Erşen, R.K., Lee, W. (2019) "Pretest item calibration in multistage adaptive testing", National Council on Measurement in Education , Toronto, Ontario, Kanada, (Nisan 2019
Aloe, A., Tıpton, E., Reeger, A., Erşen, R.K., Park, S. (2018) "Minimizing research- and data-waste in education", Annual meeting of the American Educational Research Association , New York City, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2018
Erşen, R.K., Lee, W. (2018) "Dependability of difference scores of students, classes, and sites", International Meeting of Psychometric Society , New York, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Temmuz 2018
Erşen, R.K., Lee, W. (2018) "Evaluation of sub-score equating methods", National Council on Measurement in Education , New York, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2018
Erşen, R.K., Yılmaz, Z., Ubuz, B. (2014) "Türkiye’deki matematik eğitimi araştırmaları eğilimleri: 2007–2013", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
Erşen, R.K., Akar, G.K. (2014) "Turkish version of Statistical Reasoning Assessment (SRA)", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , Konya, Türkiye, (Temmuz 2014
Kayıt Yok
Erşen, R.K. (2021) "Çok Aşamalı Uyarlanmış Test Tasarımları", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Won-Chan Lee
-
2018 - 2023 5
Gülseren Karagöz Akar
Boğaziçi Üniversitesi
2014 - 2015 2
Arıel Aloe
-
2018 - 2021 2
-
2023 1
Bengü Börkan
-
2015 1
Ceyda Deveci
-
2022 1
Zelha Tunç Pekkan
Mef Üniversitesi
2013 1
Tuba Gündüz
-
2023 1
Hülya Kılıç
Yeditepe Üniversitesi
2013 1
Kübra Atalay Kabasakal
-
2021 1
A Reeger
-
2018 1
Alyssa Smyth
-
2021 1
Amy Altszuler
-
2021 1
B. Ubuz
-
2014 1
Brıttany Merrıll
-
2021 1
Derek Rodgers
-
2021 1
E Tıpton
-
2018 1
Fıona Macphee
-
2021 1
Gregory Fabıano
-
2021 1
Leah Ward
-
2021 1
Marcela Ramos
-
2021 1
Natalıe Hong
-
2021 1
Nıcole Schatz
-
2021 1
Seohee Park
-
2018 1
Stefany Coxe
-
2021 1
Wıllıam Pelham
-
2021 1
Xın Zhao
-
2021 1
Z. Yılmaz
-
2014 1
Zhıjıang Lıu
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78739
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9115
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 954
Anahtar Kelimeler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 0 0 15 5 0 102 15 85 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 457 . - - 527 . 537 . - 522 . 605 . 506 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 317 . - - 334 . 326 . - 292 . 352 . 296 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 136 . - - 118 . 113 . - 107 . 154 . 101 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 33 . - - 40 . 42 . - 29 . 45 . 25 . -
Toplam Yayın 1 0 0 3 1 0 5 1 3 0
Toplam Makale 1 0 0 0 0 0 1 1 3 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 3 1 0 3 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 3 1 0 2 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri