Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Iowa, , 2014, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitim (Yl) (Tezli), 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Iowa, , 2014, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitim (Yl) (Tezli), 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 93, 2022/2 Yab, 2022 |
İngilizce, YDS, 88, 2020 Elekt, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Eğitim Araştırmaları için İstatistik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Temel İstatistik, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, R ile İstatistiksel Veri Analizi, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
MOR, E., KARATOPRAK-ERŞEN, R. (2023) "Implications of current validity frameworks for classroom assessment", International Journal of Assessment Tools in Education, 10 (0) pp. 164-173 [ESCI] Link DOI |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Gündüz, T. (2023) "Seçme ve Katkı gerektiren Maddelerin Yazımı ve Düzenlenmesi için Kontrol Listeleri", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 58 (0) pp. 2473-2493 [TR Dizin] Link DOI |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Lee, W. (2023) "Pretest Item Calibration in Computerized Multistage Adaptive Testing", Journal of Educational Measurement, 60 (3) pp. 379-401 [SSCI] Link DOI |
Deveci, C., KARATOPRAK-ERŞEN, R. (2022) "Predictors of academic achievement at different levels of socioeconomic status", International Education Studies, 15 (3) pp. 39-52 Link DOI |
Fabıano, G., Schatz, N., Aloe, A., Pelham, W., Smyth, A., Zhao, X., Merrıll, B., Macphee, F., Ramos, M., Hong, N., Altszuler, A., Ward, L., Rodgers, D., Lıu, Z., KARATOPRAK-ERŞEN, R., Coxe, S. (2021) "Comprehensive meta-analysis of attention-deficit/hyperactivity disorder psychosocial treatments investigated within between group studies", Review of Educational Research, 91 (5) pp. 718-760 [SSCI] Link DOI |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Akar, G.K., Börkan, B. (2015) "A comparison of prospective secondary and elementary mathematics teachers’ statistical reasoning", International Electronic Journal of Elementary Education, 7 (2) pp. 107-124 Link |
Kılıç, H., Pekkan, Z.T., KARATOPRAK-ERŞEN, R. (2013) "Materyal kullanımının matematiksel düşünme becerisine etkisi (The effects of using materials on mathematical thinking skills)", Journal of Theory & Practice in Education, 9 (4) pp. 544-556 Link |
KARATOPRAK-ERŞEN, R. (2021) "A Software comparison on item parameter recovery in multistage adaptive testing", 7th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , (Eylül 2021) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Kabasakal, K.A. (2021) "Uluslararası başarı değerlendirme programları Türkiye verileri için R", Eğitimde Ölçme Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi , (Ağustos 2021) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Lee, W. (2021) "Impact of pretest item quality on parameter recovery in MST", The International Meeting of Psychometric Society , (Temmuz 2021) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Lee, W. (2019) "Pretest item calibration in multistage adaptive testing", National Council on Measurement in Education , Toronto, Ontario, Kanada, (Nisan 2019) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Lee, W. (2018) "Dependability of difference scores of students, classes, and sites", International Meeting of Psychometric Society , New York, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Temmuz 2018) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Lee, W. (2018) "Evaluation of sub-score equating methods", National Council on Measurement in Education , New York, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2018) |
Aloe, A., Tıpton, E., Reeger, A., KARATOPRAK-ERŞEN, R., Park, S. (2018) "Minimizing research- and data-waste in education", Annual meeting of the American Educational Research Association , New York City, Ny, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2018) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Yılmaz, Z., Ubuz, B. (2014) "Türkiye’deki matematik eğitimi araştırmaları eğilimleri: 2007–2013", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
KARATOPRAK-ERŞEN, R., Akar, G.K. (2014) "Turkish version of Statistical Reasoning Assessment (SRA)", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , Konya, Türkiye, (Temmuz 2014) |
Kayıt Yok |
KARATOPRAK-ERŞEN, R. (2021) "Çok Aşamalı Uyarlanmış Test Tasarımları", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 149 / 157, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Won-Chan Lee
-
|
2018 - 2023 | 5 |
Gülseren Karagöz Akar
Boğaziçi Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Arıel Aloe
-
|
2018 - 2021 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Bengü Börkan
-
|
2015 | 1 |
Ceyda Deveci
-
|
2022 | 1 |
Zelha Tunç Pekkan
Mef Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Tuba Gündüz
-
|
2023 | 1 |
Hülya Kılıç
Yeditepe Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kübra Atalay Kabasakal
-
|
2021 | 1 |
A Reeger
-
|
2018 | 1 |
Alyssa Smyth
-
|
2021 | 1 |
Amy Altszuler
-
|
2021 | 1 |
B. Ubuz
-
|
2014 | 1 |
Brıttany Merrıll
-
|
2021 | 1 |
Derek Rodgers
-
|
2021 | 1 |
E Tıpton
-
|
2018 | 1 |
Fıona Macphee
-
|
2021 | 1 |
Gregory Fabıano
-
|
2021 | 1 |
Leah Ward
-
|
2021 | 1 |
Marcela Ramos
-
|
2021 | 1 |
Natalıe Hong
-
|
2021 | 1 |
Nıcole Schatz
-
|
2021 | 1 |
Seohee Park
-
|
2018 | 1 |
Stefany Coxe
-
|
2021 | 1 |
Wıllıam Pelham
-
|
2021 | 1 |
Xın Zhao
-
|
2021 | 1 |
Z. Yılmaz
-
|
2014 | 1 |
Zhıjıang Lıu
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 0 | 0 | 15 | 5 | 0 | 102 | 15 | 85 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 456 . | - | - | 529 . | 539 . | - | 524 . | 610 . | 520 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 313 . | - | - | 332 . | 328 . | - | 290 . | 355 . | 305 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 133 . | - | - | 121 . | 112 . | - | 103 . | 152 . | 97 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 34 . | - | - | 36 . | 40 . | - | 28 . | 44 . | 25 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 5 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |