Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Iowa, , 2014, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitim (Yl) (Tezli), 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Won-Chan Lee
-
|
2018 - 2023 | 5 |
![]()
Gülseren Karagöz Akar
![]() |
2014 - 2015 | 2 |
![]()
Arıel Aloe
-
|
2018 - 2021 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Bengü Börkan
-
|
2015 | 1 |
![]()
Ceyda Deveci
-
|
2022 | 1 |
![]()
Zelha Tunç Pekkan
Mef Üniversitesi
|
2013 | 1 |
![]()
Tuba Gündüz
-
|
2023 | 1 |
![]()
Hülya Kılıç
Yeditepe Üniversitesi
|
2013 | 1 |
![]()
Kübra Atalay Kabasakal
-
|
2021 | 1 |
![]()
A Reeger
-
|
2018 | 1 |
![]()
Alyssa Smyth
-
|
2021 | 1 |
![]()
Amy Altszuler
-
|
2021 | 1 |
![]()
B. Ubuz
-
|
2014 | 1 |
![]()
Brıttany Merrıll
-
|
2021 | 1 |
![]()
Derek Rodgers
-
|
2021 | 1 |
![]()
E Tıpton
-
|
2018 | 1 |
![]()
Fıona Macphee
-
|
2021 | 1 |
![]()
Gregory Fabıano
-
|
2021 | 1 |
![]()
Leah Ward
-
|
2021 | 1 |
![]()
Marcela Ramos
-
|
2021 | 1 |
![]()
Natalıe Hong
-
|
2021 | 1 |
![]()
Nıcole Schatz
-
|
2021 | 1 |
![]()
Seohee Park
-
|
2018 | 1 |
![]()
Stefany Coxe
-
|
2021 | 1 |
![]()
Wıllıam Pelham
-
|
2021 | 1 |
![]()
Xın Zhao
-
|
2021 | 1 |
![]()
Z. Yılmaz
-
|
2014 | 1 |
![]()
Zhıjıang Lıu
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 963 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 0 | 0 | 15 | 5 | 0 | 102 | 15 | 85 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | - | - | 527 . | 533 . | - | 540 . | 630 . | 536 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | - | - | 329 . | 326 . | - | 295 . | 358 . | 314 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 125 . | - | - | 116 . | 105 . | - | 105 . | 150 . | 88 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | - | - | 34 . | 37 . | - | 23 . | 41 . | 22 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 5 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |