img
img
Toplam 25500 kayıt

Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi

Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor’s Level Astronomy Course

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Environmental Issues and Critical Perspectives Mentioned at Public Service Announcements which are Prepared by Primary School Pre-Service Teachers

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

Comparison of Prospective Science and Social Studies Teachers’ Knowledge Levels of and Misconceptions about Atmospheric Environmental Problems

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Öğretmen Adaylarının Sürdürülebı̇lir Kalkınma Farkındalıkları

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji ve Sosyal Bilgiler Dersi Kazanım ve Etkinliklerinin Çevre Eğitimine Yönelik Analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education

Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan Ulusal Makalelerin İncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Developing Attitude Scale, Reliability and Validity for Pre-Service Teachers towards Drama Lesson

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Ailenin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Mikroskobik Canlılar Konusunda Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Zihinsel Model Gelişimine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kalem Uluslararası Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi