img
Toplam 21615 kayıt

İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar

  ERDEMİR, M., AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 31-40 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2608"> ERDEMİR, M., AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 31-40 [TR Dizin]    ERDEMİR, M., AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 31-40 [TR Dizin]   
1999 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level

Link DOI      ERDEMİR, M. (2019) "Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level", Universal Journal of Educational Research, 7 (7) pp. 1517-1525 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-2609"> ERDEMİR, M. (2019) "Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level", Universal Journal of Educational Research, 7 (7) pp. 1517-1525 Link DOI      ERDEMİR, M. (2019) "Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level", Universal Journal of Educational Research, 7 (7) pp. 1517-1525 Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar

Link DOI     Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (5) pp. 2044-2057 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2610"> Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (5) pp. 2044-2057 [TR Dizin] Link DOI     Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (5) pp. 2044-2057 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT

Link     ERDEMİR, M. (2021) "PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT", i-manager’s Journal of Educational Technology, 18 (3) pp. 42-53 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2611"> ERDEMİR, M. (2021) "PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT", i-manager’s Journal of Educational Technology, 18 (3) pp. 42-53 Link     ERDEMİR, M. (2021) "PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT", i-manager’s Journal of Educational Technology, 18 (3) pp. 42-53 Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
i-manager’s Journal of Educational Technology

FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ

  ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2014) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ", Journal of Research in Education and Teaching, 3 (1) pp. 289-298   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2612"> ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2014) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ", Journal of Research in Education and Teaching, 3 (1) pp. 289-298    ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2014) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ", Journal of Research in Education and Teaching, 3 (1) pp. 289-298   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Research in Education and Teaching

Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education

Link DOI     ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies, 7 (2) pp. 1-8 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2613"> ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies, 7 (2) pp. 1-8 Link DOI     ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies, 7 (2) pp. 1-8 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies

Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi

Link DOI     Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi", Bilişim Teknolojileri Dergisi, 10 (4) pp. 435-449 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2614"> Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi", Bilişim Teknolojileri Dergisi, 10 (4) pp. 435-449 [TR Dizin] Link DOI     Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi", Bilişim Teknolojileri Dergisi, 10 (4) pp. 435-449 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilişim Teknolojileri Dergisi

The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course

Link DOI      ERDEMİR, M., Tomar, H. (2019) "The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course", Cypriot Journal of Educational Sciences, 14 (3) pp. 457-470 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-2615"> ERDEMİR, M., Tomar, H. (2019) "The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course", Cypriot Journal of Educational Sciences, 14 (3) pp. 457-470 Link DOI      ERDEMİR, M., Tomar, H. (2019) "The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course", Cypriot Journal of Educational Sciences, 14 (3) pp. 457-470 Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems

DOI     ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2016) "Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems", Universal Journal of Educational Research, 4 (12) pp. 2783-2794 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2617"> ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2016) "Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems", Universal Journal of Educational Research, 4 (12) pp. 2783-2794 DOI     ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2016) "Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems", Universal Journal of Educational Research, 4 (12) pp. 2783-2794 DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS

   AYDIN, A., Soylu, H., Akkurt, M., ERDEMİR, M. (1999) "Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 214 (4) pp. 529-530 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2618"> AYDIN, A., Soylu, H., Akkurt, M., ERDEMİR, M. (1999) "Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 214 (4) pp. 529-530 [SSCI]     AYDIN, A., Soylu, H., Akkurt, M., ERDEMİR, M. (1999) "Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 214 (4) pp. 529-530 [SSCI]    
1999 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES

THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS BY SOME VARIABLES

ERDEMİR, M. (2014) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS BY SOME VARIABLES", lnternational Congress on Education, lnnovation and Learning Technologies , Barcelona, İspanya, (Haziran 2014 ERDEMİR, M. (2014) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS BY SOME VARIABLES", lnternational Congress on Education, lnnovation and Learning Technologies , Barcelona, İspanya, (Haziran 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Congress on Education, lnnovation and Learning Technologies

İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables

  Şebnem, İ., ERDEMİR, M., Bolat, T., Akyol, K., Alkan, E., Carı, T., Kağanarslan, A. (2015) "İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables", International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2622"> Şebnem, İ., ERDEMİR, M., Bolat, T., Akyol, K., Alkan, E., Carı, T., Kağanarslan, A. (2015) "İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables", International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015  Şebnem, İ., ERDEMİR, M., Bolat, T., Akyol, K., Alkan, E., Carı, T., Kağanarslan, A. (2015) "İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables", International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges

ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ENERJİ" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA

ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2021) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ENERJİ" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", International of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21) , Bandırma, (Şubat 2021 ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2021) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ENERJİ" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", International of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21) , Bandırma, (Şubat 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21)

Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri

  ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K., Karacı, A. (2015) "Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri", International Congress on Education , (Haziran 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2624"> ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K., Karacı, A. (2015) "Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri", International Congress on Education , (Haziran 2015  ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K., Karacı, A. (2015) "Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri", International Congress on Education , (Haziran 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Education

Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

  ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 2nd International Eurasion Educational Research Conference , (Haziran 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2625"> ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 2nd International Eurasion Educational Research Conference , (Haziran 2015  ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 2nd International Eurasion Educational Research Conference , (Haziran 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Eurasion Educational Research Conference

Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Şebnem, K.İ., ERDEMİR, M., Alkan, E., Özçelik, E., Akyol, T. (2015) "Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2626"> Şebnem, K.İ., ERDEMİR, M., Alkan, E., Özçelik, E., Akyol, T. (2015) "Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015  Şebnem, K.İ., ERDEMİR, M., Alkan, E., Özçelik, E., Akyol, T. (2015) "Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. İnternational Eurasian Educational Research Conference

Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

  İngeç, Ş., ERDEMİR, M., Tuğba, B., Alkan, E., Özçelik, E., Tuğba, C. (2015) "Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2627"> İngeç, Ş., ERDEMİR, M., Tuğba, B., Alkan, E., Özçelik, E., Tuğba, C. (2015) "Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015  İngeç, Ş., ERDEMİR, M., Tuğba, B., Alkan, E., Özçelik, E., Tuğba, C. (2015) "Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. İnternational Eurasian Educational Research Conference

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

  ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Taşkın, T. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2628"> ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Taşkın, T. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016  ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Taşkın, T. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina

Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi

  İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-2629"> İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016  İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina

Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Taşkın, T., İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 Taşkın, T., İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi