Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair
GEDİK, A.
(2017) "
Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair
",
Jerusalem in Modern World Literature
, Amman, Ürdün, (
Mart 2017
)
GEDİK, A.
(2017) "
Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair
",
Jerusalem in Modern World Literature
, Amman, Ürdün, (
Mart 2017
)
Kurum Bilgileri
İlahiyat Fakültesi
İslam Tarihi ve Sanatları
Türk İslam Sanatları Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Jerusalem in Modern World Literature
Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
Uyanık, G.
(2016) "
Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 6 (2) pp. 126-140
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24801">
Uyanık, G.
(2016) "
Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 6 (2) pp. 126-140
Uyanık, G.
(2016) "
Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 6 (2) pp. 126-140
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers
Link
Uyanık, G.
(2017) "
Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 133-145
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24802">
Uyanık, G.
(2017) "
Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 133-145
[TR Dizin]
Link
Uyanık, G.
(2017) "
Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 133-145
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
Link
Uyanık, G.
(2019) "
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 12 (4) pp. 42-51
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24803">
Uyanık, G.
(2019) "
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 12 (4) pp. 42-51
Link
Uyanık, G.
(2019) "
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 12 (4) pp. 42-51
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TÜBAV Bilim Dergisi
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ
Link
DOI
Sakçı, G.,
Uyanık, G.
(2023) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 53 (1) pp. 1170-1193
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24804">
Sakçı, G.,
Uyanık, G.
(2023) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 53 (1) pp. 1170-1193
[TR Dizin]
Link
DOI
Sakçı, G.,
Uyanık, G.
(2023) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 53 (1) pp. 1170-1193
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Link
Uyanık, G.
(2017) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 10 (1) pp. 86-93
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24805">
Uyanık, G.
(2017) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 10 (1) pp. 86-93
Link
Uyanık, G.
(2017) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
",
TÜBAV Bilim Dergisi
, 10 (1) pp. 86-93
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TÜBAV Bilim Dergisi
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
Link
Uyanık, G.
(2017) "
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (8) pp. 185-195
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24806">
Uyanık, G.
(2017) "
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (8) pp. 185-195
Link
Uyanık, G.
(2017) "
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (8) pp. 185-195
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
Uyanık, G.
(2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 30-41
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24807">
Uyanık, G.
(2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 30-41
Uyanık, G.
(2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 30-41
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH
Link
DOI
Uyanık, G.
(2022) "
EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (49) pp. 863-874
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24808">
Uyanık, G.
(2022) "
EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (49) pp. 863-874
[TR Dizin]
Link
DOI
Uyanık, G.
(2022) "
EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (49) pp. 863-874
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning
Link
DOI
Özcan, G.E.,
Uyanık, G.
(2022) "
The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning
",
Journal of Pedagogical Research
, 6 (3) pp. 103-111
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24809">
Özcan, G.E.,
Uyanık, G.
(2022) "
The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning
",
Journal of Pedagogical Research
, 6 (3) pp. 103-111
Link
DOI
Özcan, G.E.,
Uyanık, G.
(2022) "
The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning
",
Journal of Pedagogical Research
, 6 (3) pp. 103-111
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Pedagogical Research
Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming
Link
DOI
Uyanık, G.
(2022) "
Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming
",
Journal of Computer and Education Research
, 10 (20) pp. 371-384
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24810">
Uyanık, G.
(2022) "
Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming
",
Journal of Computer and Education Research
, 10 (20) pp. 371-384
[TR Dizin]
Link
DOI
Uyanık, G.
(2022) "
Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming
",
Journal of Computer and Education Research
, 10 (20) pp. 371-384
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Computer and Education Research
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Link
Uyanık, G.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (2) pp. 195-206
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24811">
Uyanık, G.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (2) pp. 195-206
Link
Uyanık, G.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (2) pp. 195-206
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Kıvrak, A.H.,
Uyanık, G.
(2020) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 2 (1) pp. 1-15
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24812">
Kıvrak, A.H.,
Uyanık, G.
(2020) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 2 (1) pp. 1-15
Kıvrak, A.H.,
Uyanık, G.
(2020) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 2 (1) pp. 1-15
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Teknoloji
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 120-134
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24813">
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 120-134
[TR Dizin]
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 120-134
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Link
DOI
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
",
Turkish Journal of Education
, 5 (2) pp. 60-71
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24814">
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
",
Turkish Journal of Education
, 5 (2) pp. 60-71
[ESCI]
Link
DOI
Uyanık, G.
(2016) "
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
",
Turkish Journal of Education
, 5 (2) pp. 60-71
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Education
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi
Uyanık, G.
(2016) "
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 1571-1588
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24815">
Uyanık, G.
(2016) "
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 1571-1588
[TR Dizin]
Uyanık, G.
(2016) "
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 1571-1588
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
Link
Uyanık, G.
(2020) "
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (1) pp. 32-43
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24816">
Uyanık, G.
(2020) "
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (1) pp. 32-43
Link
Uyanık, G.
(2020) "
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (1) pp. 32-43
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Bilir, S.,
Uyanık, G.
(2019) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 1 (2) pp. 122-136
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24817">
Bilir, S.,
Uyanık, G.
(2019) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 1 (2) pp. 122-136
Bilir, S.,
Uyanık, G.
(2019) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
",
Eğitim ve Teknoloji
, 1 (2) pp. 122-136
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Teknoloji
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Link
DOI
Uyanık, G.
(2018) "
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 9 (16) pp. 600-624
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24819">
Uyanık, G.
(2018) "
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 9 (16) pp. 600-624
[TR Dizin]
Link
DOI
Uyanık, G.
(2018) "
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 9 (16) pp. 600-624
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
Uyanık, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24820">
Uyanık, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
Uyanık, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
«
731
732
733
734
735
736
737
738
739
740
»