img
img
Toplam 25254 kayıt

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜBAV Bilim Dergisi

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Pedagogical Research

Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer and Education Research

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Teknoloji

Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences

Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi

1 1
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Teknoloji

Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karaelmas Journal of Educational Sciences

Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi

Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karaelmas Journal of Educational Sciences