img
img
Toplam 24574 kayıt

Türkiye’de sosyal bilgiler ve fen bilimleri eğitimi alanlarında eğitsel oyunlara ilişkin yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi

Link     Ünlü, Y., Kandemir, K., Yıldız, E., Şimşek, Ü., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de sosyal bilgiler ve fen bilimleri eğitimi alanlarında eğitsel oyunlara ilişkin yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi", EKEV Akademi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25070"> Ünlü, Y., Kandemir, K., Yıldız, E., Şimşek, Ü., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de sosyal bilgiler ve fen bilimleri eğitimi alanlarında eğitsel oyunlara ilişkin yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi", EKEV Akademi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link     Ünlü, Y., Kandemir, K., Yıldız, E., Şimşek, Ü., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de sosyal bilgiler ve fen bilimleri eğitimi alanlarında eğitsel oyunlara ilişkin yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi", EKEV Akademi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

Yetişkinlerin toplu organizasyonlara ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi: Bolu örneği

Link     Çağrınur, S., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin toplu organizasyonlara ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi: Bolu örneği", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25071"> Çağrınur, S., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin toplu organizasyonlara ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi: Bolu örneği", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link     Çağrınur, S., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin toplu organizasyonlara ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi: Bolu örneği", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin bilgi okuryazarlığına ilişkin görüşleri

Link     Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2022) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin bilgi okuryazarlığına ilişkin görüşleri", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25072"> Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2022) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin bilgi okuryazarlığına ilişkin görüşleri", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link     Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2022) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin bilgi okuryazarlığına ilişkin görüşleri", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Türkiye’de eğitim bilimleri alanında geri bildirim üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin analizi

Link   Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de eğitim bilimleri alanında geri bildirim üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin analizi", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 468-483 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25073"> Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de eğitim bilimleri alanında geri bildirim üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin analizi", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 468-483 Link   Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2022) "Türkiye’de eğitim bilimleri alanında geri bildirim üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin analizi", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 468-483 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi

Yetişkinlerin yöresel yemeklere ilişkin görüşleri: Bolu ve Gaziantep örneği

Link    Sağ, Ç., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin yöresel yemeklere ilişkin görüşleri: Bolu ve Gaziantep örneği", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, (0) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25074"> Sağ, Ç., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin yöresel yemeklere ilişkin görüşleri: Bolu ve Gaziantep örneği", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, (0) [TR Dizin] Link    Sağ, Ç., KAYMAKCI, S. (2022) "Yetişkinlerin yöresel yemeklere ilişkin görüşleri: Bolu ve Gaziantep örneği", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, (0) [TR Dizin] Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Tourism and Gastronomy Studies

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri

Link DOI     Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 281-305 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25075"> Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 281-305 [TR Dizin] Link DOI     Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 281-305 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Toplum 5.0 sürecinin gelişimi ve eğitime etkisinin değerlendirilmesi

Link     Er, H., Turan, S., KAYMAKCI, S. (2021) "Toplum 5.0 sürecinin gelişimi ve eğitime etkisinin değerlendirilmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 14 (39) pp. 27-66 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25077"> Er, H., Turan, S., KAYMAKCI, S. (2021) "Toplum 5.0 sürecinin gelişimi ve eğitime etkisinin değerlendirilmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 14 (39) pp. 27-66 [TR Dizin] Link     Er, H., Turan, S., KAYMAKCI, S. (2021) "Toplum 5.0 sürecinin gelişimi ve eğitime etkisinin değerlendirilmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 14 (39) pp. 27-66 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Türkiye’de sosyal bilgiler dersinin yönelimi üzerine bir değerlendirme

Link    ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye’de sosyal bilgiler dersinin yönelimi üzerine bir değerlendirme", İnsan ve İnsan, 8 (27) pp. 179-207 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25078"> ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye’de sosyal bilgiler dersinin yönelimi üzerine bir değerlendirme", İnsan ve İnsan, 8 (27) pp. 179-207 [TR Dizin] Link    ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye’de sosyal bilgiler dersinin yönelimi üzerine bir değerlendirme", İnsan ve İnsan, 8 (27) pp. 179-207 [TR Dizin] Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve İnsan

Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

Link DOI     KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25080"> KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI     KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

  Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25082"> Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]    Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi

  Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25083"> Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]    Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi

Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi

Kınasakal, İ., Demir, A., KAYMAKCI, S. (2019) "Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi", Turkish Studies-Educational Sciences, 14 (6) pp. 3181-3202 [TR Dizin]   Kınasakal, İ., Demir, A., KAYMAKCI, S. (2019) "Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi", Turkish Studies-Educational Sciences, 14 (6) pp. 3181-3202 [TR Dizin]  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.

KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 77-93   KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 77-93  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi

  Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25086"> Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]    Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme

  KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25087"> KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172    KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri

Altun, A., KAYMAKCI, S. (2016) "Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri", Turkish History Education Journal, 5 (1) pp. 157-192   Altun, A., KAYMAKCI, S. (2016) "Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri", Turkish History Education Journal, 5 (1) pp. 157-192  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish History Education Journal

Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri

Akbaba, B., KAYMAKCI, S., Birbudak, T.S., Kılcan, B. (2016) "Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science), 9 (2) pp. 285-309   Akbaba, B., KAYMAKCI, S., Birbudak, T.S., Kılcan, B. (2016) "Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science), 9 (2) pp. 285-309  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science)

Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions

Link DOI     KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25118"> KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI     KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education

 Kitap Bölümü Berk, N.A., Gültekin, F., Berk, F., Üstündağ, M.T., Güneş, E., Karabağ, Ş.G., Tanrıverdi, M., Uysal, M., KAYMAKCI, S., Tokdemir, M.A. (2022) "Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT", Kitap: Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education, Türkiye : IGI Global Publishing, Bölüm Sayfaları: 158 / 180, ISBN: 9781668452417  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-25122"> Berk, N.A., Gültekin, F., Berk, F., Üstündağ, M.T., Güneş, E., Karabağ, Ş.G., Tanrıverdi, M., Uysal, M., KAYMAKCI, S., Tokdemir, M.A. (2022) "Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT", Kitap: Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education, Türkiye : IGI Global Publishing, Bölüm Sayfaları: 158 / 180, ISBN: 9781668452417  Kitap Bölümü Berk, N.A., Gültekin, F., Berk, F., Üstündağ, M.T., Güneş, E., Karabağ, Ş.G., Tanrıverdi, M., Uysal, M., KAYMAKCI, S., Tokdemir, M.A. (2022) "Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT", Kitap: Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education, Türkiye : IGI Global Publishing, Bölüm Sayfaları: 158 / 180, ISBN: 9781668452417  Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global Publishing

Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor

Erdoğan, Ö., Erdoğan, T., KAYMAKCI, S. (2017) "Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor", Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP,   Erdoğan, Ö., Erdoğan, T., KAYMAKCI, S. (2017) "Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor", Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP,  
2017 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTEN KİTAP