img
img
Toplam 24574 kayıt

Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?

KAYMAKCI, S. (2018) "Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?", I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu , (Kasım 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?", I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması

KAYMAKCI, S., Turan, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 110), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 KAYMAKCI, S., Turan, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 110), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı

Turan, S., KAYMAKCI, S. (2018) "Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 109), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 Turan, S., KAYMAKCI, S. (2018) "Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 109), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2017) "Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler

Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2017) "Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler", I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017 Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2017) "Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler", I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi

KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi", Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi", Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu

İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği

Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2017) "İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017 Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2017) "İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?

KAYMAKCI, S. (2017) "Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Türk eğitim bilimleri alanyazınında azerbaycan’da sosyal bilimler eğitiminin durumunu konu edinen çalışmaların incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2017) "Türk eğitim bilimleri alanyazınında azerbaycan’da sosyal bilimler eğitiminin durumunu konu edinen çalışmaların incelenmesi", II. Milletlerarası Azerbaycan-Türkiye Münasebetleri Sempozyumu , (Ekim 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Türk eğitim bilimleri alanyazınında azerbaycan’da sosyal bilimler eğitiminin durumunu konu edinen çalışmaların incelenmesi", II. Milletlerarası Azerbaycan-Türkiye Münasebetleri Sempozyumu , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Milletlerarası Azerbaycan-Türkiye Münasebetleri Sempozyumu

2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Fen Bilimlerinin Yerinin İncelenmesi

KAYMAKCI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Ürey, M. (2017) "2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Fen Bilimlerinin Yerinin İncelenmesi", I. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 231), Antalya, Türkiye, (Aralık 2017 KAYMAKCI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Ürey, M. (2017) "2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Fen Bilimlerinin Yerinin İncelenmesi", I. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 231), Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi

2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Tarih Konuları Açısından Karşılaştırılması

KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2017) "2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Tarih Konuları Açısından Karşılaştırılması", 1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017), , (pp. 661-662), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2017 KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2017) "2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Tarih Konuları Açısından Karşılaştırılması", 1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017), , (pp. 661-662), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017),

Temel Eğitimde Sosyal Bilgiler Dersinin Gerekliliği Üzerine Bir Araştırma

KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2017) "Temel Eğitimde Sosyal Bilgiler Dersinin Gerekliliği Üzerine Bir Araştırma", 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017) , Alanya, Türkiye, (Haziran 2017 KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2017) "Temel Eğitimde Sosyal Bilgiler Dersinin Gerekliliği Üzerine Bir Araştırma", 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017) , Alanya, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017)

Sosyal bilgiler tarih ve coğrafya öğretim programlarında azerbaycan ın yerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler tarih ve coğrafya öğretim programlarında azerbaycan ın yerinin incelenmesi", I. Milletlerarası Türkiye-Azerbaycan Münasebetleri Sempozyumu , (pp. 672-680), (Aralık 2016 KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler tarih ve coğrafya öğretim programlarında azerbaycan ın yerinin incelenmesi", I. Milletlerarası Türkiye-Azerbaycan Münasebetleri Sempozyumu , (pp. 672-680), (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Azerbaycan Münasebetleri Sempozyumu

Tarihî ipek yolu üzerinde bir turizm kenti Tosya

İBRET, B.Ü., KAYMAKCI, S. (2016) "Tarihî ipek yolu üzerinde bir turizm kenti Tosya", Uluslararası “İpek Yolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası” Bilgi Şöleni , (pp. 132-157), (Aralık 2016 İBRET, B.Ü., KAYMAKCI, S. (2016) "Tarihî ipek yolu üzerinde bir turizm kenti Tosya", Uluslararası “İpek Yolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası” Bilgi Şöleni , (pp. 132-157), (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası “İpek Yolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası” Bilgi Şöleni

Türkiye de sosyal bilgiler öğretmeni yetiştirmede ilklerden biri Kastamonu eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği programı

İBRET, B.Ü., KAYMAKCI, S. (2016) "Türkiye de sosyal bilgiler öğretmeni yetiştirmede ilklerden biri Kastamonu eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği programı", V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016 İBRET, B.Ü., KAYMAKCI, S. (2016) "Türkiye de sosyal bilgiler öğretmeni yetiştirmede ilklerden biri Kastamonu eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği programı", V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler sergisine yönelik görüşleri

KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler sergisine yönelik görüşleri", V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016 KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler sergisine yönelik görüşleri", V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Hukuk ve adalet dersi öğretim programı na ilişkin öğretmen görüşleri

KAYMAKCI, S. (2016) "Hukuk ve adalet dersi öğretim programı na ilişkin öğretmen görüşleri", II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Mayıs 2016 KAYMAKCI, S. (2016) "Hukuk ve adalet dersi öğretim programı na ilişkin öğretmen görüşleri", II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin derslerinde edebi ürün kullanma durumlarının değerlendirilmesi Bartın örneği

Er, H., KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin derslerinde edebi ürün kullanma durumlarının değerlendirilmesi Bartın örneği", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Er, H., KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin derslerinde edebi ürün kullanma durumlarının değerlendirilmesi Bartın örneği", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Benzer ve farklı yönleriyle 2009 ve 2015 hayat bilgisi dersi öğretim programlarının değerlendirilmesi

Güven, S., KAYMAKCI, S. (2016) "Benzer ve farklı yönleriyle 2009 ve 2015 hayat bilgisi dersi öğretim programlarının değerlendirilmesi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Güven, S., KAYMAKCI, S. (2016) "Benzer ve farklı yönleriyle 2009 ve 2015 hayat bilgisi dersi öğretim programlarının değerlendirilmesi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler dersinde türk dünyası konularının öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımı üzerine bir araştırma

KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler dersinde türk dünyası konularının öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımı üzerine bir araştırma", Türk Dünyası’nda İlmî Araştırmalar Sempozyumu , (Mayıs 2016 KAYMAKCI, S. (2016) "Sosyal bilgiler dersinde türk dünyası konularının öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımı üzerine bir araştırma", Türk Dünyası’nda İlmî Araştırmalar Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyası’nda İlmî Araştırmalar Sempozyumu