Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science.
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science.
",
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, 29 (2) pp. 402-426
[ESCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25550">
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science.
",
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, 29 (2) pp. 402-426
[ESCI]
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science.
",
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, 29 (2) pp. 402-426
[ESCI]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
Ortaokul Fen Kitapları Bilim ve Mühendislik Uygulamalarını Ne Düzeyde Temsil Ediyor?
Gökdaş, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N. (2023) "
Ortaokul Fen Kitapları Bilim ve Mühendislik Uygulamalarını Ne Düzeyde Temsil Ediyor?
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Gökdaş, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N. (2023) "
Ortaokul Fen Kitapları Bilim ve Mühendislik Uygulamalarını Ne Düzeyde Temsil Ediyor?
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
Representation of Science and Engineering Practices in Turkish Middle School Science Textbooks
Erdaş-Kartal, E.
, Gökdaş, M., Doğan, N. (2023) "
Representation of Science and Engineering Practices in Turkish Middle School Science Textbooks
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Erdaş-Kartal, E.
, Gökdaş, M., Doğan, N. (2023) "
Representation of Science and Engineering Practices in Turkish Middle School Science Textbooks
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy
Mesci, G., Hasançebi, F.,
Erdaş-Kartal, E.
(2023) "
Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Mesci, G., Hasançebi, F.,
Erdaş-Kartal, E.
(2023) "
Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic
",
The National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, (pp. 186), Vancouver, Kanada, (
Mart 2022
)
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic
",
The National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, (pp. 186), Vancouver, Kanada, (
Mart 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The National Association for Research in Science Teaching (NARST)
SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Erdaş-Kartal, E.
(2020) "
SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
",
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
, (
Aralık 2020
)
Erdaş-Kartal, E.
(2020) "
SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
",
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları
Altıner, Z.B., İrez, O.S., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları
",
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Altıner, Z.B., İrez, O.S., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları
",
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views
Doğan, N.,
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Cobern, W.W., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B. (2016) "
The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views
",
NARST 2016 Annual International Conference
, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2016
)
Doğan, N.,
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Cobern, W.W., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B. (2016) "
The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views
",
NARST 2016 Annual International Conference
, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NARST 2016 Annual International Conference
Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios
Tosunoğlu, Ç.H., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2015) "
Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios
",
NARST Annual International Conference
, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2015
)
Tosunoğlu, Ç.H., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2015) "
Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios
",
NARST Annual International Conference
, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NARST Annual International Conference
A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2017) "
A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science
",
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance
, Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2017) "
A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science
",
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance
, Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance
Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi
Tekin, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2017) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi
",
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Çanakkale, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Tekin, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2017) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi
",
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Çanakkale, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Tekin, G., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2017) "
Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi
",
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Çanakkale, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Tekin, G., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2017) "
Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi
",
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Çanakkale, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Okan, S. (2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi
",
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Okan, S. (2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi
",
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri
Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
, Altıner, B. (2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri
",
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
, Altıner, B. (2014) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri
",
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakçı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
, Altıner, Z.B. (2015) "
Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
",
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)
, Helsinki, Finlandiya, (
Ağustos 2015
)
Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakçı, G.,
Erdaş-Kartal, E.
, Altıner, Z.B. (2015) "
Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
",
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)
, Helsinki, Finlandiya, (
Ağustos 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)
Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "
Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model
",
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2016
)
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "
Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model
",
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "
Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science
",
International Conference “New Perspectives in Science Education”
, Floransa, İtalya, (
Mart 2016
)
Erdaş-Kartal, E.
, İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "
Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science
",
International Conference “New Perspectives in Science Education”
, Floransa, İtalya, (
Mart 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference “New Perspectives in Science Education”
Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2020) "
Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi
",
7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online)
, Türkiye, (
Kasım 2020
)
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2020) "
Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi
",
7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online)
, Türkiye, (
Kasım 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online)
Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları
Erdaş-Kartal, E.
, Ada, E. (2018) "
Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları
",
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2018
)
Erdaş-Kartal, E.
, Ada, E. (2018) "
Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları
",
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları
Ada, E.,
Erdaş-Kartal, E.
(2018) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları
",
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2018
)
Ada, E.,
Erdaş-Kartal, E.
(2018) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları
",
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
«
751
752
753
754
755
756
757
758
759
760
»