img
img
Toplam 25427 kayıt

SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST 2016 Annual International Conference

Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual International Conference

A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance

Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)

Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference “New Perspectives in Science Education”

Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online)

Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ

3-6 yaş grubu çocukların alıcı dil ve ifade edici dil becerilerinin incelenmesi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası VI. Çocuk Gelişimi Kongresi

GALEN’DEN HARVEY’E BİLİMSEL PARADİGMA DEĞİŞİMİ: İÇERİK TEMELLİ BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

What Did We Do Between 1998 2012 in Turkey A Review of the Research on Nature of Science

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN14)

Türkiye nin PISA daki fen başarısıyla ilişkili faktörlerin incelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Okulöncesi eğitim programının değerler eğitimi açısından incelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi