img
img
Toplam 25428 kayıt

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algıları

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)

Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumve Motivasyon Düzeylerine Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Endişenin Sebebi Matematik Öğretmek Mi Yoksa Matematiğin Kendisi Mi? Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Öğretmen adayları matematik öğretiminde kendilerini yeterli görüyorlar mı? Sınıf öğretmeni adayları üzerine bir araştırma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)

Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimine İlişkin İnanışları

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference New Perspectives in Science Education

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişki

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu

Üstbilişsel sorularla desteklenen matematiksel tartışma ortamlarının ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerine etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Undergraduate Science Teacher Education Students Perceptions of Mathematics Courses

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Conference of the International Journal of Arts and Sciences

Başarılı Yaşlanma Sürecinde Bazı Kuramsal Yaklaşımlar

0 0
2023 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye din eğitimi araştırmaları

Hollanda Erasmus Mc-Sophia Hastanesinde Çocuk Hastalara ve Yakınlarına Uygulanan Manevi Bakım Gözlem Örnekleri ve İletişim Yöntemleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SAĞLIK HİZMETLERİNDE MANEVİ DANIŞMANLIK ve REHBERLİK

12-24 Aylık Süt Çocuklarında Demir Tüketiminin Annenin Demir Eksikliği Anemisi Bilgi, Tutum ve Davranışlarıyla İlişkisinin Belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Beslenme ve Diyetetik e-Kongresi

Type 2 Diabetes Mellitus and Microbiota

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2ND INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCES (ICELIS)

The Effects of Maternal Obesity from The Fetus Period to The Adolescent Period

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2ND INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCES (ICELIS)

Hasan Onat'ın Şiilik İle İlgili Çalışmaları ve Değerlendirilmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Yurdu

PROF. DR. HASAN ONAT’IN TÜRKİYE’DEKİ ŞİÎLİK ÇALIŞMALARINA KATKISI (Danışmanlığını Yaptığı Yüksek Lisans ve Doktora Çalışmaları Bağlamında)

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-makâlât www.emakalat.com

HANEFİLİK VE MATURİDİLİĞİN BEKTAŞİLİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hz. Osman Dönemi “Fitne Ateşi İle Gelen İktidar Mücadelesi”

0 0
2017 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
https://www.beyaztarih.com

VÎRANÎ BABA’NIN FAKR-NÂMESİNDE TASAVVUFÎ UNSURLAR

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Oş Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İlmi Dergisi