img
Toplam 24354 kayıt

Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

Link DOI     KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25080"> KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI     KAYMAKCI, S., Tuğba, T., Özalp, M.T. (2021) "Sosyal bilgiler öğretiminde çözümlemeli öykünün kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (4) pp. 2080-2097 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

  Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25082"> Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]    Ürey, M., KAYMAKCI, S. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", Milli Eğitim, 49 (227) pp. 7-32 [TR Dizin]   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi

  Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25083"> Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]    Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi", Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, 19 (1) pp. 37-86 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi

Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi

Kınasakal, İ., Demir, A., KAYMAKCI, S. (2019) "Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi", Turkish Studies-Educational Sciences, 14 (6) pp. 3181-3202 [TR Dizin]   Kınasakal, İ., Demir, A., KAYMAKCI, S. (2019) "Ortaokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yerel tarih kullanımına bir örnek: Safranbolu gezisi", Turkish Studies-Educational Sciences, 14 (6) pp. 3181-3202 [TR Dizin]  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.

KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 77-93   KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "Evaluation of elementary school 4th grade human rights, citizenship and democracy course’s curriculum according to teachers’ perspectives: A Qualitative research.", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 77-93  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi

  Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25086"> Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]    Merey, Z., KAYMAKCI, S. (2018) "Millî Eğitim Şûraları’nda vatandaşlık, demokrasi ve insan hakları eğitimine ilişkin alınan kararların değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 819-854 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme

  KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25087"> KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172    KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretiminin yönelimi üzerine bir değerlendirme", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2153-2172   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri

Altun, A., KAYMAKCI, S. (2016) "Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri", Turkish History Education Journal, 5 (1) pp. 157-192   Altun, A., KAYMAKCI, S. (2016) "Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri", Turkish History Education Journal, 5 (1) pp. 157-192  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish History Education Journal

Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri

Akbaba, B., KAYMAKCI, S., Birbudak, T.S., Kılcan, B. (2016) "Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science), 9 (2) pp. 285-309   Akbaba, B., KAYMAKCI, S., Birbudak, T.S., Kılcan, B. (2016) "Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science), 9 (2) pp. 285-309  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science)

Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions

Link DOI     KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25118"> KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI     KAYMAKCI, S. (2015) "Understanding changes about 1998 and 2005 turkish social studies curricula in the light of teachers perceptions", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 40 (181) pp. 293-309 [SSCI] Link DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education

Berk, N.A., Gültekin, F., Berk, F., Üstündağ, M.T., Güneş, E., Karabağ, Ş.G., Tanrıverdi, M., Uysal, M., KAYMAKCI, S., Tokdemir, M.A. (2022) "Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT", Kitap: Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education, Türkiye : IGI Global Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668452417 Kitap Bölümü Berk, N.A., Gültekin, F., Berk, F., Üstündağ, M.T., Güneş, E., Karabağ, Ş.G., Tanrıverdi, M., Uysal, M., KAYMAKCI, S., Tokdemir, M.A. (2022) "Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT", Kitap: Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education, Türkiye : IGI Global Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668452417 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global Publishing

Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor

Erdoğan, Ö., Erdoğan, T., KAYMAKCI, S. (2017) "Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor", Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP,   Erdoğan, Ö., Erdoğan, T., KAYMAKCI, S. (2017) "Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor", Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP,  
2017 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTEN KİTAP

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği Kullanma Durumunun İncelenmesi

KAYMAKCI, S., Akpınar, M., Çolak, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği Kullanma Durumunun İncelenmesi", II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 188), (Mayıs 2017 KAYMAKCI, S., Akpınar, M., Çolak, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği Kullanma Durumunun İncelenmesi", II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 188), (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

KAYMAKCI, S., Çolak, K., Akpınar, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2017) , (pp. 331-332), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017 KAYMAKCI, S., Çolak, K., Akpınar, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2017) , (pp. 331-332), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2017)

The Usage Situation of Biography in Science and Technology Oriented Subjects of Social Studies and Science Curses

KAYMAKCI, S., Ürey, M., Çolak, K. (2017) "The Usage Situation of Biography in Science and Technology Oriented Subjects of Social Studies and Science Curses", VI.International Symposium on Social Studies Education , (pp. 329-330), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017 KAYMAKCI, S., Ürey, M., Çolak, K. (2017) "The Usage Situation of Biography in Science and Technology Oriented Subjects of Social Studies and Science Curses", VI.International Symposium on Social Studies Education , (pp. 329-330), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI.International Symposium on Social Studies Education

Tarihi Dizilerde Yer Alan Şiddet Sahnelerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi

Akpınar, M., KAYMAKCI, S., Çolak, K. (2017) "Tarihi Dizilerde Yer Alan Şiddet Sahnelerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3484-3486), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 Akpınar, M., KAYMAKCI, S., Çolak, K. (2017) "Tarihi Dizilerde Yer Alan Şiddet Sahnelerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3484-3486), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Alan Eğitiminde Araştırma Projesi Dersinde Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Akpınar, M., KAYMAKCI, S., Çolak, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Alan Eğitiminde Araştırma Projesi Dersinde Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3490-3492), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 Akpınar, M., KAYMAKCI, S., Çolak, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Alan Eğitiminde Araştırma Projesi Dersinde Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3490-3492), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2019) "İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019 Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2019) "İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Neler Getirdi?

Turan, S., KAYMAKCI, S. (2019) "2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Neler Getirdi?", UTEK 2 , (pp. 1028-1036), Muğla, Türkiye, (Aralık 2019 Turan, S., KAYMAKCI, S. (2019) "2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Neler Getirdi?", UTEK 2 , (pp. 1028-1036), Muğla, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UTEK 2