Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24894 kayıt
The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels
DOI
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels
",
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, 11 (111) pp. 2459-1149
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39827">
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels
",
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, 11 (111) pp. 2459-1149
DOI
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels
",
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, 11 (111) pp. 2459-1149
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES
BULUT, A.
(2024) "
Strategies in The Process of Constructing Meaning
", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye :
ubakyayinevi
, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3
Kitap Bölümü
BULUT, A.
(2024) "
Strategies in The Process of Constructing Meaning
", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye :
ubakyayinevi
, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3
Kitap Bölümü
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ubakyayinevi
Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı
BULUT, A.
(2024) "
Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı
", Ankara/Türkiye :
BAĞIMSIZ
, ISBN: 978-605-66819-0-5
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39829">
BULUT, A.
(2024) "
Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı
", Ankara/Türkiye :
BAĞIMSIZ
, ISBN: 978-605-66819-0-5
BULUT, A.
(2024) "
Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı
", Ankara/Türkiye :
BAĞIMSIZ
, ISBN: 978-605-66819-0-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BAĞIMSIZ
Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma
BULUT, A.
(2019) "
Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma
", Ankara/Türkiye :
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ
, ISBN: 978-605-66819-1-2
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39830">
BULUT, A.
(2019) "
Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma
", Ankara/Türkiye :
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ
, ISBN: 978-605-66819-1-2
BULUT, A.
(2019) "
Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma
", Ankara/Türkiye :
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ
, ISBN: 978-605-66819-1-2
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki
BULUT, A.
(2024) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki
",
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
, Karaman, Türkiye, (
Ekim 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki
",
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
, Karaman, Türkiye, (
Ekim 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması
BULUT, A.
(2024) "
Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması
",
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium
, Kastamonu, Türkiye, (
Ekim 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması
",
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium
, Kastamonu, Türkiye, (
Ekim 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium
Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research
BULUT, A.
(2024) "
Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research
",
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye
, Ankara, Türkiye, (
Eylül 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research
",
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye
, Ankara, Türkiye, (
Eylül 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye
The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation
BULUT, A.
(2024) "
The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation
",
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY
, Gaziantep, Türkiye, (
Eylül 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation
",
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY
, Gaziantep, Türkiye, (
Eylül 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING
BULUT, A.
(2024) "
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING
",
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING
",
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY
Aktepe, V., Behriz, A.,
BULUT, A.
(2024) "
INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY
",
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Temmuz 2024
)
Aktepe, V., Behriz, A.,
BULUT, A.
(2024) "
INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY
",
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Temmuz 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BULUT, A.
, Bulut, F.G. (2023) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
, Antalya, Türkiye, (
Aralık 2023
)
BULUT, A.
, Bulut, F.G. (2023) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
, Antalya, Türkiye, (
Aralık 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BULUT, A.
(2015) "
İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
BULUT, A.
(2015) "
İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin)
The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation
BULUT, A.
(2024) "
The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation
",
5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2024
)
BULUT, A.
(2024) "
The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation
",
5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
BULUT, A.
, Yıldız, M. (2023) "
Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
",
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Antalya, Türkiye, (
Kasım 2023
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39840">
BULUT, A.
, Yıldız, M. (2023) "
Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
",
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Antalya, Türkiye, (
Kasım 2023
)
BULUT, A.
, Yıldız, M. (2023) "
Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri
",
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Antalya, Türkiye, (
Kasım 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BULUT, A.
, Aktepe, V. (2016) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (pp. 223-224), Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
BULUT, A.
, Aktepe, V. (2016) "
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (pp. 223-224), Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students
",
5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2024
)
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students
",
5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research
Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
, Karaman, Türkiye, (
Ekim 2024
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39843">
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
, Karaman, Türkiye, (
Ekim 2024
)
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
, Karaman, Türkiye, (
Ekim 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables
",
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
, Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Haziran 2024
)
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables
",
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
, Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Haziran 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students
",
10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea
, Samsun, Türkiye, (
Nisan 2024
)
KAMAN, Ş.,
BULUT, A.
(2024) "
The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students
",
10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea
, Samsun, Türkiye, (
Nisan 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea
Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study
",
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
, Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Haziran 2024
)
BULUT, A.
, KAMAN, Ş. (2024) "
Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study
",
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
, Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Haziran 2024
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities
«
991
992
993
994
995
996
997
998
999
1000
»