img
img
Toplam 25279 kayıt

İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION

Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı

Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023))

İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023))

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Interacting Science through Web Quests

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu

Fen Bilimleri Eğitiminde Biçimlendirici Ölçme ve Değerlendirme Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Ait İçerik Analizi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Fetemm Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu

Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu

Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Metaforik ve Bilişsel Algılarının İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu