img
Toplam 25118 kayıt

Büyük Maarifçi Mehmet Yazgan Anısına: Bereketli Köyü İlkokulu ve Müzesi

ÇİYDEM, E., Eski, M. (2019) "Büyük Maarifçi Mehmet Yazgan Anısına: Bereketli Köyü İlkokulu ve Müzesi", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 328-342), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019 ÇİYDEM, E., Eski, M. (2019) "Büyük Maarifçi Mehmet Yazgan Anısına: Bereketli Köyü İlkokulu ve Müzesi", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 328-342), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Tanzimat Dönemi Eğitim Alanındaki Dönüşümün Kavramsal İfadesi Olarak “Usul-i Cedid”

ÇİYDEM, E. (2021) "Tanzimat Dönemi Eğitim Alanındaki Dönüşümün Kavramsal İfadesi Olarak “Usul-i Cedid”", II. Maarif Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2021 ÇİYDEM, E. (2021) "Tanzimat Dönemi Eğitim Alanındaki Dönüşümün Kavramsal İfadesi Olarak “Usul-i Cedid”", II. Maarif Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Maarif Kongresi

II. Abdülhamid Dönemi Maarif Konusunda Tarihi Bir Belge: George H. Hepworth’un Maarif Mektubcusu Sırrı Bey İle Röportajı

ÇİYDEM, E. (2019) "II. Abdülhamid Dönemi Maarif Konusunda Tarihi Bir Belge: George H. Hepworth’un Maarif Mektubcusu Sırrı Bey İle Röportajı", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 319-327), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019 ÇİYDEM, E. (2019) "II. Abdülhamid Dönemi Maarif Konusunda Tarihi Bir Belge: George H. Hepworth’un Maarif Mektubcusu Sırrı Bey İle Röportajı", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 319-327), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Tanzimat Dönemi Osmanlı Eğitim Islahatını Maarif Nizamnamesi Hazırlık Süreci Üzerinden Okumak

ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Osmanlı Eğitim Islahatını Maarif Nizamnamesi Hazırlık Süreci Üzerinden Okumak", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018 ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Osmanlı Eğitim Islahatını Maarif Nizamnamesi Hazırlık Süreci Üzerinden Okumak", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Kimlik ve Kültür Değişimi Bağlamında Tanzimat Dönemi

ÇİYDEM, E. (2016) "Kimlik ve Kültür Değişimi Bağlamında Tanzimat Dönemi", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016 ÇİYDEM, E. (2016) "Kimlik ve Kültür Değişimi Bağlamında Tanzimat Dönemi", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu

6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Tabu Oyununun Etkinliği Üzerine Bir Çalışma

Akdoğan, E.M., Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E. (2014) "6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Tabu Oyununun Etkinliği Üzerine Bir Çalışma", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2014 Akdoğan, E.M., Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E. (2014) "6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Tabu Oyununun Etkinliği Üzerine Bir Çalışma", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Modernite ve Kimlik

ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2016) "Modernite ve Kimlik", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016 ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2016) "Modernite ve Kimlik", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu

Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization Concept

ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016 ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on Social Science and Humanity

Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Globalization Concept

ÇİYDEM, E., Şahin, İ.F., Örten, H. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Globalization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016 ÇİYDEM, E., Şahin, İ.F., Örten, H. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Globalization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on Social Science and Humanity

Osmanlı Devleti’nin Son Döneminde Çocuklara Yönelik Değer Eğitimini Kıraat Kitapları Üzerinden Anlamak

ÇİYDEM, E. (2018) "Osmanlı Devleti’nin Son Döneminde Çocuklara Yönelik Değer Eğitimini Kıraat Kitapları Üzerinden Anlamak", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018 ÇİYDEM, E. (2018) "Osmanlı Devleti’nin Son Döneminde Çocuklara Yönelik Değer Eğitimini Kıraat Kitapları Üzerinden Anlamak", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Eğitim Tarihi’ni İki Ders Saatine Sığdırmak Mümkün mü?

ÇİYDEM, E. (2018) "Eğitim Tarihi’ni İki Ders Saatine Sığdırmak Mümkün mü?", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018 ÇİYDEM, E. (2018) "Eğitim Tarihi’ni İki Ders Saatine Sığdırmak Mümkün mü?", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Popüler Kültürün Bir Parçası Olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği

FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Bir Parçası Olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012 FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Bir Parçası Olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

AHMET HAMDİ TANPINAR’IN “19. ASIR TÜRK EDEBİYATI TARİHİ” ADLI ESERİNİN SÖZ VARLIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Link   YILMAZ, Z. (2022) "AHMET HAMDİ TANPINAR’IN “19. ASIR TÜRK EDEBİYATI TARİHİ” ADLI ESERİNİN SÖZ VARLIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME", türük uluslararası dil, edebiyat ve halkbilimi araştırmaları dergisi, (28) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-385"> YILMAZ, Z. (2022) "AHMET HAMDİ TANPINAR’IN “19. ASIR TÜRK EDEBİYATI TARİHİ” ADLI ESERİNİN SÖZ VARLIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME", türük uluslararası dil, edebiyat ve halkbilimi araştırmaları dergisi, (28) Link   YILMAZ, Z. (2022) "AHMET HAMDİ TANPINAR’IN “19. ASIR TÜRK EDEBİYATI TARİHİ” ADLI ESERİNİN SÖZ VARLIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME", türük uluslararası dil, edebiyat ve halkbilimi araştırmaları dergisi, (28) Link  
2022 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
türük uluslararası dil, edebiyat ve halkbilimi araştırmaları dergisi

Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children

DOI    ŞENGİL-AKAR, Ş. (2023) "Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children", Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University, 10 (0) pp. 199-225 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-386"> ŞENGİL-AKAR, Ş. (2023) "Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children", Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University, 10 (0) pp. 199-225 DOI    ŞENGİL-AKAR, Ş. (2023) "Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children", Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University, 10 (0) pp. 199-225 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University

Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity

Link DOI    Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 662-681 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-387"> Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 662-681 [TR Dizin] Link DOI    Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 662-681 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi

DOI     Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52 (0) DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-388"> Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52 (0) DOI     Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52 (0) DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi

DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY

Link     ŞENGİL-AKAR, Ş., Erden, M.K. (2021) "DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY", Distance Education, 22 (3) pp. 19-39 [ESCI] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-389"> ŞENGİL-AKAR, Ş., Erden, M.K. (2021) "DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY", Distance Education, 22 (3) pp. 19-39 [ESCI] Link     ŞENGİL-AKAR, Ş., Erden, M.K. (2021) "DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY", Distance Education, 22 (3) pp. 19-39 [ESCI] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Distance Education

Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem

DOI     ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 53 (2) pp. 337-363 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-390"> ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 53 (2) pp. 337-363 [ESCI] DOI     ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 53 (2) pp. 337-363 [ESCI] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology