img
img
Toplam 25279 kayıt

Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Society for Teacher Education (ISfTE)

Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons

Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Problems of Education ın the 21st Century

Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi

Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MATDER Journal of Mathematics Education

The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education their Implications

Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi

ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications

Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asya Öğretim Dergisi

The views of mathematics teachers about the 5E instructional model

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The journal of International Education science

Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science)