img
img
Toplam 25092 kayıt

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

 Kitap Bölümü Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44684"> Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

 Kitap Bölümü Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44685"> Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44686"> Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44687"> Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44688"> Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ELA Yayıncılık

YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI

Yılmaz, A. (2024) "YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI", The 7th International Higher Education Studies Conference , (pp. 122), Ankara, Türkiye, (Kasım 2024 Yılmaz, A. (2024) "YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI", The 7th International Higher Education Studies Conference , (pp. 122), Ankara, Türkiye, (Kasım 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 7th International Higher Education Studies Conference

YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU , (pp. 68), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024 Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU , (pp. 68), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU

Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation

Yılmaz, A. (2024) "Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation", IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION , (pp. 70-71), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2024 Yılmaz, A. (2024) "Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation", IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION , (pp. 70-71), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION

Yaratıcı ve Yenilikçi Yapay Zekâ Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenilmiş Çaresizlik Durumlarına Etkisi

Yılmaz, A. (2024) "Yaratıcı ve Yenilikçi Yapay Zekâ Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenilmiş Çaresizlik Durumlarına Etkisi", XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 904-905), Ankara, Türkiye, (Ağustos 2024 Yılmaz, A. (2024) "Yaratıcı ve Yenilikçi Yapay Zekâ Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenilmiş Çaresizlik Durumlarına Etkisi", XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 904-905), Ankara, Türkiye, (Ağustos 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Yapay Zeka Uygulamalarının Eğitimde Kullanılmasının Dezavantajları ve Etik Kaygılar

Öztürk, B., Yılmaz, A., Öztürk, F. (2024) "Yapay Zeka Uygulamalarının Eğitimde Kullanılmasının Dezavantajları ve Etik Kaygılar", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 116-119), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024 Öztürk, B., Yılmaz, A., Öztürk, F. (2024) "Yapay Zeka Uygulamalarının Eğitimde Kullanılmasının Dezavantajları ve Etik Kaygılar", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 116-119), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Yapay Zekâ Uygulamalarının Bilimsel Süreç Becerileri, Çok Kriterli Karar Verme Becerileri ve Analitik Düşünme Üzerindeki Etkisi

Yılmaz, A. (2024) "Yapay Zekâ Uygulamalarının Bilimsel Süreç Becerileri, Çok Kriterli Karar Verme Becerileri ve Analitik Düşünme Üzerindeki Etkisi", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 117-124), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024 Yılmaz, A. (2024) "Yapay Zekâ Uygulamalarının Bilimsel Süreç Becerileri, Çok Kriterli Karar Verme Becerileri ve Analitik Düşünme Üzerindeki Etkisi", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 117-124), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Yapay Zekâ Kullanımının Lisansüstü Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları, Motivasyonları ve Kendine Güvenleri Üzerindeki Etkisi

Yılmaz, A. (2024) "Yapay Zekâ Kullanımının Lisansüstü Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları, Motivasyonları ve Kendine Güvenleri Üzerindeki Etkisi", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 40-48), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024 Yılmaz, A. (2024) "Yapay Zekâ Kullanımının Lisansüstü Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları, Motivasyonları ve Kendine Güvenleri Üzerindeki Etkisi", II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 40-48), Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

THE IMPACT OF CREATIVE WRITING SKILLS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE APPLICATIONS IN SCIENCE EDUCATION ON GRADUATE STUDENTS' ACADEMIC DEVELOPMENT

Yılmaz, A. (2024) "THE IMPACT OF CREATIVE WRITING SKILLS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE APPLICATIONS IN SCIENCE EDUCATION ON GRADUATE STUDENTS' ACADEMIC DEVELOPMENT", 10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research , (pp. 625-635), Zurich, İsviçre, (Eylül 2024 Yılmaz, A. (2024) "THE IMPACT OF CREATIVE WRITING SKILLS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE APPLICATIONS IN SCIENCE EDUCATION ON GRADUATE STUDENTS' ACADEMIC DEVELOPMENT", 10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research , (pp. 625-635), Zurich, İsviçre, (Eylül 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Yılmaz, A., Yanarateş, E. (2024) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", World Children Conference-V , (pp. 325-333), Hakkari, Türkiye, (Temmuz 2024 Yılmaz, A., Yanarateş, E. (2024) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", World Children Conference-V , (pp. 325-333), Hakkari, Türkiye, (Temmuz 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Children Conference-V

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK (KRİTİK DÜŞÜNME VE ANALİZ BECERİLERİ) EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ

Yılmaz, A., Yanarateş, E. (2024) "FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK (KRİTİK DÜŞÜNME VE ANALİZ BECERİLERİ) EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 85-94), Ankara, Türkiye, (Haziran 2024 Yılmaz, A., Yanarateş, E. (2024) "FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK (KRİTİK DÜŞÜNME VE ANALİZ BECERİLERİ) EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 85-94), Ankara, Türkiye, (Haziran 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, ÖZEL EĞİTİM YAPAY ZEKÂ İLE ANADOLU MASALLARININ İÇ YAPI ÖZELLİKLERİ, DEĞERLERİN ANALİZİ VE 2013-2024 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KAZANIMLARININ ENTEGRASYONU

Sel, A., Yılmaz, A. (2024) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, ÖZEL EĞİTİM YAPAY ZEKÂ İLE ANADOLU MASALLARININ İÇ YAPI ÖZELLİKLERİ, DEĞERLERİN ANALİZİ VE 2013-2024 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KAZANIMLARININ ENTEGRASYONU", Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV , (pp. 136-137), Ankara, Türkiye, (Haziran 2024 Sel, A., Yılmaz, A. (2024) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, ÖZEL EĞİTİM YAPAY ZEKÂ İLE ANADOLU MASALLARININ İÇ YAPI ÖZELLİKLERİ, DEĞERLERİN ANALİZİ VE 2013-2024 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KAZANIMLARININ ENTEGRASYONU", Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV , (pp. 136-137), Ankara, Türkiye, (Haziran 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV

ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN PROJE HAZIRLAMA KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ

Avanoğlu, S., Yılmaz, A. (2024) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN PROJE HAZIRLAMA KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ", XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 350-351), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2024 Avanoğlu, S., Yılmaz, A. (2024) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN PROJE HAZIRLAMA KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ", XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 350-351), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

ERASMUS+ YETİŞKİN EĞİTİMİ KA (KEY ACTİON) HAREKETLİLİKLERİNE KATILAN 25 64 ARASI YETİŞKİNLERİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yılmaz, A., Avanoğlu, S. (2024) "ERASMUS+ YETİŞKİN EĞİTİMİ KA (KEY ACTİON) HAREKETLİLİKLERİNE KATILAN 25 64 ARASI YETİŞKİNLERİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 303-304), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2024 Yılmaz, A., Avanoğlu, S. (2024) "ERASMUS+ YETİŞKİN EĞİTİMİ KA (KEY ACTİON) HAREKETLİLİKLERİNE KATILAN 25 64 ARASI YETİŞKİNLERİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 303-304), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS' COMPUTATIONAL ESTIMATION SKILLS AND MATHEMATICAL SELF-EFFICIENCY

Link DOI   Çınar, F., Biber, A.Ç. (2024) "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS' COMPUTATIONAL ESTIMATION SKILLS AND MATHEMATICAL SELF-EFFICIENCY", Acta Didactica Napocensia, 17 (1) pp. 79-92 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-44702"> Çınar, F., Biber, A.Ç. (2024) "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS' COMPUTATIONAL ESTIMATION SKILLS AND MATHEMATICAL SELF-EFFICIENCY", Acta Didactica Napocensia, 17 (1) pp. 79-92 Link DOI   Çınar, F., Biber, A.Ç. (2024) "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS' COMPUTATIONAL ESTIMATION SKILLS AND MATHEMATICAL SELF-EFFICIENCY", Acta Didactica Napocensia, 17 (1) pp. 79-92 Link DOI  
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Application of Mastic Asphalt Using Rubber Added Modified Bitumen

Link DOI    Aluç, S., Ahıskalı, A. (2023) "Application of Mastic Asphalt Using Rubber Added Modified Bitumen", Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi, 6 (0) [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-44703"> Aluç, S., Ahıskalı, A. (2023) "Application of Mastic Asphalt Using Rubber Added Modified Bitumen", Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi, 6 (0) [TR Dizin] Link DOI    Aluç, S., Ahıskalı, A. (2023) "Application of Mastic Asphalt Using Rubber Added Modified Bitumen", Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi, 6 (0) [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi