Yılmaz, A., Atılgan, K.Ş., Sekecek, G.G. (2024) "SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 225 / 236, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap BölümüYılmaz, A., Atılgan, K.Ş., Sekecek, G.G. (2024) "SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 225 / 236, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap Bölümü
Kitap BölümüYılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44683">
Yılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap BölümüYılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap Bölümü
Kitap BölümüYılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44684">
Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap BölümüYılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap Bölümü
Kitap BölümüYılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44685">
Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap BölümüYılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1 Kitap Bölümü