img
img
Toplam 24876 kayıt

ZOR DOĞA OLAYLARI VE HASTALIKLARIN RUHSAL YANSIMALARINA GENEL BİR BAKIŞ

Ersoy, M. (2024) "OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İÇİN ERKEN MÜDAHALE: ULUSLARARASI KILAVUZLARIN KRİZ DÖNEMLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", Kitap: ZOR DOĞA OLAYLARI VE HASTALIKLARIN RUHSAL YANSIMALARINA GENEL BİR BAKIŞ, Ankara/Türkiye : İKSAD Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-378-053-1 Kitap Bölümü Ersoy, M. (2024) "OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İÇİN ERKEN MÜDAHALE: ULUSLARARASI KILAVUZLARIN KRİZ DÖNEMLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", Kitap: ZOR DOĞA OLAYLARI VE HASTALIKLARIN RUHSAL YANSIMALARINA GENEL BİR BAKIŞ, Ankara/Türkiye : İKSAD Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-378-053-1 Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD Yayınevi

Diaspora of Diaspora: Turkey-Finnish Tatars Relations

Link DOI       Küçük, E., Yılmaz, M. (2024) "Diaspora of Diaspora: Turkey-Finnish Tatars Relations", Scandinavian Journal of History, 50 (1) pp. 197-217 [AHCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-44671"> Küçük, E., Yılmaz, M. (2024) "Diaspora of Diaspora: Turkey-Finnish Tatars Relations", Scandinavian Journal of History, 50 (1) pp. 197-217 [AHCI] Link DOI       Küçük, E., Yılmaz, M. (2024) "Diaspora of Diaspora: Turkey-Finnish Tatars Relations", Scandinavian Journal of History, 50 (1) pp. 197-217 [AHCI] Link DOI      
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Scandinavian Journal of History

University Libraries in Türkiye: Past to Present - A Comprehensive Analysis

Link DOI         Demir, G., Keseroğlu, H.S. (2024) "University Libraries in Türkiye: Past to Present - A Comprehensive Analysis", Bilgi Dünyası, 25 (1) pp. 85-117 Link DOI        " data-bs-content-id="YazarBilgi-44672"> Demir, G., Keseroğlu, H.S. (2024) "University Libraries in Türkiye: Past to Present - A Comprehensive Analysis", Bilgi Dünyası, 25 (1) pp. 85-117 Link DOI         Demir, G., Keseroğlu, H.S. (2024) "University Libraries in Türkiye: Past to Present - A Comprehensive Analysis", Bilgi Dünyası, 25 (1) pp. 85-117 Link DOI        
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilgi Dünyası

Bilgi Toplumunda Bilgi Yönetimi, Bilgiye Erişim ve Kütüphaneler: Kuramsal Bir Perspektif

Link DOI     Sarıçoban, B.S., Demir, G. (2024) "Bilgi Toplumunda Bilgi Yönetimi, Bilgiye Erişim ve Kütüphaneler: Kuramsal Bir Perspektif", Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 41 (2) pp. 610-631 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-44673"> Sarıçoban, B.S., Demir, G. (2024) "Bilgi Toplumunda Bilgi Yönetimi, Bilgiye Erişim ve Kütüphaneler: Kuramsal Bir Perspektif", Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 41 (2) pp. 610-631 [TR Dizin] Link DOI     Sarıçoban, B.S., Demir, G. (2024) "Bilgi Toplumunda Bilgi Yönetimi, Bilgiye Erişim ve Kütüphaneler: Kuramsal Bir Perspektif", Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 41 (2) pp. 610-631 [TR Dizin] Link DOI    
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi

Bilgi Toplumu, Sayısal Uçurum ve Kronik Bilgi Yoksulluğu

Link    Demir, G. (2021) "Bilgi Toplumu, Sayısal Uçurum ve Kronik Bilgi Yoksulluğu", Türk Kütüphaneciliği, 35 (2) pp. 124-130 [ESCI] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-44674"> Demir, G. (2021) "Bilgi Toplumu, Sayısal Uçurum ve Kronik Bilgi Yoksulluğu", Türk Kütüphaneciliği, 35 (2) pp. 124-130 [ESCI] Link    Demir, G. (2021) "Bilgi Toplumu, Sayısal Uçurum ve Kronik Bilgi Yoksulluğu", Türk Kütüphaneciliği, 35 (2) pp. 124-130 [ESCI] Link   
2021 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Kütüphaneciliği

Families Orientation of Children towards Science and Childrens Perception of Science

Link DOI       Bal, E., Kaya, G. (2024) "Families Orientation of Children towards Science and Childrens Perception of Science", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (2) pp. 668-693 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-44676"> Bal, E., Kaya, G. (2024) "Families Orientation of Children towards Science and Childrens Perception of Science", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (2) pp. 668-693 [TR Dizin] Link DOI       Bal, E., Kaya, G. (2024) "Families Orientation of Children towards Science and Childrens Perception of Science", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (2) pp. 668-693 [TR Dizin] Link DOI      
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination

Link DOI       Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2024) "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (3) pp. 976-1004 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-44678"> Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2024) "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (3) pp. 976-1004 [TR Dizin] Link DOI       Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2024) "Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 21 (3) pp. 976-1004 [TR Dizin] Link DOI      
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Academic well-being, academic incompetence and imposter syndrome scale for university students

Link    Ayyıldız, P., Badelzhanova, A., Yılmaz, A. (2024) "Academic well-being, academic incompetence and imposter syndrome scale for university students", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 11 (2) pp. 544-565 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-44679"> Ayyıldız, P., Badelzhanova, A., Yılmaz, A. (2024) "Academic well-being, academic incompetence and imposter syndrome scale for university students", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 11 (2) pp. 544-565 Link    Ayyıldız, P., Badelzhanova, A., Yılmaz, A. (2024) "Academic well-being, academic incompetence and imposter syndrome scale for university students", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 11 (2) pp. 544-565 Link   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)

‘Quality’ Service to Society? Continuing Education and Training Centers in Universities: Insider Views

Link DOI      Yılmaz, A., Ayyıldız, P. (2024) "‘Quality’ Service to Society? Continuing Education and Training Centers in Universities: Insider Views", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (41) pp. 1635-1649 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-44680"> Yılmaz, A., Ayyıldız, P. (2024) "‘Quality’ Service to Society? Continuing Education and Training Centers in Universities: Insider Views", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (41) pp. 1635-1649 [TR Dizin] Link DOI      Yılmaz, A., Ayyıldız, P. (2024) "‘Quality’ Service to Society? Continuing Education and Training Centers in Universities: Insider Views", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (41) pp. 1635-1649 [TR Dizin] Link DOI     
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilimleri Eğitiminde İnovatif Öğretim Yaklaşımları

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "Fen Eğitiminde Öğrenme Mühendisliği ve Yapay Zeka", Kitap: Fen Bilimleri Eğitiminde İnovatif Öğretim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : BİDGE Yayınları, Bölüm Sayfaları: 4 / 27, ISBN: 978-625-372-348-4  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44681"> Yılmaz, A. (2024) "Fen Eğitiminde Öğrenme Mühendisliği ve Yapay Zeka", Kitap: Fen Bilimleri Eğitiminde İnovatif Öğretim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : BİDGE Yayınları, Bölüm Sayfaları: 4 / 27, ISBN: 978-625-372-348-4  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "Fen Eğitiminde Öğrenme Mühendisliği ve Yapay Zeka", Kitap: Fen Bilimleri Eğitiminde İnovatif Öğretim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : BİDGE Yayınları, Bölüm Sayfaları: 4 / 27, ISBN: 978-625-372-348-4  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİDGE Yayınları

Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar

Yılmaz, A., Atılgan, K.Ş., Sekecek, G.G. (2024) "SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 225 / 236, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap Bölümü Yılmaz, A., Atılgan, K.Ş., Sekecek, G.G. (2024) "SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 225 / 236, ISBN: 978-625-392-187-3 Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademik Yayıncılık

Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar

  Kitap Bölümü Yılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3   Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44683"> Yılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3   Kitap Bölümü Yılmaz, A., Uysal, G., Nacar, M. (2024) "DÜŞÜNME BECERİLERİNE (YARATICI, YANSITICI, ELEŞTİREL VE PROBLEM ÇÖZME) BAKIŞ", Kitap: Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 165 / 180, ISBN: 978-625-392-187-3   Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademik Yayıncılık

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

 Kitap Bölümü Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44684"> Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü Yılmaz, A., Sekecek, G.G., Atılgan, K.Ş. (2024) "Sustainability and Citizen Science in Early Childhood Education in the 21st Century", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 291 / 306, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

 Kitap Bölümü Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44685"> Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü Yılmaz, A., Nacar, M., Uysal, G. (2024) "Ethical Use of Artificial Intelligence Applications in Early Childhood Education", Kitap: Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 175 / 204, ISBN: 978-975-447-962-1  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44686"> Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ TEMELLİ YENİ NESİL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 339 / 359, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44687"> Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN ÖĞRETİMİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ, AKRAN VE GRUP DEĞERLENDİRMESİ", Kitap: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 237 / 270, ISBN: 978-625-6221-31-4  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024

 Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-44688"> Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü Yılmaz, A. (2024) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI", Kitap: Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024, Aydın/Türkiye : ELA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 33, ISBN: 978-625-97766-3-7  Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ELA Yayıncılık

YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI

Yılmaz, A. (2024) "YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI", The 7th International Higher Education Studies Conference , (pp. 122), Ankara, Türkiye, (Kasım 2024 Yılmaz, A. (2024) "YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI", The 7th International Higher Education Studies Conference , (pp. 122), Ankara, Türkiye, (Kasım 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 7th International Higher Education Studies Conference

YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU , (pp. 68), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024 Yılmaz, A. (2024) "YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU , (pp. 68), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU

Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation

Yılmaz, A. (2024) "Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation", IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION , (pp. 70-71), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2024 Yılmaz, A. (2024) "Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation", IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION , (pp. 70-71), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION