img
Toplam 24394 kayıt

İlkokulda matematik öğretimi

İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications

 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41419"> İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085  Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085  Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global

Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme

İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 Kitap Bölümü
2018 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları

Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 Kitap Bölümü Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları

İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANI YAYINCILIK

Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration

 Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303,   Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41425"> İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303,   Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303,   Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI GLOBAL

Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration

 Kitap Bölümü Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 178 / 196,   Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41426"> Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 178 / 196,   Kitap Bölümü Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 178 / 196,   Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI GLOBAL

Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning

 Kitap Bölümü Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Perceptions of competencies developed in an active learning course featuring the design of web-based instruction on mathematics.", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 380 / 394, ISBN: ISBN13: 9781466683631  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41427"> Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Perceptions of competencies developed in an active learning course featuring the design of web-based instruction on mathematics.", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 380 / 394, ISBN: ISBN13: 9781466683631  Kitap Bölümü Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Perceptions of competencies developed in an active learning course featuring the design of web-based instruction on mathematics.", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 380 / 394, ISBN: ISBN13: 9781466683631  Kitap Bölümü
2015 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI GLOBAL

Sağlık Bilimleri Fakülteleri İçin YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ

DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Yoğun Bakımda Etik Sorunlar", Kitap: Sağlık Bilimleri Fakülteleri İçin YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ, Ankara/Türkiye : Hipokrat Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 273 / 282, ISBN: 978-625-6429-67-3 Kitap Bölümü DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Yoğun Bakımda Etik Sorunlar", Kitap: Sağlık Bilimleri Fakülteleri İçin YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ, Ankara/Türkiye : Hipokrat Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 273 / 282, ISBN: 978-625-6429-67-3 Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hipokrat Yayıncılık

SAĞLIK&BİLİM 2022: HEMŞİRELİK-1

DURMUŞ-İSKENDER, M., DURMUŞ, A. (2022) "YÜKSEK TİRAJ YAPAN YERLİ İNTERNET GAZETELERİNİN COVID-19 SÜRECİNDE GEBELERE İLİŞKİN HABERLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: SAĞLIK&BİLİM 2022: HEMŞİRELİK-1, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 177 / 188, ISBN: 978-625-8121-09-4 Kitap Bölümü DURMUŞ-İSKENDER, M., DURMUŞ, A. (2022) "YÜKSEK TİRAJ YAPAN YERLİ İNTERNET GAZETELERİNİN COVID-19 SÜRECİNDE GEBELERE İLİŞKİN HABERLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: SAĞLIK&BİLİM 2022: HEMŞİRELİK-1, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 177 / 188, ISBN: 978-625-8121-09-4 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EFE AKADEMİ

Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Travma

DURMUŞ-İSKENDER, M., GÜLSOY, A. (2020) "Elektrik ve Yıldırım Yaralanmalarında Acil Bakım", Kitap: Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Travma, Türkiye : Ema Tıp Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 305 / 312, ISBN: 9786050611465 Kitap Bölümü DURMUŞ-İSKENDER, M., GÜLSOY, A. (2020) "Elektrik ve Yıldırım Yaralanmalarında Acil Bakım", Kitap: Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Travma, Türkiye : Ema Tıp Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 305 / 312, ISBN: 9786050611465 Kitap Bölümü
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ema Tıp Kitabevi

Sağlık&Bilim: Hemşirelik-II

DURMUŞ-İSKENDER, M., Eren, H. (2021) "İÇ ANADOLU BÖLGESİNDE YER ALAN ÜNİVERSİTELERİN LİSANS DÜZEYİNDE VERİLEN ADLİ HEMŞİRELİK İLE İLİŞKİLİ DERS İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Sağlık&Bilim: Hemşirelik-II, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 177 / 187, ISBN: 978-625-8496-20-8 Kitap Bölümü DURMUŞ-İSKENDER, M., Eren, H. (2021) "İÇ ANADOLU BÖLGESİNDE YER ALAN ÜNİVERSİTELERİN LİSANS DÜZEYİNDE VERİLEN ADLİ HEMŞİRELİK İLE İLİŞKİLİ DERS İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Sağlık&Bilim: Hemşirelik-II, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 177 / 187, ISBN: 978-625-8496-20-8 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EFE AKADEMİ YAYINEVİ

Üriner Ve Fekal Inkontinasta Hemşirelik Yönetimi El Kitabı

DURMUŞ-İSKENDER, M. (2021) "Kalıcı ve Aralıklı Mesane Katerizasyonu Uygulamaları", Kitap: Üriner Ve Fekal Inkontinasta Hemşirelik Yönetimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 129 / 152, ISBN: 978-625-7103-5354 Kitap Bölümü DURMUŞ-İSKENDER, M. (2021) "Kalıcı ve Aralıklı Mesane Katerizasyonu Uygulamaları", Kitap: Üriner Ve Fekal Inkontinasta Hemşirelik Yönetimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 129 / 152, ISBN: 978-625-7103-5354 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VİZE YAYINCILIK

Hemşirelik Tanıları El Kitabı

DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Aspirasyon Riski,Konstipasyon, Konstipasyon Riski", Kitap: Hemşirelik Tanıları El Kitabı, : ANKARA NOBEL TIP KİTAPEVLERİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786256448926 Kitap Tercümesi (Kitap Bölümü) DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Aspirasyon Riski,Konstipasyon, Konstipasyon Riski", Kitap: Hemşirelik Tanıları El Kitabı, : ANKARA NOBEL TIP KİTAPEVLERİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786256448926 Kitap Tercümesi (Kitap Bölümü)
2024 Kitap Tercümesi SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANKARA NOBEL TIP KİTAPEVLERİ

Kadınların Üriner İnkontinansla İlaç Dışı Başetme Yöntemi Kullanım Sıklığı ve Yaşam Kalitesi Arasındaki İlişki

GÜL, S., DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Kadınların Üriner İnkontinansla İlaç Dışı Başetme Yöntemi Kullanım Sıklığı ve Yaşam Kalitesi Arasındaki İlişki", 8.Uluslararası 19.Ulusal Hemşirelik Kongresi , Türkiye, (Eylül 2024 GÜL, S., DURMUŞ-İSKENDER, M. (2024) "Kadınların Üriner İnkontinansla İlaç Dışı Başetme Yöntemi Kullanım Sıklığı ve Yaşam Kalitesi Arasındaki İlişki", 8.Uluslararası 19.Ulusal Hemşirelik Kongresi , Türkiye, (Eylül 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Uluslararası 19.Ulusal Hemşirelik Kongresi

6 Şubat 2023 Kahramanmaraş Depremleri Hasar Nedenleri ve Alınan Dersler

BİLGEHAN, M. (2024) "Deprem Gerçeği ve 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş Depremleri Nedeniyle Yapılarda Oluşan Hasarların Nedenleri", Kitap: 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş Depremleri Hasar Nedenleri ve Alınan Dersler, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 65 / 86, ISBN: 978-625-392-086-9 Kitap Bölümü BİLGEHAN, M. (2024) "Deprem Gerçeği ve 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş Depremleri Nedeniyle Yapılarda Oluşan Hasarların Nedenleri", Kitap: 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş Depremleri Hasar Nedenleri ve Alınan Dersler, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 65 / 86, ISBN: 978-625-392-086-9 Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademi Yayınları

Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi

KILIÇ, M.S. (2023) "Öğretim Programları Açısından Sürdürülebilir Kalkınma", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 164 / 174, ISBN: 978-625-6357-80-8 Kitap Bölümü KILIÇ, M.S. (2023) "Öğretim Programları Açısından Sürdürülebilir Kalkınma", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 164 / 174, ISBN: 978-625-6357-80-8 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi

KILIÇ, M.S. (2019) "Çoklu Zeka Kuramı Etkinlikleri ile Çevre Eğitimi", Kitap: Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 165 / 182, ISBN: 978-605-7754-06-6 Kitap Bölümü KILIÇ, M.S. (2019) "Çoklu Zeka Kuramı Etkinlikleri ile Çevre Eğitimi", Kitap: Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 165 / 182, ISBN: 978-605-7754-06-6 Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

EĞİTİM & BİLİM 2021

YERLİKAYA, Z., KILIÇ, M.S. (2021) "ÖRNEK ETKİNLİKLERLE FEN EĞİTİMİNDE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2021, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 193 / 212, ISBN: 978-625-7601-83-2 Kitap Bölümü YERLİKAYA, Z., KILIÇ, M.S. (2021) "ÖRNEK ETKİNLİKLERLE FEN EĞİTİMİNDE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2021, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 193 / 212, ISBN: 978-625-7601-83-2 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademi Yayınları

Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021)

KILIÇ, M.S. (2021) "DAVRANIŞLARI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİ ANALİZ EDEN BİR TEORİ VE TÜRK FEN EĞİTİMİNDEKİ YERİ", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 343 / 351, ISBN: 978-625-7676-93-9 Kitap Bölümü KILIÇ, M.S. (2021) "DAVRANIŞLARI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİ ANALİZ EDEN BİR TEORİ VE TÜRK FEN EĞİTİMİNDEKİ YERİ", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 343 / 351, ISBN: 978-625-7676-93-9 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi