img
Toplam 24543 kayıt

Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü

  Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4072"> Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin]    Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması

  Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4073"> Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin]    Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi

Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks

AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks", Universal Journal of Educational Research, (0)   AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks", Universal Journal of Educational Research, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates

AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)   AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology

An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey

Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)   Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology

An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills

Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2014) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", Procedia Social and Behavioral Sciences, (0)   Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2014) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", Procedia Social and Behavioral Sciences, (0)  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia Social and Behavioral Sciences

İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi

OĞUZ-HAÇAT, S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, (0)  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme

Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme", Eğitim ve Bilim, (0) [SSCI]   Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme", Eğitim ve Bilim, (0) [SSCI]  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)

Link DOI   Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4080"> Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI   Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students

Link DOI   AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students", Frontiers in Psychology, 9 (0) p. 2324 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4081"> AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students", Frontiers in Psychology, 9 (0) p. 2324 [SSCI] Link DOI   AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students", Frontiers in Psychology, 9 (0) p. 2324 [SSCI] Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Frontiers in Psychology

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri

AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, (0)   AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, (0)  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış

AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği

Hasgül, E., Serpen, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği", Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi , Türkiye, (Ekim 2017 Hasgül, E., Serpen, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği", Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi , Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi

An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels

Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels", 4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES , Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021 Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels", 4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES , Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES

Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?

Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , (Nisan 2021 Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING

Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum

AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , Türkiye, (Mart 2021 AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri

AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi

Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi", EJERCongress 2020 , (Eylül 2020 Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi", EJERCongress 2020 , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJERCongress 2020

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ , (Ekim 2020 AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ , (Ekim 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ

Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar

BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar", USOS , (Ekim 2019 BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar", USOS , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS