Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24178 kayıt
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4164">
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Science and Mathematics Education
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4165">
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
İNCİKABI, L.,
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4166">
İNCİKABI, L.,
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
İNCİKABI, L.,
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
Tatar, E., Okur, M.,
Tuna, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4167">
Tatar, E., Okur, M.,
Tuna, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
Tatar, E., Okur, M.,
Tuna, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
, (pp. 435-448), (
Aralık 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
, (pp. 435-448), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç. (2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
",
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
, (pp. 1158-1165), (
Aralık 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç. (2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
",
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
, (pp. 1158-1165), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
Tuna, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
",
27. International Conference on Educational Sciences
, (pp. 2544-2546), (
Nisan 2018
)
Tuna, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
",
27. International Conference on Educational Sciences
, (pp. 2544-2546), (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27. International Conference on Educational Sciences
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2019) "
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (pp. 348), (
Haziran 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2019) "
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (pp. 348), (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2018) "
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
",
X. International Congress of Educational Research
, (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2018) "
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
",
X. International Congress of Educational Research
, (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational Research
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
",
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
, (pp. 278-279), (
Nisan 2018
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
",
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
, (pp. 278-279), (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions
Tuna, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "
Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (pp. 393-398), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Tuna, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "
Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (pp. 393-398), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "
Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (pp. 383-392), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Tuna, A.
, BİBER, A.Ç., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "
Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (pp. 383-392), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students:Parallelogram Example
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students:Parallelogram Example
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
, (pp. 32-40), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2018
)
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students:Parallelogram Example
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
, (pp. 32-40), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
Trigonometri konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde 5E modelinin etkisi
Tuna, A.
(2017) "
Trigonometri konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde 5E modelinin etkisi
",
Uluslar arası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Eylül 2017
)
Tuna, A.
(2017) "
Trigonometri konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde 5E modelinin etkisi
",
Uluslar arası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslar arası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
Developing Lesson PlanAccording to 4MAT Method
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2016) "
Developing Lesson PlanAccording to 4MAT Method
",
ERPA
, (
Haziran 2016
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
Tuna, A.
(2016) "
Developing Lesson PlanAccording to 4MAT Method
",
ERPA
, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA
A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Korkmaz, S. (2017) "
A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, (pp. 18), (
Temmuz 2017
)
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, Korkmaz, S. (2017) "
A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, (pp. 18), (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "
HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?
",
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
, (pp. 59), (
Temmuz 2017
)
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
, İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "
HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?
",
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
, (pp. 59), (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
(2017) "
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY
",
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
, (pp. 18), (
Şubat 2017
)
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
(2017) "
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY
",
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
, (pp. 18), (
Şubat 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
(2017) "
ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS
",
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
, (pp. 17), (
Şubat 2017
)
BİBER, A.Ç.,
Tuna, A.
(2017) "
ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS
",
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
, (pp. 17), (
Şubat 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES
5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Tuna, A.
, KAÇAR, A. (2016) "
5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, (
Haziran 2016
)
Tuna, A.
, KAÇAR, A. (2016) "
5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016
«
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
»