Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24543 kayıt
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
Yağcı, E., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2016) "
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 6 (1) pp. 61-72
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4072">
Yağcı, E., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2016) "
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 6 (1) pp. 61-72
[TR Dizin]
Yağcı, E., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2016) "
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 6 (1) pp. 61-72
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Gelbal, S. (2016) "
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
",
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4073">
Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Gelbal, S. (2016) "
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
",
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Gelbal, S. (2016) "
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
",
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "
Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks
",
Universal Journal of Educational Research
, (0)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "
Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks
",
Universal Journal of Educational Research
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2016) "
An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates
",
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, (0)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2016) "
An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates
",
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey
Demirel, M., Demirkaya, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2015) "
An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey
",
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, (0)
Demirel, M., Demirkaya, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2015) "
An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey
",
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Yağcı, E. (2014) "
An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills
",
Procedia Social and Behavioral Sciences
, (0)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Yağcı, E. (2014) "
An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills
",
Procedia Social and Behavioral Sciences
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Procedia Social and Behavioral Sciences
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
OĞUZ-HAÇAT, S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, (0)
OĞUZ-HAÇAT, S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme
",
Eğitim ve Bilim
, (0)
[SSCI]
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme
",
Eğitim ve Bilim
, (0)
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
Link
DOI
Kula, S.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4080">
Kula, S.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
Kula, S.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students
Link
DOI
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2018) "
An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students
",
Frontiers in Psychology
, 9 (0) p. 2324
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4081">
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2018) "
An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students
",
Frontiers in Psychology
, 9 (0) p. 2324
[SSCI]
Link
DOI
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2018) "
An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students
",
Frontiers in Psychology
, 9 (0) p. 2324
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Frontiers in Psychology
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
",
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, (0)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
",
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış
AKMAN, E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2012) "
Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
AKMAN, E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2012) "
Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği
Hasgül, E., Serpen, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği
",
Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi
, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Hasgül, E., Serpen, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği
",
Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi
, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi
An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels
Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2021) "
An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels
",
4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES
, Amerika Birleşik Devletleri, (
Mayıs 2021
)
Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2021) "
An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels
",
4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES
, Amerika Birleşik Devletleri, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES
Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?
Demirkaya, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2021) "
Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?
",
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
, (
Nisan 2021
)
Demirkaya, A.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2021) "
Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?
",
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
, (
Nisan 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Başar, T. (2021) "
Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum
",
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
, Türkiye, (
Mart 2021
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Başar, T. (2021) "
Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum
",
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
, Türkiye, (
Mart 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi
",
EJERCongress 2020
, (
Eylül 2020
)
Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi
",
EJERCongress 2020
, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJERCongress 2020
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
",
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ
, (
Ekim 2020
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
",
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ
, (
Ekim 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, FAİZ, M. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar
",
USOS
, (
Ekim 2019
)
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, FAİZ, M. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar
",
USOS
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
USOS
«
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
»