Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25782 kayıt
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY
TUNA, A.
(2013) "
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY
",
International Journal of Academic Research
, 5 (3)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4154">
TUNA, A.
(2013) "
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY
",
International Journal of Academic Research
, 5 (3)
TUNA, A.
(2013) "
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY
",
International Journal of Academic Research
, 5 (3)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research
Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 161-174
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4155">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 161-174
[TR Dizin]
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 161-174
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
(2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması
",
Erzincan Eğitim Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4156">
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
(2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması
",
Erzincan Eğitim Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
(2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması
",
Erzincan Eğitim Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Eğitim Dergisi
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2016) "
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (12) pp. 126-137
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2016) "
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (12) pp. 126-137
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2016) "
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 270-298
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4158">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2016) "
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 270-298
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2016) "
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 270-298
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2016) "
THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES
",
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)
, 7 (12)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4159">
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2016) "
THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES
",
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)
, 7 (12)
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2016) "
THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES
",
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)
, 7 (12)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Aktaş, O. (2013) "
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4160">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Aktaş, O. (2013) "
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Aktaş, O. (2013) "
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2005) "
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4161">
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2005) "
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2005) "
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2005
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2013) "
The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge
",
International Journal On New Trends in Education and Their Implications
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4162">
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2013) "
The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge
",
International Journal On New Trends in Education and Their Implications
, (0)
[TR Dizin]
TUNA, A.
, KAÇAR, A. (2013) "
The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge
",
International Journal On New Trends in Education and Their Implications
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal On New Trends in Education and Their Implications
A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian
TUNA, A.
(2013) "
A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian
",
World Journal of Education
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4163">
TUNA, A.
(2013) "
A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian
",
World Journal of Education
, (0)
TUNA, A.
(2013) "
A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian
",
World Journal of Education
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Journal of Education
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4164">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Samet, K. (2013) "
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
",
European Journal of Science and Mathematics Education
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Science and Mathematics Education
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4165">
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4166">
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
İNCİKABI, L.,
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç. (2012) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
Tatar, E., Okur, M.,
TUNA, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4167">
Tatar, E., Okur, M.,
TUNA, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
Tatar, E., Okur, M.,
TUNA, A.
(2008) "
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
, (pp. 435-448), (
Aralık 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
, (pp. 435-448), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç. (2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
",
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
, (pp. 1158-1165), (
Aralık 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç. (2019) "
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi
",
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
, (pp. 1158-1165), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
TUNA, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
",
27. International Conference on Educational Sciences
, (pp. 2544-2546), (
Nisan 2018
)
TUNA, A.
, ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "
Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers
",
27. International Conference on Educational Sciences
, (pp. 2544-2546), (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27. International Conference on Educational Sciences
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2019) "
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (pp. 348), (
Haziran 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2019) "
Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (pp. 348), (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
",
X. International Congress of Educational Research
, (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model
",
X. International Congress of Educational Research
, (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational Research
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
",
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
, (pp. 278-279), (
Nisan 2018
)
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
",
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
, (pp. 278-279), (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018
«
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
»