img
img
Toplam 25782 kayıt

THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY

  TUNA, A. (2013) "THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY", International Journal of Academic Research, 5 (3)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4154"> TUNA, A. (2013) "THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY", International Journal of Academic Research, 5 (3)    TUNA, A. (2013) "THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY", International Journal of Academic Research, 5 (3)   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research

Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi

Link    BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4155"> BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link    BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması

   İNCİKABI, L., TUNA, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması", Erzincan Eğitim Dergisi, 8 (3) pp. 94-101    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4156"> İNCİKABI, L., TUNA, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması", Erzincan Eğitim Dergisi, 8 (3) pp. 94-101     İNCİKABI, L., TUNA, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması", Erzincan Eğitim Dergisi, 8 (3) pp. 94-101    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Eğitim Dergisi

Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2016) "Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (12) pp. 126-137   ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2016) "Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (12) pp. 126-137  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

   BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4158"> BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298     BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES

  TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES", International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE), 7 (12)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4159"> TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES", International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE), 7 (12)    TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES", International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE), 7 (12)   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)

Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi

  BİBER, A.Ç., TUNA, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4160"> BİBER, A.Ç., TUNA, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)    BİBER, A.Ç., TUNA, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri

   TUNA, A., KAÇAR, A. (2005) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4161"> TUNA, A., KAÇAR, A. (2005) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)     TUNA, A., KAÇAR, A. (2005) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)    
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge

  TUNA, A., KAÇAR, A. (2013) "The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge", International Journal On New Trends in Education and Their Implications, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4162"> TUNA, A., KAÇAR, A. (2013) "The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge", International Journal On New Trends in Education and Their Implications, (0) [TR Dizin]    TUNA, A., KAÇAR, A. (2013) "The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge", International Journal On New Trends in Education and Their Implications, (0) [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal On New Trends in Education and Their Implications

A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian

  TUNA, A. (2013) "A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian", World Journal of Education, (0)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4163"> TUNA, A. (2013) "A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian", World Journal of Education, (0)    TUNA, A. (2013) "A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian", World Journal of Education, (0)   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles

  BİBER, A.Ç., TUNA, A., Samet, K. (2013) "The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles", European Journal of Science and Mathematics Education, (0)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4164"> BİBER, A.Ç., TUNA, A., Samet, K. (2013) "The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles", European Journal of Science and Mathematics Education, (0)    BİBER, A.Ç., TUNA, A., Samet, K. (2013) "The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles", European Journal of Science and Mathematics Education, (0)   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Science and Mathematics Education

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri

   TUNA, A., BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4165"> TUNA, A., BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]     TUNA, A., BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi

   İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi., (0)    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4166"> İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi., (0)     İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi., (0)    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma

   Tatar, E., Okur, M., TUNA, A. (2008) "Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4167"> Tatar, E., Okur, M., TUNA, A. (2008) "Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)     Tatar, E., Okur, M., TUNA, A. (2008) "Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019 , (pp. 435-448), (Aralık 2019 ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019 , (pp. 435-448), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019

Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019 , (pp. 1158-1165), (Aralık 2019 ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019 , (pp. 1158-1165), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019

Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers

TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers", 27. International Conference on Educational Sciences , (pp. 2544-2546), (Nisan 2018 TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers", 27. International Conference on Educational Sciences , (pp. 2544-2546), (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. International Conference on Educational Sciences

Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2019) "Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 348), (Haziran 2019 ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2019) "Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 348), (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education

Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model", X. International Congress of Educational Research , (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018 ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model", X. International Congress of Educational Research , (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Congress of Educational Research

Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi

ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi", X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018 , (pp. 278-279), (Nisan 2018 ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi", X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018 , (pp. 278-279), (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018