img
img
Toplam 24916 kayıt

The cognitive structures of high school students regarding immunity before the Covid-19 pandemic

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction

Pre-Service Primary School Teachers' Motivations for Choosing The Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Science Education Journal

Bağışıklık ile ilgili 11. ve 12. Sınıf öğrencilerinin zihinsel yapıları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

A study on factors affecting environmental risk perception, attitudes and behaviour of secondary school students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Teacher Education Conference

The investigation of environmental risk perception and attitudes towards the environment in secondary school students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

Biyoloji öğretmen adaylarının proteinlerin moleküler yapılarını anlama düzeyi ile görsel okuryazarlık durumları arasındaki ilişki

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ

The determination of the environmental attitudes of secondary education students

19 19
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, INTE 2014

Biyoloji Ders Kitaplarında Bulunan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Hücre Bölünmeleri Ünitesi Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ

Okulöncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayvanların Sınıflandırılması Konusundaki Durumları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyomoleküllere İlişkin Görsel Okuryazarlık Durumları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)

Fen bilgisi öğretmen adaylarinin öğretmen yeterlilikleri doğrultusundaki özdeğerlendirmelerinin incelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications,

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğrenme Motivasyon Ölçeğinin Geliştirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Zarı Konusundaki Görsel Okuryazarlık Durumları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU

SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research