img
img
Toplam 25868 kayıt

Koroner Arter Bypass Ameliyatlarında Klasik Kan Kardiyoplejisi İle Modifiye Del Nido Kardiyoplejisinin Postoperatif Serum Laktat Düzeyleri Ve Ekstübasyon Süreleri Üzerine Etkisinin Karşılaştırılması

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Artemis Bilimsel Araştırmalar Kongresi

AŞIRI TURİZMİN SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ÇANKAYA (SUSANOĞLU) HALK PLAJI ÖRNEĞİ

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th INTERNATIONAL LAKE VAN SOCIAL SCIENCES CONGRESS

Kastamonu İli, İnebolu, Bozkurt, Abana İlçeleri (MÖ 1. binden 10. yüzyıla) 2024 Yüzey Araştırması

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
45. Uluslararası Kazı, Araştırma ve Arkeometri Sempozyumu

Effects Of Mindfulness-Based Stress Reduction Program On Coping With Stress And Mindfulness Levels Of Parents Who Have Children With Autism Spectrum Disorder

0 0
2025 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Psychosocial Nursing and Mental Health Services

The mediating role of psychological resilience in the relationship between workplace violence and job stress among healthcare workers

0 0
2025 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BMC Public Health

MODELING HYDROGEN-CAPTURE WITH SnO2-SiO2-BASED MATERIALS DOPED BY ALKALI METAL

0 0
2025 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Himia Fizika Ta Tehnologia Poverhni

Can Red Cell Distribution Width (RDW) And İmmature Granulocyte Parameters Predict Mortality İn Patients With Pleural Effusion?

0 0
2025 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medıcıne Pallıatıve Care

Kuramdan Uygulamaya FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI İNCELEMESİ

0 0
2025 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Kuramdan Uygulamaya FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI İNCELEMESİ

0 0
2025 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Avrupa Birliği Türkiye İlerleme Raporlarında Lozan Barış Antlaşması’na Yapılan Atıflar Üzerine Bir İnceleme (1998-2022)

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
100. Yılında Lozan Barış Antlaşması Uluslararası Sempozyumu (17-18 Temmuz 2023) Bildiri Kitabı

Mele-i A'lâ Kur'an'da Semâvî Bir Kavramın Semantik Analizi

0 0
2025 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlahiyat Yayınları

Arazi Toplulaştırma Projelerinde Dağıtım Modeli Karşılaştırılması: Kırşehir-Mucur-Kepez Köyü Örneği

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Çukurova Agricultural and Veterinary Congress

Otizm: Bir Spektrum Bozukluğu

0 0
2025 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel

Effects of Low, Moderate and High Intensity Constant Load Exercise on Carbohydrate Oxidation in Male Subjects

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. International Congress on Natural and Health Sciences

The Effects Of Aerobıc Walkıng Exercıse Induced Metabolıc Stress On Nesfatın-1 And Irısın Levels In Traıned Subjects

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gevher Nesibe 3. Uluslararası Sağlık Bilimler Kongresi

Comparatıvely Evaluatıon Of Body Composıtıon Usıng Varıous Methods In Sedantary Young Females

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. World Congress of Sport Sciences Researches

Comparatıvely Evaluatıon Of Body Composıtıon Usıng Body Mass Index, Bıoelectrıcal Impedance Method And Waıst To Hıp Ratıo On Sedentary Youngmale Subjects

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. World Congress of Sport Sciences Researches

Gender Prediction Using Machine Learning Algorithms and Artificial Neural Networks with Dens Axis Parameters from Computed Tomography Images

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Konuralp 2. Ulusal Tıp ve Sağlık Bilimlerinde Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Türk Dünyasında Sosyal Gastronomi Potansiyeli: Ortak Mutfak Kültürü ve Toplumsal Dayanışma Perspektifinden Kavramsal Bir Değerlendirme

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi

Supporting and training course teachers' opinions on sample mathematics questions of the high school entrance exam

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asian Journal of Instruction