img
Toplam 21646 kayıt

İlkokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi

Link DOI      DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "İlkokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 100-121 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4564"> DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "İlkokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 100-121 [TR Dizin] Link DOI      DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "İlkokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 100-121 [TR Dizin] Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Vatandaşlık Algısının Belirlenmesi

Link DOI      DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2020) "Üniversite Öğrencilerinin Vatandaşlık Algısının Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 630-640 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4565"> DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2020) "Üniversite Öğrencilerinin Vatandaşlık Algısının Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 630-640 Link DOI      DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2020) "Üniversite Öğrencilerinin Vatandaşlık Algısının Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 630-640 Link DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Yön ve Yön Bulma İle İlgili Kazanımların Kazandırılmasına İlişkin Görüşleri

DOI       AYDINÖZÜ, D., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Yön ve Yön Bulma İle İlgili Kazanımların Kazandırılmasına İlişkin Görüşleri", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (41) pp. 59-72 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4566"> AYDINÖZÜ, D., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Yön ve Yön Bulma İle İlgili Kazanımların Kazandırılmasına İlişkin Görüşleri", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (41) pp. 59-72 [TR Dizin] DOI       AYDINÖZÜ, D., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Yön ve Yön Bulma İle İlgili Kazanımların Kazandırılmasına İlişkin Görüşleri", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (41) pp. 59-72 [TR Dizin] DOI      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Journal of Geography and Geography Education

Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları (1923-1950)

DOI      DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2022) "Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları (1923-1950)", Tarih Okulu Dergisi, 15 (59) pp. 2409-2626 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4567"> DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2022) "Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları (1923-1950)", Tarih Okulu Dergisi, 15 (59) pp. 2409-2626 [TR Dizin] DOI      DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2022) "Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları (1923-1950)", Tarih Okulu Dergisi, 15 (59) pp. 2409-2626 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Alternatif Etkinliklerle Doğal Çevreye Duyarlılığın Kazandırılması

DOI      İBRET, B.Ü., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Alternatif Etkinliklerle Doğal Çevreye Duyarlılığın Kazandırılması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 258-280 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4568"> İBRET, B.Ü., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Alternatif Etkinliklerle Doğal Çevreye Duyarlılığın Kazandırılması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 258-280 DOI      İBRET, B.Ü., DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Alternatif Etkinliklerle Doğal Çevreye Duyarlılığın Kazandırılması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 258-280 DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Elektrik ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri Arasındaki Bağlantının İncelenmesi

DOI      DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Elektrik ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri Arasındaki Bağlantının İncelenmesi", Turkish Studies-Educational Sciences, 15 (6) pp. 4151-4167 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4569"> DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Elektrik ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri Arasındaki Bağlantının İncelenmesi", Turkish Studies-Educational Sciences, 15 (6) pp. 4151-4167 [TR Dizin] DOI      DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Elektrik ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri Arasındaki Bağlantının İncelenmesi", Turkish Studies-Educational Sciences, 15 (6) pp. 4151-4167 [TR Dizin] DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

The Relationship Between Perceptions of Multicultural Competence and Democratic Values: Examining Science Teachers Working with International Students.

Link DOI     DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "The Relationship Between Perceptions of Multicultural Competence and Democratic Values: Examining Science Teachers Working with International Students.", Journal of International Students, 11 (1) pp. 24-40 [ESCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4570"> DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "The Relationship Between Perceptions of Multicultural Competence and Democratic Values: Examining Science Teachers Working with International Students.", Journal of International Students, 11 (1) pp. 24-40 [ESCI] Link DOI     DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "The Relationship Between Perceptions of Multicultural Competence and Democratic Values: Examining Science Teachers Working with International Students.", Journal of International Students, 11 (1) pp. 24-40 [ESCI] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Students

Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi

DOI     Özalp, M.T., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi", International Journal of Field Education, 7 (2) pp. 92-111 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4571"> Özalp, M.T., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi", International Journal of Field Education, 7 (2) pp. 92-111 DOI     Özalp, M.T., DEMİRBAŞ, İ. (2021) "Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi", International Journal of Field Education, 7 (2) pp. 92-111 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Field Education

2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi

DOI     DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2022) "2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (1) pp. 1-11 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4572"> DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2022) "2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (1) pp. 1-11 DOI     DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2022) "2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (1) pp. 1-11 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanındaki Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi

DOI     DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanındaki Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi", International Social Sciences Education Journal, 8 (2) pp. 297-329 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4573"> DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanındaki Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi", International Social Sciences Education Journal, 8 (2) pp. 297-329 DOI     DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2022) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanındaki Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi", International Social Sciences Education Journal, 8 (2) pp. 297-329 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Social Sciences Education Journal

Evaluation of Primary School Teachers Questioning Skills Regarding Teaching Geography Subjects According to Revised Blooms Taxonomy

DOI    DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2023) "Evaluation of Primary School Teachers Questioning Skills Regarding Teaching Geography Subjects According to Revised Blooms Taxonomy", Kastamonu Education Journal, 31 (1) pp. 87-96 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4574"> DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2023) "Evaluation of Primary School Teachers Questioning Skills Regarding Teaching Geography Subjects According to Revised Blooms Taxonomy", Kastamonu Education Journal, 31 (1) pp. 87-96 DOI    DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B. (2023) "Evaluation of Primary School Teachers Questioning Skills Regarding Teaching Geography Subjects According to Revised Blooms Taxonomy", Kastamonu Education Journal, 31 (1) pp. 87-96 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Education Journal

Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Gelecek Kaygılarının Belirlenmesi

DOI      DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B., Öteleş, Ü.U. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Gelecek Kaygılarının Belirlenmesi", Gençlik Araştırmaları Dergisi, 11 (30) pp. 39-49 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4575"> DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B., Öteleş, Ü.U. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Gelecek Kaygılarının Belirlenmesi", Gençlik Araştırmaları Dergisi, 11 (30) pp. 39-49 [TR Dizin] DOI      DEMİRBAŞ, İ., Demir, F.B., Öteleş, Ü.U. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Gelecek Kaygılarının Belirlenmesi", Gençlik Araştırmaları Dergisi, 11 (30) pp. 39-49 [TR Dizin] DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gençlik Araştırmaları Dergisi

Determining the Perceptions of Social Studies Teacher Candidates on the Subject of Political Geography by Word Association Test (WAT)

DOI      DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Determining the Perceptions of Social Studies Teacher Candidates on the Subject of Political Geography by Word Association Test (WAT)", Journal of Social Sciences And Education, 6 (2) pp. 361-384 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4576"> DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Determining the Perceptions of Social Studies Teacher Candidates on the Subject of Political Geography by Word Association Test (WAT)", Journal of Social Sciences And Education, 6 (2) pp. 361-384 DOI      DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Determining the Perceptions of Social Studies Teacher Candidates on the Subject of Political Geography by Word Association Test (WAT)", Journal of Social Sciences And Education, 6 (2) pp. 361-384 DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Social Sciences And Education

Content Analysis of Master’s and PhD Thesis on Climate: Studies Conducted in The Field of Education in Türkiye

DOI     DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Content Analysis of Master’s and PhD Thesis on Climate: Studies Conducted in The Field of Education in Türkiye", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 322-342 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4577"> DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Content Analysis of Master’s and PhD Thesis on Climate: Studies Conducted in The Field of Education in Türkiye", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 322-342 DOI     DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Content Analysis of Master’s and PhD Thesis on Climate: Studies Conducted in The Field of Education in Türkiye", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 322-342 DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human and Social Sciences

One Step Before Disaster: Determining Individuals’ Perceptions of Global Warming and Climate Change in Terms of Different Demographic Variables

DOI    Özalp, M.T., Demir, F.B., DEMİRBAŞ, İ., Tarım, K. (2023) "One Step Before Disaster: Determining Individuals’ Perceptions of Global Warming and Climate Change in Terms of Different Demographic Variables", Kastamonu Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 230-240 [ESCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4578"> Özalp, M.T., Demir, F.B., DEMİRBAŞ, İ., Tarım, K. (2023) "One Step Before Disaster: Determining Individuals’ Perceptions of Global Warming and Climate Change in Terms of Different Demographic Variables", Kastamonu Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 230-240 [ESCI] DOI    Özalp, M.T., Demir, F.B., DEMİRBAŞ, İ., Tarım, K. (2023) "One Step Before Disaster: Determining Individuals’ Perceptions of Global Warming and Climate Change in Terms of Different Demographic Variables", Kastamonu Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 230-240 [ESCI] DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi

Tarih Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerde Geçen Anahtar Kelimelere İlişkin Bir İçerik Analizi

  DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Tarih Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerde Geçen Anahtar Kelimelere İlişkin Bir İçerik Analizi", 9. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE 2023) , (pp. 108-109), Sakarya, Türkiye, (Eylül 2023 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4587"> DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Tarih Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerde Geçen Anahtar Kelimelere İlişkin Bir İçerik Analizi", 9. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE 2023) , (pp. 108-109), Sakarya, Türkiye, (Eylül 2023  DEMİRBAŞ, İ. (2023) "Tarih Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerde Geçen Anahtar Kelimelere İlişkin Bir İçerik Analizi", 9. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE 2023) , (pp. 108-109), Sakarya, Türkiye, (Eylül 2023 
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE 2023)

Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi

   DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2019) "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", 2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings , (pp. 161-166), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2019  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4588"> DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2019) "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", 2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings , (pp. 161-166), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2019   DOĞRU, M.S., DEMİRBAŞ, İ. (2019) "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", 2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings , (pp. 161-166), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2019  
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings

Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Tarih Öğretimi Alanında Yapılan Çalışmalar

  DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2021) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Tarih Öğretimi Alanında Yapılan Çalışmalar", 7. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 93-94), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4589"> DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2021) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Tarih Öğretimi Alanında Yapılan Çalışmalar", 7. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 93-94), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021  DEMİRBAŞ, İ., Özalp, M.T. (2021) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Tarih Öğretimi Alanında Yapılan Çalışmalar", 7. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 93-94), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi

DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2021) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi", 3. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (pp. 1-2), Sivas, Türkiye, (Ekim 2021 DEMİRBAŞ, İ., AYDINÖZÜ, D. (2021) "Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Coğrafya Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İçerik Değerlendirmesi", 3. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (pp. 1-2), Sivas, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi

2009, 2015 ve 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Coğrafyanın Yeri

  DEMİRBAŞ, İ. (2022) "2009, 2015 ve 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Coğrafyanın Yeri", 3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (pp. 81-82), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4591"> DEMİRBAŞ, İ. (2022) "2009, 2015 ve 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Coğrafyanın Yeri", 3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (pp. 81-82), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022  DEMİRBAŞ, İ. (2022) "2009, 2015 ve 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Coğrafyanın Yeri", 3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (pp. 81-82), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022 
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu