img
img
Toplam 24178 kayıt

Trigonometri Konulu Tezler

Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9131"> Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği

Link   İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9132"> İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link   İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması

Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9133"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER

Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9134"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları

Link DOI     Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9135"> Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI     Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler

DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9136"> Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9137"> Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi

Students’xx difficulties in similar triangle questions

Link DOI    BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9138"> BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI    BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi

Link DOI     Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9139"> Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI     Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

Link DOI   BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9140"> BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI   BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Educational Sciences

Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections

Link DOI    BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9141"> BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI    BİBER, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?

Link DOI   Tuna, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9142"> Tuna, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI   Tuna, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

  Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9143"> Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]    Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayis University Journal of Education

The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions

Link DOI   ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9144"> ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI   ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler

Link    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9145"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) [TR Dizin] Link    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi

Link    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2017) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 115-133 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9146"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2017) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 115-133 [TR Dizin] Link    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2017) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 115-133 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2017) "7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", INES JOURNAL, 4 (10) pp. 292-311 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9147"> Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2017) "7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", INES JOURNAL, 4 (10) pp. 292-311 Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2017) "7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", INES JOURNAL, 4 (10) pp. 292-311 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INES JOURNAL

Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği

Link   İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9149"> İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link   İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

Link DOI    BİBER, A.Ç., Tuna, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9150"> BİBER, A.Ç., Tuna, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 [TR Dizin] Link DOI    BİBER, A.Ç., Tuna, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Link DOI    İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9151"> İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 [TR Dizin] Link DOI    İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi