img
img
Toplam 25169 kayıt

Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
29th International Physics Conference

Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
New Trends on Global Education Conference

Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey

5 5
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Engeering and Life Science

A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Engineering and Life Science

Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

1 1
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PROCEEDINGS OF 6TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts

1 1
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu