img
img
Toplam 24168 kayıt

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14831"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers

DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14833"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

Link    Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14834"> Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link    Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior

Link   KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-14835"> KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link   KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri

Link     Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14836"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link     Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation

DOI    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14837"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği

Link    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14838"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide

DOI        AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14839"> AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI        AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI       
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons

Link DOI        Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14840"> Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI        Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI       
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one

DOI        Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14843"> Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI        Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI       
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine

DOI        AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14844"> AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI        AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI       
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes

DOI       Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-14845"> Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI       Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SCIENCE & EDUCATION

Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi

Link     AYDIN, A., Güney, M.Y. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 181-201 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14846"> AYDIN, A., Güney, M.Y. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 181-201 [TR Dizin] Link     AYDIN, A., Güney, M.Y. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 181-201 [TR Dizin] Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi

DOI     Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, (1) pp. 458-480 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14847"> Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, (1) pp. 458-480 [TR Dizin] DOI     Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, (1) pp. 458-480 [TR Dizin] DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course

Link DOI    AYDIN, A., Bıyıklı, F. (2017) "The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course", Universal Journal of Educational Research, 5 (7) pp. 1073-1082 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14848"> AYDIN, A., Bıyıklı, F. (2017) "The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course", Universal Journal of Educational Research, 5 (7) pp. 1073-1082 Link DOI    AYDIN, A., Bıyıklı, F. (2017) "The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course", Universal Journal of Educational Research, 5 (7) pp. 1073-1082 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine

Link DOI    AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine", Universal Journal of Physics and Application, 11 (2) pp. 57-61 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14849"> AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine", Universal Journal of Physics and Application, 11 (2) pp. 57-61 Link DOI    AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine", Universal Journal of Physics and Application, 11 (2) pp. 57-61 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Physics and Application

Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3

DOI       Tugrak, M., AYDIN, A., Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 232 (1) pp. 113-115 [SCI Expanded] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-14850"> Tugrak, M., AYDIN, A., Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 232 (1) pp. 113-115 [SCI Expanded] DOI       Tugrak, M., AYDIN, A., Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 232 (1) pp. 113-115 [SCI Expanded] DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES

Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri

   AYDIN, A., Kömürkaraoğlu, S. (2016) "Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 335-352    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14851"> AYDIN, A., Kömürkaraoğlu, S. (2016) "Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 335-352     AYDIN, A., Kömürkaraoğlu, S. (2016) "Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 335-352    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

  Kurnaz, M.A., Tarakçı, F., AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 6 (4) pp. 33-51   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14852"> Kurnaz, M.A., Tarakçı, F., AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 6 (4) pp. 33-51    Kurnaz, M.A., Tarakçı, F., AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 6 (4) pp. 33-51   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi

   İlyasoğlu, U., AYDIN, A. (2014) "Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 22 (1) pp. 223-240    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14853"> İlyasoğlu, U., AYDIN, A. (2014) "Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 22 (1) pp. 223-240     İlyasoğlu, U., AYDIN, A. (2014) "Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 22 (1) pp. 223-240    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ