Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24168 kayıt
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14831">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14833">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Link
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14834">
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
Link
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14835">
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14836">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14837">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14838">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
DOI
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14839">
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
Link
DOI
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14840">
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14843">
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14844">
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14845">
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SCIENCE & EDUCATION
Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi
Link
AYDIN, A.
, Güney, M.Y. (2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 181-201
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14846">
AYDIN, A.
, Güney, M.Y. (2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 181-201
[TR Dizin]
Link
AYDIN, A.
, Güney, M.Y. (2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 181-201
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, (1) pp. 458-480
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14847">
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, (1) pp. 458-480
[TR Dizin]
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, (1) pp. 458-480
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course
Link
DOI
AYDIN, A.
, Bıyıklı, F. (2017) "
The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (7) pp. 1073-1082
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14848">
AYDIN, A.
, Bıyıklı, F. (2017) "
The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (7) pp. 1073-1082
Link
DOI
AYDIN, A.
, Bıyıklı, F. (2017) "
The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (7) pp. 1073-1082
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine
Link
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "
Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine
",
Universal Journal of Physics and Application
, 11 (2) pp. 57-61
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14849">
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "
Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine
",
Universal Journal of Physics and Application
, 11 (2) pp. 57-61
Link
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2017) "
Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine
",
Universal Journal of Physics and Application
, 11 (2) pp. 57-61
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Physics and Application
Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3
DOI
Tugrak, M.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "
Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3
",
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
, 232 (1) pp. 113-115
[SCI Expanded]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14850">
Tugrak, M.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "
Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3
",
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
, 232 (1) pp. 113-115
[SCI Expanded]
DOI
Tugrak, M.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Şahin, E., Akkurt, M. (2017) "
Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3
",
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
, 232 (1) pp. 113-115
[SCI Expanded]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
AYDIN, A.
, Kömürkaraoğlu, S. (2016) "
Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 335-352
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14851">
AYDIN, A.
, Kömürkaraoğlu, S. (2016) "
Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 335-352
AYDIN, A.
, Kömürkaraoğlu, S. (2016) "
Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 335-352
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
Kurnaz, M.A., Tarakçı, F.,
AYDIN, A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
",
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 6 (4) pp. 33-51
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14852">
Kurnaz, M.A., Tarakçı, F.,
AYDIN, A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
",
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 6 (4) pp. 33-51
Kurnaz, M.A., Tarakçı, F.,
AYDIN, A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
",
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 6 (4) pp. 33-51
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
İlyasoğlu, U.,
AYDIN, A.
(2014) "
Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
",
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, 22 (1) pp. 223-240
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14853">
İlyasoğlu, U.,
AYDIN, A.
(2014) "
Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
",
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, 22 (1) pp. 223-240
İlyasoğlu, U.,
AYDIN, A.
(2014) "
Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
",
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, 22 (1) pp. 223-240
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
«
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
»