img
Doç. Dr. Erol ÇİYDEM

Doç. Dr. Erol ÇİYDEM

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
47
Atıf
74
h-index
6
Proje
1
WoS
Yayın
3
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009
Araştırma Alanları
Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 67, 2010-KPDS , 2010
Araştırma, Visiting Scholar, New York University, Amerika Birleşik Devletleri, 28-11-2014, 26-05-2015
Çalıştay, Değerler Eğitimi Çalıştayı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye, 30-05-2012, 31-05-2012
Sertifika, Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yabancı Diller Yüksekokulu Eğitim Sertifikası, Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye, 01-11-2010, 14-05-2011
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2017-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), Türkiye
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Melek Taştemürlü, Yüksek Lisans, ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİ MAARİF ŞURALARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Melek Taştemürlü, Yüksek Lisans, Erken Cumhuriyet Dönemi maarif şuraları üzerine bir içerik analizi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
İlkay Ergin, Yüksek Lisans, Cumhuriyet dönemi'nde ilkokullarda sanat eğitimi (1923-1950), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Tarık Sağlam, Yüksek Lisans, Maarif ve Vilayet Salnamelerine göre Kastamonu'da eğitim (1869-1903), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2022-2023, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans
2022-2023, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2021-2022, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans
2021-2022, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans
2020-2021, Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, Lisans
2020-2021, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans
2019-2020, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2019-2020, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2019-2020, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2018-2019, Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, Lisans
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans
2018-2019, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2018-2019, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
Kayıt Yok
Topluma Hizmet Uygulamaları I Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2015-2016  
Kayıt Yok
ÇİYDEM, E. (2023) "Policies and practices for the professionalization of the teaching profession in the late Ottoman Empire (1839-1920)", PAEDAGOGICA HISTORICA, 59 (5) pp. 904-921 [SSCI] DOI    
ÇİYDEM, E. (2023) "Son Dönem Osmanlı İmparatorluğu’nda İlköğretim Alanındaki Dönüşümü “Usul-İ Cedid” Kavramı Üzerinden Anlamak (1839-1913)", History Studies, 15 (2) pp. 382-400 [TR Dizin] Link DOI   
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2023) "Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi", Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, 8 (1) pp. 321-370 [TR Dizin] Link    
ÇİYDEM, E. (2022) "İttihat ve Terakki Cemiyetinin Halkı Aydınlatmaya Yönelik Çabalarına Bir Örnek: Kastamonu Maarif Kulübü", Turkish History Education Journal, 11 (2) pp. 211-226 [TR Dizin] DOI   
ÇİYDEM, E., Akdağ, H. (2021) "Türkiye'de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)", Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, 6 (0) pp. 52-81 [TR Dizin] Link DOI   
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye'de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme", İnsan ve İnsan Dergisi, 8 (27) pp. 179-207 [TR Dizin] DOI   
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2019) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 24-43 [TR Dizin] Link DOI   
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2018) "XII. Milli Eğitim Şûrasında Öğretmen Yetiştirme Politikaları Üzerine Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi", Yeni Türkiye, (104) pp. 280-293  
ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Eğitim Islahatının Aynası: Maarif-i Umumiye Nizamnamesine Dair Mazbata (Esbab-ı Mucibe Layihası)", Turkish History Education Journal, 7 (2) pp. 509-531 [TR Dizin] Link    
Özdemir, Y., ÇİYDEM, E. (2017) "Osmanlı Coğrafyasında İlk Devrimci Örgüt: Philiki Eterya", Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (14) pp. 24-45 Link  
Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E., Akdoğan, E.M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kimlik ve Kültür Kavramlarına Yönelik Metafor Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 59-71 Link  
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., Ertürk, N.H. (2017) "Re Think the Tanzimat Period in Context of Relationship between Education and Culture", Global Journal of Sociology: Current Issues, 7 (1) pp. 54-62 DOI  
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S., Şahin, İ.F., Örten, H. (2017) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization and Globalization Concepts", International Journal of Social Science and Humanity, 7 (1) pp. 37-46 Link DOI  
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2015) "Kavrama Dayalı Tarihi Dönem Anlatımına Yönelik Bir Çalışma Tanzimat Dönemi Örneği", Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 6 (12) pp. 81-100 [TR Dizin]   
Özdemir, Y., ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2014) "Tanzimat Fermanı'nın Arka Planı", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 321-338 [TR Dizin] Link   
ÇİYDEM, E. (2022) "Kadınların Mesleki Eğitime ve Sosyo-Ekonomik Katkılarına Bir Örnek Olarak “Hanımlar İş Yurdu Cemiyeti”", 8. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2022
ÇİYDEM, E. (2022) "Osmanlı’nın Son Dönemi’nde Kastamonu Vilayetinde Kız Çocuklarının Eğitimine Yönelik Gelişmeler", 8. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2022
ÇİYDEM, E. (2021) "Son Dönem Osmanlı İmparatorluğu’nda Halkın Aydınlanmasına Yönelik İttihat Terakki Cemiyeti’nin Çabalarına Bir Örnek: Kastamonu Maarif Kulübü ve Faaliyetleri", VII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2021
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi", VII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2021
ÇİYDEM, E. (2021) "Atattürk’ün TBMM Yasama Yılı Açılış Konuşmalarını Türk Eğitim Tarihi Açısından Değerlendirmek", IX. Uluslararası Atatürk Kongresi , Amasya, Türkiye, (Ağustos 2021
ÇİYDEM, E. (2021) "Tanzimat Dönemi Eğitim Alanındaki Dönüşümün Kavramsal İfadesi Olarak “Usul-i Cedid”", II. Maarif Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2021
ÇİYDEM, E., Eski, M. (2019) "Büyük Maarifçi Mehmet Yazgan Anısına: Bereketli Köyü İlkokulu ve Müzesi", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 328-342), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
ÇİYDEM, E. (2019) "II. Abdülhamid Dönemi Maarif Konusunda Tarihi Bir Belge: George H. Hepworth’un Maarif Mektubcusu Sırrı Bey İle Röportajı", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 319-327), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2018) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", V. International Symposium on History Education , (Mayıs 2018
ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Osmanlı Eğitim Islahatını Maarif Nizamnamesi Hazırlık Süreci Üzerinden Okumak", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
ÇİYDEM, E. (2018) "Eğitim Tarihi’ni İki Ders Saatine Sığdırmak Mümkün mü?", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018
ÇİYDEM, E. (2018) "Osmanlı Devleti’nin Son Döneminde Çocuklara Yönelik Değer Eğitimini Kıraat Kitapları Üzerinden Anlamak", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2016) "The Modernization (Civizilation) Perception in the Ottoman Intellectuals in the 19th Century", International Conference on Humanities and Educational Research , (Mayıs 2016
ÇİYDEM, E., Şahin, İ.F., Örten, H. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Globalization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2016) "Re Think the Tanzimat Period in Context of Relationship between Education and Culture", 8th World Conference on Educational Sciences , Madrid, İspanya, (Şubat 2016
ÇİYDEM, E. (2016) "Kimlik ve Kültür Değişimi Bağlamında Tanzimat Dönemi", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016
ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2016) "Modernite ve Kimlik", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016
Akdoğan, E.M., Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E. (2014) "6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Tabu Oyununun Etkinliği Üzerine Bir Çalışma", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2014
ÇİYDEM, E. (2014) "The Perception of Prospective Teachers about Democracy and Human Rights and the Roles Laid by them on Social Sciences Course on This Subject", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 679-686), Roma, (Ocak 2014 
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Bir Parçası Olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012
ÇİYDEM, E. (2012) "The Mission of History Education in Forming Future", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATİOANL SCIENCES , (pp. 1028-1031), Barcelona, İspanya, (Ocak 2012 
ÇİYDEM, E. (2022) "Modernleşme Aracı Olarak Eğitim, Tanzimat Döneminde Ne Değişti?", : Yeni İnsan, ISBN: 978-625-8309-31-7 
ÇİYDEM, E. (2023) "Jukka Tapani Rantala", Kitap: Yurtdışında Tarih Eğitimi, : İber Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6491-59-5 
ÇİYDEM, E. (2022) "Ders Kitaplarının Tarihsel Gelişimi", Kitap: Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İnceleme ve Tasarım Kılavuzu, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 58, ISBN: 978-625-8325-76-8 
ÇİYDEM, E. (2021) "Homo Sapiens’in Başarısının Sırrı Neydi?", Kitap: Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 21 / 46, ISBN: 978-625-8044-26-3  
ÇİYDEM, E. (2021) "Cumhuriyetten Döneminde Eğitim: Geçmişten Günümüze Yükseköğretim", Kitap: Türk Eğitim Tarihi, Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 371 / 398, ISBN: 978-605-7523-95-2 
ÇİYDEM, E. (2020) "Bir Dersin Tarihçesi: Tatbikat Mektebi'nden Öğretmenlik Uygulamasına", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 416 / 434, ISBN: 978-625-7228-51-0 
ÇİYDEM, E. (2020) "Eğitim Sosyolojisinin Tarihsel Gelişimi ve Yöntemleri", Kitap: Eğitim Sosyolojisi, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 11 / 38, ISBN: 978-605-9498-87-6 
ÇİYDEM, E. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Toplumsal Değişim", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 120, ISBN: 978-605-69916-1-5 
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2019) "Timur ve Timurlular", Kitap: Tarih Ders Kitaplarında İmajlar (Devletler Halklar Kişiler), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 115 / 132, ISBN: 978-605-037-054-6 
ÇİYDEM, E., Kandal, S.C. (2019) "Sosyal Bilgilerin Tarihsel Gelişimi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 773 / 792, ISBN: 978-605-80060-2-7 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Türkiye'de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme 0 0 0 2 1 3 11 1 0 18
2 II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler 0 0 0 0 0 1 7 1 0 9
3 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kimlik ve Kültür Kavramlarına Yönelik Metafor Algıları 0 0 0 3 0 3 2 0 0 8
4 Tanzimat Fermanı'nın Arka Planı 0 0 0 1 1 3 2 1 0 8
5 Osmanlı Coğrafyasında İlk Devrimci Örgüt: Philiki Eterya 0 0 0 0 1 3 1 2 0 7
6 Türkiye'de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018) 0 0 0 2 0 1 3 0 0 6
7 Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür 0 0 0 1 0 0 3 0 0 4
8 The Perception of Prospective Teachers about Democracy and Human Rights and the Roles Laid by them on Social Sciences Course on This Subject 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
9 The Mission of History Education in Forming Future 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
10 Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
11 Atattürk’ün TBMM Yasama Yılı Açılış Konuşmalarını Türk Eğitim Tarihi Açısından Değerlendirmek 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 Kavrama Dayalı Tarihi Dönem Anlatımına Yönelik Bir Çalışma Tanzimat Dönemi Örneği 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
13 Modernite ve Kimlik 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
14 Policies and practices for the professionalization of the teaching profession in the late Ottoman Empire (1839-1920) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
15 Re Think the Tanzimat Period in Context of Relationship between Education and Culture 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
16 Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İnceleme ve Tasarım Kılavuzu 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
17 Tanzimat Dönemi Eğitim Islahatının Aynası: Maarif-i Umumiye Nizamnamesine Dair Mazbata (Esbab-ı Mucibe Layihası) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Yavuz Özdemir
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2017 8
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 5
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 2
Hakan Örten
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2016 - 2017 2
Şule Erdilmen Ocak
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2017 2
İbrahim Fevzi Şahin
Atatürk Üniversitesi
2016 - 2017 2
Selçuk İlgaz
Atatürk Üniversitesi
2016 - 2017 2
Elif Aktaş
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2016 2
Esra Mindivanli Akdoğan
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Mustafa Eski
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Sena Coşğun Kandal
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2019 1
Hakan Akdağ
-
2021 1
Nevin Hilal Ertürk
-
2017 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Tarihi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 20 60 45 165 80 167 170 70 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 456 . 484 . 489 . 499 . 379 . 449 . 459 . 455 . 535 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 313 . 328 . 295 . 302 . 180 . 254 . 230 . 206 . 319 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 133 . 133 . 91 . 105 . 50 . 80 . 68 . 61 . 105 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 12 . 17 . 12 . 12 . 5 . 12 . 9 . 6 . 11 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 4 4 5 7 2 7 5 3 0
Toplam Makale 1 0 4 2 1 0 3 1 2 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 3 2 2 2 1 0
Toplam Bildiri 0 4 0 3 3 0 2 2 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 3 1 1 0 2 1 2 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 3 2 2 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 4 0 3 3 0 1 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri