Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 67, 2010-KPDS, 2010 |
Araştırma, Visiting Scholar, New York University, Amerika Birleşik Devletleri, 28-11-2014, 26-05-2015 |
Çalıştay, Değerler Eğitimi Çalıştayı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye, 30-05-2012, 31-05-2012 |
Sertifika, Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yabancı Diller Yüksekokulu Eğitim Sertifikası, Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye, 01-11-2010, 14-05-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), Türkiye |
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Melek Taştemürlü, Yüksek Lisans, ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİ MAARİF ŞURALARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Melek Taştemürlü, Yüksek Lisans, Erken Cumhuriyet Dönemi maarif şuraları üzerine bir içerik analizi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mürüvvet Onur, Yüksek Lisans, Türkiye'de Tek Parti Dönemi'nde ilkokullarda matematik eğitimi (1923-1950), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İlkay Ergin, Yüksek Lisans, Cumhuriyet dönemi'nde ilkokullarda sanat eğitimi (1923-1950), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tarık Sağlam, Yüksek Lisans, Maarif ve Vilayet Salnamelerine göre Kastamonu'da eğitim (1869-1903), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2022-2023, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2020-2021, Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, Lisans |
2020-2021, Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilim ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Türkiye'de Eğitim Düşüncesi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2019-2020, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
Kayıt Yok |
Topluma Hizmet Uygulamaları I Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2015-2016 ![]() |
Kayıt Yok |
Sağlam, T., ÇİYDEM, E. (2024) "EDUCATION IN KASTAMONU ACCORDING TO EDUCATION YEARBOOKS AND PROVINCE YEARBOOKS (1869-1903)", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), 8 (2) pp. 164-184 Link DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2023) "Policies and practices for the professionalization of the teaching profession in the late Ottoman Empire (1839-1920)", PAEDAGOGICA HISTORICA, 59 (5) pp. 904-921 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2023) "Son Dönem Osmanlı İmparatorluğu’nda İlköğretim Alanındaki Dönüşümü “Usul-İ Cedid” Kavramı Üzerinden Anlamak (1839-1913)", History Studies, 15 (2) pp. 382-400 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2023) "Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi", Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, 8 (1) pp. 321-370 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2022) "İttihat ve Terakki Cemiyetinin Halkı Aydınlatmaya Yönelik Çabalarına Bir Örnek: Kastamonu Maarif Kulübü", Turkish History Education Journal, 11 (2) pp. 211-226 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E., Akdağ, H. (2021) "Türkiye'de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)", Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, 6 (0) pp. 52-81 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye'de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme", İnsan ve İnsan Dergisi, 8 (27) pp. 179-207 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2019) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 24-43 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2018) "XII. Milli Eğitim Şûrasında Öğretmen Yetiştirme Politikaları Üzerine Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi", Yeni Türkiye, (104) pp. 280-293 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Eğitim Islahatının Aynası: Maarif-i Umumiye Nizamnamesine Dair Mazbata (Esbab-ı Mucibe Layihası)", Turkish History Education Journal, 7 (2) pp. 509-531 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
Özdemir, Y., ÇİYDEM, E. (2017) "Osmanlı Coğrafyasında İlk Devrimci Örgüt: Philiki Eterya", Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (14) pp. 24-45 Link ![]() |
Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E., Akdoğan, E.M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kimlik ve Kültür Kavramlarına Yönelik Metafor Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 59-71 Link ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., Ertürk, N.H. (2017) "Re Think the Tanzimat Period in Context of Relationship between Education and Culture", Global Journal of Sociology: Current Issues, 7 (1) pp. 54-62 DOI ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S., Şahin, İ.F., Örten, H. (2017) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization and Globalization Concepts", International Journal of Social Science and Humanity, 7 (1) pp. 37-46 Link DOI ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2015) "Kavrama Dayalı Tarihi Dönem Anlatımına Yönelik Bir Çalışma Tanzimat Dönemi Örneği", Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 6 (12) pp. 81-100 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Özdemir, Y., ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2014) "Tanzimat Fermanı'nın Arka Planı", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 321-338 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2024) "SON DÖNEM OSMANLI İMPARATORLUĞU’NDA YAYIMLANAN İSTATİSTİKLER ÜZERİNDEN CUMHURİYET’E KALAN EĞİTİM MİRASININ DEĞERLENDİRİLMESİ", X. Atatürk Kongresi , (pp. 761-786), Türkiye, (Eylül 2024) ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2022) "Kadınların Mesleki Eğitime ve Sosyo-Ekonomik Katkılarına Bir Örnek Olarak “Hanımlar İş Yurdu Cemiyeti”", 8. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2022) "Osmanlı’nın Son Dönemi’nde Kastamonu Vilayetinde Kız Çocuklarının Eğitimine Yönelik Gelişmeler", 8. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2022) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2021) "Son Dönem Osmanlı İmparatorluğu’nda Halkın Aydınlanmasına Yönelik İttihat Terakki Cemiyeti’nin Çabalarına Bir Örnek: Kastamonu Maarif Kulübü ve Faaliyetleri", VII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2021) ![]() |
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2021) "Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi", VII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2021) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2021) "Atattürk’ün TBMM Yasama Yılı Açılış Konuşmalarını Türk Eğitim Tarihi Açısından Değerlendirmek", IX. Uluslararası Atatürk Kongresi , Amasya, Türkiye, (Ağustos 2021) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2021) "Tanzimat Dönemi Eğitim Alanındaki Dönüşümün Kavramsal İfadesi Olarak “Usul-i Cedid”", II. Maarif Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2021) ![]() |
ÇİYDEM, E., Eski, M. (2019) "Büyük Maarifçi Mehmet Yazgan Anısına: Bereketli Köyü İlkokulu ve Müzesi", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 328-342), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2019) "II. Abdülhamid Dönemi Maarif Konusunda Tarihi Bir Belge: George H. Hepworth’un Maarif Mektubcusu Sırrı Bey İle Röportajı", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 319-327), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2018) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", V. International Symposium on History Education , (Mayıs 2018) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2018) "Tanzimat Dönemi Osmanlı Eğitim Islahatını Maarif Nizamnamesi Hazırlık Süreci Üzerinden Okumak", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2018) "Eğitim Tarihi’ni İki Ders Saatine Sığdırmak Mümkün mü?", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2018) "Osmanlı Devleti’nin Son Döneminde Çocuklara Yönelik Değer Eğitimini Kıraat Kitapları Üzerinden Anlamak", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018) ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2016) "The Modernization (Civizilation) Perception in the Ottoman Intellectuals in the 19th Century", International Conference on Humanities and Educational Research , (Mayıs 2016) ![]() |
ÇİYDEM, E., Şahin, İ.F., Örten, H. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Globalization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016) ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y., İlgaz, S. (2016) "Social Studies Teacher Candidates Metaphorical Perceptions towards Modernization Concept", 5th International Conference on Social Science and Humanity , Osaka, Japonya, (Nisan 2016) ![]() |
ÇİYDEM, E., Özdemir, Y. (2016) "Re Think the Tanzimat Period in Context of Relationship between Education and Culture", 8th World Conference on Educational Sciences , Madrid, İspanya, (Şubat 2016) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2016) "Kimlik ve Kültür Değişimi Bağlamında Tanzimat Dönemi", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016) ![]() |
ÇİYDEM, E., Aktaş, E. (2016) "Modernite ve Kimlik", 21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Ocak 2016) ![]() |
Akdoğan, E.M., Ocak, Ş.E., ÇİYDEM, E. (2014) "6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Tabu Oyununun Etkinliği Üzerine Bir Çalışma", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2014) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2014) "The Perception of Prospective Teachers about Democracy and Human Rights and the Roles Laid by them on Social Sciences Course on This Subject", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 679-686), Roma, (Ocak 2014) ![]() ![]() |
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Bir Parçası Olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
ÇİYDEM, E. (2012) "The Mission of History Education in Forming Future", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATİOANL SCIENCES , (pp. 1028-1031), Barcelona, İspanya, (Ocak 2012) ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2022) "Modernleşme Aracı Olarak Eğitim, Tanzimat Döneminde Ne Değişti?", : Yeni İnsan, ISBN: 978-625-8309-31-7 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2024) "OSMANLI’NIN SON DÖNEMİ’NDE KASTAMONU VİLAYETİNDE KIZ ÇOCUKLARININ EĞİTİMİNE YÖNELİK GELİŞMELER", Kitap: Kastamonu Tarihi Araştırmaları II, Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 111 / 128, ISBN: 978-625-6284-84-5 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2023) "Jukka Tapani Rantala", Kitap: Yurtdışında Tarih Eğitimi, : İber Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6491-59-5 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2022) "Ders Kitaplarının Tarihsel Gelişimi", Kitap: Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İnceleme ve Tasarım Kılavuzu, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 58, ISBN: 978-625-8325-76-8 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2021) "Homo Sapiens’in Başarısının Sırrı Neydi?", Kitap: Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 21 / 46, ISBN: 978-625-8044-26-3 ![]() ![]() |
ÇİYDEM, E. (2021) "Cumhuriyetten Döneminde Eğitim: Geçmişten Günümüze Yükseköğretim", Kitap: Türk Eğitim Tarihi, Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 371 / 398, ISBN: 978-605-7523-95-2 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2020) "Bir Dersin Tarihçesi: Tatbikat Mektebi'nden Öğretmenlik Uygulamasına", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 416 / 434, ISBN: 978-625-7228-51-0 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2020) "Eğitim Sosyolojisinin Tarihsel Gelişimi ve Yöntemleri", Kitap: Eğitim Sosyolojisi, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 11 / 38, ISBN: 978-605-9498-87-6 ![]() |
ÇİYDEM, E. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Toplumsal Değişim", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 120, ISBN: 978-605-69916-1-5 ![]() |
ÇİYDEM, E., KAYMAKCI, S. (2019) "Timur ve Timurlular", Kitap: Tarih Ders Kitaplarında İmajlar (Devletler Halklar Kişiler), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 115 / 132, ISBN: 978-605-037-054-6 ![]() |
ÇİYDEM, E., Kandal, S.C. (2019) "Sosyal Bilgilerin Tarihsel Gelişimi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 773 / 792, ISBN: 978-605-80060-2-7 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Yavuz Özdemir
![]() |
2014 - 2017 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 5 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
![]()
Hakan Örten
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Şule Erdilmen Ocak
![]() |
2014 - 2017 | 2 |
![]()
İbrahim Fevzi Şahin
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Selçuk İlgaz
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Elif Aktaş
![]() |
2014 - 2016 | 2 |
![]()
Esra Mindivanli Akdoğan
![]() |
2014 - 2017 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
![]()
Mustafa Eski
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Sena Coşğun Kandal
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Hakan Akdağ
-
|
2021 | 1 |
![]()
Nevin Hilal Ertürk
-
|
2017 | 1 |
![]()
Tarık Sağlam
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 963 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Tarihi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 20 | 60 | 45 | 165 | 80 | 167 | 170 | 80 | 55 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | 490 . | 488 . | 497 . | 373 . | 458 . | 475 . | 475 . | 541 . | 493 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 330 . | 293 . | 300 . | 177 . | 258 . | 235 . | 210 . | 319 . | 295 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 125 . | 129 . | 88 . | 101 . | 48 . | 83 . | 70 . | 58 . | 91 . | 98 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 12 . | 15 . | 11 . | 11 . | 4 . | 11 . | 7 . | 4 . | 8 . | 13 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 4 | 5 | 7 | 2 | 7 | 5 | 4 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 4 | 2 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |