Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24507 kayıt
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
Link
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16364">
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16365">
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Psycho-Educational Research Reviews
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16366">
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16367">
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
SÖNMEZ, E.
, YERLİKAYA, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Link
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16369">
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
DOI
SÖNMEZ, E.
, Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16370">
SÖNMEZ, E.
, Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
SÖNMEZ, E.
, Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
Link
Et, Z.S.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16371">
Et, Z.S.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
Et, Z.S.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, (
Aralık 2019
)
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress
Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2019) "
Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2019) "
Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E.,
SÖNMEZ, E.
(2018) "
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)
, (
Eylül 2018
)
Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E.,
SÖNMEZ, E.
(2018) "
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)
, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2018) "
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.
",
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress
, Antalya, Türkiye, (
Eylül 2018
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
(2018) "
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.
",
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress
, Antalya, Türkiye, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
KABATAŞ-MEMİŞ, E.,
SÖNMEZ, E.
, Öz, M. (2017) "
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
",
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
, (
Eylül 2017
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.,
SÖNMEZ, E.
, Öz, M. (2017) "
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
",
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT
Yılmaz, E.,
SÖNMEZ, E.
(2021) "
I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT
",
94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE
, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2021
)
Yılmaz, E.,
SÖNMEZ, E.
(2021) "
I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT
",
94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE
, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi
",
VIth International EurasianEducational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi
",
VIth International EurasianEducational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
",
International Congress of Pedagogical Research
, Düzce, Türkiye, (
Haziran 2020
)
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
",
International Congress of Pedagogical Research
, Düzce, Türkiye, (
Haziran 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis
SÖNMEZ, E.
, Na, E.Y. (2021) "
Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis
",
European Conference on Educational Research (ECER) 2021
, (
Eylül 2021
)
SÖNMEZ, E.
, Na, E.Y. (2021) "
Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis
",
European Conference on Educational Research (ECER) 2021
, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Conference on Educational Research (ECER) 2021
Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
Et, Z.S.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "
Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
",
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021)
, (
Mart 2021
)
Et, Z.S.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "
Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
",
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021)
, (
Mart 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021)
BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "
BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ
",
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (
Ekim 2018
)
Akkaş, B.Ç.,
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "
BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ
",
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç. (2019) "
Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi
",
VIth International EurasianEducational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
SÖNMEZ, E.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç. (2019) "
Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi
",
VIth International EurasianEducational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress
«
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
»