img
Toplam 24507 kayıt

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.

Link   SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.", Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (1) pp. 53-59 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16364"> SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.", Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (1) pp. 53-59 Link   SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.", Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (1) pp. 53-59 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi

Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey

Link DOI   KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2022) "Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (1) pp. 324-340 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16365"> KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2022) "Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (1) pp. 324-340 Link DOI   KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2022) "Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (1) pp. 324-340 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psycho-Educational Research Reviews

Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training

DOI   KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2022) "Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 325-340 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16366"> KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2022) "Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 325-340 DOI   KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2022) "Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 325-340 DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği

  SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1239-1249 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16367"> SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1239-1249 [TR Dizin]    SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1239-1249 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic

Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 15-25   Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 15-25  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri

Link     SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (32) pp. 277-303 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16369"> SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (32) pp. 277-303 [TR Dizin] Link     SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (32) pp. 277-303 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!

DOI    SÖNMEZ, E., Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 291-306 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16370"> SÖNMEZ, E., Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 291-306 DOI    SÖNMEZ, E., Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 291-306 DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları

Link     Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10 (3) pp. 2853-2873 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16371"> Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10 (3) pp. 2853-2873 [TR Dizin] Link     Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10 (3) pp. 2853-2873 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri

SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019 SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018 Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress

A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS

KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES

I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT

Yılmaz, E., SÖNMEZ, E. (2021) "I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT", 94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE , Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021 Yılmaz, E., SÖNMEZ, E. (2021) "I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT", 94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE , Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi

Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019 Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri

Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , Düzce, Türkiye, (Haziran 2020 Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , Düzce, Türkiye, (Haziran 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis

SÖNMEZ, E., Na, E.Y. (2021) "Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2021 , (Eylül 2021 SÖNMEZ, E., Na, E.Y. (2021) "Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2021 , (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Conference on Educational Research (ECER) 2021

Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021) , (Mart 2021 Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021) , (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021)

BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ekim 2018 Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi

SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019 SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress