img
img
Toplam 26194 kayıt

II. İzzeddin Keykâvus Devrinde Çobanoğulları Topraklarında Selçuklu Mülk ve Vakıfları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erciyes Üniversitesi I. Uluslararası Selçuklu Sempozyumu, Selçuklu Tarihi Kültür ve Medeniyeti

Âşık İhsan Ozanoğlu ve Eserleri Üzerine Yapılmış Çalışmalar

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İhsan Ozanoğlu Sempozyumu, Kastamonu Valiliği Yayınları

Kastamonu Basın Tarihinde Kısa Soluklu Bir Dergi: Doğu

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Basın Sempozyumu

Discourse Patterns and Communicative Approaches for Teaching Nature of Science

6 6
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

Conversation Analytic Examination of Inquiry-Based Science Classrooms

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Determining the Levels of How Families Shape Children's Engagement with Science: A Scale Development Study

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuramsal Eğitim Bilim

Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity

9 9
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS

İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik

1 1
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pamukkale University Journal of Education

Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi

Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I

0 0
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi

DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III

0 0
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi

SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri

0 0
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi

0 0
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık

Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar

0 0
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası

0 0
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap