img
img
Toplam 25254 kayıt

Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I

0 0
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi

DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III

0 0
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi

SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri

0 0
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi

0 0
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık

Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar

0 0
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası

0 0
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Being a STEM Teacher as a Career Choice

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)

The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)

MOST: Science Fairs Through Virtual Environments

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educating the Educators IV

MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educating the Educators IV

STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı

A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International STEM Education Conference

Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference

Doing negotiation in small group science education

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
British Association for Applied Linguistic Annual Meeting 2015

Invisibility of Disabled People in Elementary School Textbooks

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry

BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ İÇİN “İÇERİĞE ÖZGÜ” ETKİNLİK GELİŞTİRİLMESİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ