img
img
Toplam 26194 kayıt

Being a STEM Teacher as a Career Choice

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)

The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)

MOST: Science Fairs Through Virtual Environments

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educating the Educators IV

MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educating the Educators IV

STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı

A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International STEM Education Conference

Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference

Doing negotiation in small group science education

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
British Association for Applied Linguistic Annual Meeting 2015

Invisibility of Disabled People in Elementary School Textbooks

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry

BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ İÇİN “İÇERİĞE ÖZGÜ” ETKİNLİK GELİŞTİRİLMESİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Ailelerin Çocuklarını Bilime Yönlendirme Düzeylerini Belirleme: Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)

Pattern of Discourse and Communicative Approaches Used While Teaching Nature of Science

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference 2014

Aging Education in Elementary Textbooks

2 2
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

From idea to reality: Establishing science centers for pre-service teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development

Genetic Code Analysis and Encrypted Communication: A Multidisciplinary Approach in STEM Education

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınfı Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Fen Kavramlarıyla İlişkilendirilmiş Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşımın İlköğretim Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerine ve Akademik Başarlarına Etkisi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2012)

Bilimsel Süreç Becerileri Kontrol Listesi ile Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Analizi Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference On New Trends in Education and Their Implications

The nature of classroom discourse while teaching about nature of science: Challenges and possible avenues

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020