Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24947 kayıt
Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints
Link
Bal, E.,
Kaya, G.
(2020) "
Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (2) pp. 167-180
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22981">
Bal, E.,
Kaya, G.
(2020) "
Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (2) pp. 167-180
Link
Bal, E.,
Kaya, G.
(2020) "
Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (2) pp. 167-180
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model
Link
DOI
Kaya, G.
, Öz, S. (2021) "
Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (2) pp. 275-291
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22982">
Kaya, G.
, Öz, S. (2021) "
Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (2) pp. 275-291
Link
DOI
Kaya, G.
, Öz, S. (2021) "
Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (2) pp. 275-291
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM
Link
Kaya, G.
, Avan, Ç. (2020) "
AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM
",
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, 10 (2) pp. 112-126
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22983">
Kaya, G.
, Avan, Ç. (2020) "
AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM
",
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, 10 (2) pp. 112-126
[TR Dizin]
Link
Kaya, G.
, Avan, Ç. (2020) "
AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM
",
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, 10 (2) pp. 112-126
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Link
DOI
Kaya, G.
, Yılmaz, S. (2016) "
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
",
Hacettepe University Journal of Education
, 31 (2) pp. 300-318
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22984">
Kaya, G.
, Yılmaz, S. (2016) "
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
",
Hacettepe University Journal of Education
, 31 (2) pp. 300-318
[TR Dizin]
Link
DOI
Kaya, G.
, Yılmaz, S. (2016) "
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
",
Hacettepe University Journal of Education
, 31 (2) pp. 300-318
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hacettepe University Journal of Education
Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey
Link
DOI
Kaya, G.
, Şardağ, M. (2021) "
Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 283-295
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22985">
Kaya, G.
, Şardağ, M. (2021) "
Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 283-295
Link
DOI
Kaya, G.
, Şardağ, M. (2021) "
Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 283-295
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Link
Zengin, N.,
Kaya, G.
, Pektaş, M. (2020) "
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 329-355
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22986">
Zengin, N.,
Kaya, G.
, Pektaş, M. (2020) "
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 329-355
[TR Dizin]
Link
Zengin, N.,
Kaya, G.
, Pektaş, M. (2020) "
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 329-355
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I
Mumcu, F., Uslu, N.A., Yıldız, B., Sevinç, Ş.,
Kaya, G.
(2019) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I
", Türkiye :
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-605-031-312-3
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22990">
Mumcu, F., Uslu, N.A., Yıldız, B., Sevinç, Ş.,
Kaya, G.
(2019) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I
", Türkiye :
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-605-031-312-3
Mumcu, F., Uslu, N.A., Yıldız, B., Sevinç, Ş.,
Kaya, G.
(2019) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I
", Türkiye :
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-605-031-312-3
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III
Mumcu, F., Yıldız, B., Özdinç, F.,
Kaya, G.
(2022) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III
", Ankara/Türkiye :
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-625-00-9466-2
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22991">
Mumcu, F., Yıldız, B., Özdinç, F.,
Kaya, G.
(2022) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III
", Ankara/Türkiye :
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-625-00-9466-2
Mumcu, F., Yıldız, B., Özdinç, F.,
Kaya, G.
(2022) "
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III
", Ankara/Türkiye :
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi
, ISBN: 978-625-00-9466-2
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi
SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri
Çakmakcı, G.,
Kaya, G.
, Şardağ, M., Yalaki, Y., Akkoyunlu, B. (2015) "
SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri
", Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9254-45-8
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22993">
Çakmakcı, G.,
Kaya, G.
, Şardağ, M., Yalaki, Y., Akkoyunlu, B. (2015) "
SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri
", Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9254-45-8
Çakmakcı, G.,
Kaya, G.
, Şardağ, M., Yalaki, Y., Akkoyunlu, B. (2015) "
SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri
", Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9254-45-8
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğiten Kitap
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Özcan, H., Çakmakcı, G. (2020) "
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
", :
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık
, ISBN: 978-605-2359-91-4
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22994">
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Özcan, H., Çakmakcı, G. (2020) "
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
", :
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık
, ISBN: 978-605-2359-91-4
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Özcan, H., Çakmakcı, G. (2020) "
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
", :
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık
, ISBN: 978-605-2359-91-4
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık
Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar
Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y., Erdaş-Kartal, E.,
Kaya, G.
, Özer, F., Han, Ç., Altıner, Z.B., Bala, G., Ertuğrul, G., Şardağ, M., Köylü, Z.N., Günsever, G., Şen, D. (2016) "
Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar
", Ankara/Türkiye :
Pegem Akademi
, ISBN: 978-605-318-397-6
Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y., Erdaş-Kartal, E.,
Kaya, G.
, Özer, F., Han, Ç., Altıner, Z.B., Bala, G., Ertuğrul, G., Şardağ, M., Köylü, Z.N., Günsever, G., Şen, D. (2016) "
Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar
", Ankara/Türkiye :
Pegem Akademi
, ISBN: 978-605-318-397-6
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
Çakmakcı, G., Şen, A.İ., Akkoyunlu, B.,
Kaya, G.
(2016) "
Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
", Ankara/Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9422-59-8
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22999">
Çakmakcı, G., Şen, A.İ., Akkoyunlu, B.,
Kaya, G.
(2016) "
Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
", Ankara/Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9422-59-8
Çakmakcı, G., Şen, A.İ., Akkoyunlu, B.,
Kaya, G.
(2016) "
Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
", Ankara/Türkiye :
Eğiten Kitap
, ISBN: 978-605-9422-59-8
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğiten Kitap
Being a STEM Teacher as a Career Choice
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
Being a STEM Teacher as a Career Choice
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
, Nevşehir, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
Being a STEM Teacher as a Career Choice
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
, Nevşehir, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Çakmakcı, G. (2023) "
The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
, Nevşehir, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Çakmakcı, G. (2023) "
The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects
",
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
, Nevşehir, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023)
MOST: Science Fairs Through Virtual Environments
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
MOST: Science Fairs Through Virtual Environments
",
Educating the Educators IV
, (pp. 54-56), Leiden, Hollanda, (
Mayıs 2023
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
MOST: Science Fairs Through Virtual Environments
",
Educating the Educators IV
, (pp. 54-56), Leiden, Hollanda, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educating the Educators IV
MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Çakmakcı, G. (2023) "
MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?
",
Educating the Educators IV
, (pp. 118-120), Leiden, Hollanda, (
Mayıs 2023
)
Şardağ, M.,
Kaya, G.
, Çakmakcı, G. (2023) "
MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?
",
Educating the Educators IV
, (pp. 118-120), Leiden, Hollanda, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educating the Educators IV
STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?
",
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı
, İstanbul, Türkiye, (
Temmuz 2023
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "
STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?
",
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı
, İstanbul, Türkiye, (
Temmuz 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı
A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2022) "
A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life
",
3rd International STEM Education Conference
, (
Aralık 2022
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2022) "
A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life
",
3rd International STEM Education Conference
, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International STEM Education Conference
Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2019) "
Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.
",
European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference
, Bologna, İtalya, (
Ağustos 2019
)
Kaya, G.
, Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2019) "
Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.
",
European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference
, Bologna, İtalya, (
Ağustos 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference
«
681
682
683
684
685
686
687
688
689
690
»