img
img
Toplam 26194 kayıt

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN REASONING STYLES AND CRITICAL THINKING SKILLS OF PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Investigation of the relationship between secondary school students' attitudes to social studies course and social skills levels.

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

Çok Kültürlü Eğitim Konusu Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Analizi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

The Effect of Stress on Individual And Social Life In A Global Age And Its Reflections on Education

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

The Analysis of The Global Social Responsibility Levels of Social Studies Prospective Teachers

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel Okuryazarlığa İlişkin Görüşleri

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Eğitim Ortamlarındaki Etik Algıları ve Davranışları

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Analyzing the Relationship Between Social Studies Teacher candidates’ Motivation for Teaching Profession and Self-Efficacy

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psycho-Educational Research Reviews

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile öz-yönetimli öğrenme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Social Issue in the Information Society: Stress and Strategies for Coping with Stress

0 0
2021 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MİZAH TARZLARI İLE STRESLE BAŞA ÇIKMA TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Electronic Turkish Studies

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS)

Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişki

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Examination of secondary school students' views on environmental issues.

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Özyeterliklerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM ve DEĞERLER SEMPOZYUMU

Çok kültürlü eğitim konusu üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin analizi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Uluslararası tarih eğitimi sempozyumu

İlköğretim II.Kademe Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Lifelong Learning Tendencies Of Social Studıes Prospective Teachers

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION