img
img
Toplam 25253 kayıt

Orman Yangınlarında Yanabilirlik Üzerine Etkili Olan Fenol Bileşikler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

The Effect of Stand Characteristics on Flammability as Spatially and Temporally

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on New Horizons in Forestry

Galveston Körfezi Bölgesinde Bulunan Christmas Körfezi ve Hance Nehri'ndeki Tür Çeşitliliğinin ve Benzerliğinin Karşılaştırılması

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ekoloji 2015 Sempozyumu

Bâbürlüler Dönemi Mezheplerüstü Bir Din Anlayışı Modeli: Muhaddis Şah Veliyyullah Dihlevî

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeni Türkiye Dergisi-Hindistan Türkleri Özel Sayısı

Ahmet Aydın. Yavana: Great Basin of Islamic Civilization/India. İstanbul: Ketebe Yayınları, 2021, 372 p.

0 0
2022 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Şah Veliyyullah Dehlevî’nin Hüccetullah’il-Bâliğa İsimli Eserinde Mutluluk Kavramı

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMCAK I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar ve Araştırmalar Kongresi

The Islamic Revival Moment 18th Century in İndia: Example from the Dahlawi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium on Asian Languages and Literatures: Understanding Culture

Perspectives of preservice social studies teachers on character and value education course

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN REASONING STYLES AND CRITICAL THINKING SKILLS OF PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Investigation of the relationship between secondary school students' attitudes to social studies course and social skills levels.

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

Çok Kültürlü Eğitim Konusu Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Analizi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

The Effect of Stress on Individual And Social Life In A Global Age And Its Reflections on Education

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

The Analysis of The Global Social Responsibility Levels of Social Studies Prospective Teachers

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel Okuryazarlığa İlişkin Görüşleri

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Eğitim Ortamlarındaki Etik Algıları ve Davranışları

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Analyzing the Relationship Between Social Studies Teacher candidates’ Motivation for Teaching Profession and Self-Efficacy

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psycho-Educational Research Reviews

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile öz-yönetimli öğrenme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Social Issue in the Information Society: Stress and Strategies for Coping with Stress

0 0
2021 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları (Perceptions of Prospective Teachers About the Concept of ”Democracy”).

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of History Culture and Art Research