img
img
Toplam 25362 kayıt

Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi

Undergraduate Students’ Perceptions of the Mathematics Courses Included in the Primary School Teacher Education Program

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin TIMSS Bilişsel Alanlara Göre İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019)

Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkin inançları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algıları

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)

Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumve Motivasyon Düzeylerine Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Endişenin Sebebi Matematik Öğretmek Mi Yoksa Matematiğin Kendisi Mi? Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Öğretmen adayları matematik öğretiminde kendilerini yeterli görüyorlar mı? Sınıf öğretmeni adayları üzerine bir araştırma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)

Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimine İlişkin İnanışları

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference New Perspectives in Science Education

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişki

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu

Üstbilişsel sorularla desteklenen matematiksel tartışma ortamlarının ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerine etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu