img
Toplam 24354 kayıt

Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education

DOI   FAİZ, M., Dönmez, C. (2017) "Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 631-640 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24511"> FAİZ, M., Dönmez, C. (2017) "Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 631-640 DOI   FAİZ, M., Dönmez, C. (2017) "Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 631-640 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”

Link    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24512"> KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 Link    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role

FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)   FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers

FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746   FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi

Link   KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24515"> KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 Link   KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları

Link DOI    FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24516"> FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] Link DOI    FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları

Link DOI    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24517"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link DOI    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24518"> KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] Link DOI    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları

DOI    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24519"> KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI    KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi

The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable

Link DOI   FAİZ, M., Korukcu, M., Karadeniz, O. (2016) "The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4861-4875 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24520"> FAİZ, M., Korukcu, M., Karadeniz, O. (2016) "The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4861-4875 Link DOI   FAİZ, M., Korukcu, M., Karadeniz, O. (2016) "The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4861-4875 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human Sciences

Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları

Link DOI    FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24522"> FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI    FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166   FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

Link   Karadeniz, O., Tangülü, Z., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (8) pp. 131-142 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24524"> Karadeniz, O., Tangülü, Z., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (8) pp. 131-142 [TR Dizin] Link   Karadeniz, O., Tangülü, Z., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (8) pp. 131-142 [TR Dizin] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi

19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir

Karadeniz, O., Er, H., Ulusoy, M., Ateş, S., FAİZ, M., Tangülü, Z. (2016) "19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786053181286  Karadeniz, O., Er, H., Ulusoy, M., Ateş, S., FAİZ, M., Tangülü, Z. (2016) "19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786053181286 
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları

Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , Türkiye, (Nisan 2017 Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS)

Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri

Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğiimi Sempozyumu , (Ekim 2019 Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğiimi Sempozyumu , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğiimi Sempozyumu

The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers

FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", International Conference on New Horizons in Education Conferenc , (Temmuz 2018 FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", International Conference on New Horizons in Education Conferenc , (Temmuz 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education Conferenc

Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role

FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2018 FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları

BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ekim 2019 BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu