Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24573 kayıt
Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
KARTAL, F.,
NAZLI, C.
, Yerlikaya, Z., Şimşek, F., Çetin, H. (2018) "
Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
",
3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
KARTAL, F.,
NAZLI, C.
, Yerlikaya, Z., Şimşek, F., Çetin, H. (2018) "
Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
",
3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Makine Mühendisliği
Termodinamik
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018
Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
KARTAL, F.,
NAZLI, C.
, UZUN, A., Yerlikaya, Z. (2017) "
Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
",
2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
KARTAL, F.,
NAZLI, C.
, UZUN, A., Yerlikaya, Z. (2017) "
Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi
",
2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Makine Mühendisliği
Termodinamik
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu
Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters
Akçayoğlu, A.,
NAZLI, C.
, Yılmaz, F. (2015) "
Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters
",
1st International Conference on Engineering and Natural Sciences
, (
Haziran 2015
)
Akçayoğlu, A.,
NAZLI, C.
, Yılmaz, F. (2015) "
Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters
",
1st International Conference on Engineering and Natural Sciences
, (
Haziran 2015
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Makine Mühendisliği
Termodinamik
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Conference on Engineering and Natural Sciences
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge
Link
DOI
SERİN, M.K.
(2019) "
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge
",
International Journal of Educational Methodology
, 5 (4) pp. 577-590
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26527">
SERİN, M.K.
(2019) "
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge
",
International Journal of Educational Methodology
, 5 (4) pp. 577-590
Link
DOI
SERİN, M.K.
(2019) "
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge
",
International Journal of Educational Methodology
, 5 (4) pp. 577-590
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Methodology
Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations
Link
DOI
SERİN, M.K.
(2021) "
Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations
",
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, 23 (2) pp. 569-604
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26528">
SERİN, M.K.
(2021) "
Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations
",
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, 23 (2) pp. 569-604
[SSCI]
Link
DOI
SERİN, M.K.
(2021) "
Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations
",
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, 23 (2) pp. 569-604
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
Link
DOI
Öztürk, S.,
SERİN, M.K.
(2020) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1013-1025
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26529">
Öztürk, S.,
SERİN, M.K.
(2020) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1013-1025
[TR Dizin]
Link
DOI
Öztürk, S.,
SERİN, M.K.
(2020) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1013-1025
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki
Bulut, F.G.,
SERİN, M.K.
(2020) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki
",
Eğitim ve Teknoloji
, 2 (1) pp. 16-28
Bulut, F.G.,
SERİN, M.K.
(2020) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki
",
Eğitim ve Teknoloji
, 2 (1) pp. 16-28
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Teknoloji
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment
SERİN, M.K.
(2020) "
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (1) pp. 98-109
SERİN, M.K.
(2020) "
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 10 (1) pp. 98-109
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes
SERİN, M.K.
(2020) "
Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 12 (2) pp. 214-229
SERİN, M.K.
(2020) "
Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 12 (2) pp. 214-229
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students
DOI
Pilten, P., Işık, N.,
SERİN, M.K.
(2017) "
The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students
",
European Journal of Education Studies
, 3 (4) pp. 523-543
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26533">
Pilten, P., Işık, N.,
SERİN, M.K.
(2017) "
The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students
",
European Journal of Education Studies
, 3 (4) pp. 523-543
DOI
Pilten, P., Işık, N.,
SERİN, M.K.
(2017) "
The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students
",
European Journal of Education Studies
, 3 (4) pp. 523-543
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Education Studies
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Bayraktar, Ş. (2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (16) pp. 51-71
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26535">
SERİN, M.K.
, Bayraktar, Ş. (2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (16) pp. 51-71
[TR Dizin]
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Bayraktar, Ş. (2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (16) pp. 51-71
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
SERİN, M.K.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, 8 (28)
[TR Dizin]
SERİN, M.K.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, 8 (28)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri
Link
Korkmaz, İ.,
SERİN, M.K.
(2014) "
Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 497-514
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26537">
Korkmaz, İ.,
SERİN, M.K.
(2014) "
Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 497-514
[TR Dizin]
Link
Korkmaz, İ.,
SERİN, M.K.
(2014) "
Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 497-514
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi
Link
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 155-169
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26538">
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 155-169
[TR Dizin]
Link
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 155-169
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
Link
SERİN, M.K.
, Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (1) pp. 21-34
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26539">
SERİN, M.K.
, Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (1) pp. 21-34
[TR Dizin]
Link
SERİN, M.K.
, Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (1) pp. 21-34
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Link
DOI
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O.,
SERİN, M.K.
(2016) "
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 10 (2) pp. 367-390
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26540">
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O.,
SERİN, M.K.
(2016) "
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 10 (2) pp. 367-390
[TR Dizin]
Link
DOI
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O.,
SERİN, M.K.
(2016) "
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 10 (2) pp. 367-390
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması
Link
DOI
Pilten, P.,
SERİN, M.K.
, Işık, N. (2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması
",
Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1919-1934
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26542">
Pilten, P.,
SERİN, M.K.
, Işık, N. (2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması
",
Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1919-1934
[TR Dizin]
Link
DOI
Pilten, P.,
SERİN, M.K.
, Işık, N. (2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması
",
Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1919-1934
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies
İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 510-531
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26543">
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 510-531
[TR Dizin]
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 510-531
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (28) pp. 131-173
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26544">
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (28) pp. 131-173
[TR Dizin]
Link
DOI
SERİN, M.K.
, Korkmaz, İ. (2018) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (28) pp. 131-173
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
SERİN, M.K.
, Buluç, B. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 273-290
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26545">
SERİN, M.K.
, Buluç, B. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 273-290
[TR Dizin]
SERİN, M.K.
, Buluç, B. (2014) "
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 273-290
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
«
781
782
783
784
785
786
787
788
789
790
»