img
img
Toplam 25428 kayıt

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Teknoloji

Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi

Undergraduate Students’ Perceptions of the Mathematics Courses Included in the Primary School Teacher Education Program

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin TIMSS Bilişsel Alanlara Göre İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019)

Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkin inançları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)