img
img
Toplam 24573 kayıt

Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi

KARTAL, F., NAZLI, C., Yerlikaya, Z., Şimşek, F., Çetin, H. (2018) "Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi", 3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018 , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 KARTAL, F., NAZLI, C., Yerlikaya, Z., Şimşek, F., Çetin, H. (2018) "Sıcaklığın Eklemeli İmalat İle Üretilmiş Parçaların Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi", 3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018 , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2018

Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi

KARTAL, F., NAZLI, C., UZUN, A., Yerlikaya, Z. (2017) "Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi", 2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu , (Nisan 2017 KARTAL, F., NAZLI, C., UZUN, A., Yerlikaya, Z. (2017) "Aseton Buharının Pla Filament İle Üretilmiş Parça Yüzey Pürüzlülüğüne Etkisi", 2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. 3 Boyutlu Baskı Teknolojileri Sempozyumu

Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters

Akçayoğlu, A., NAZLI, C., Yılmaz, F. (2015) "Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters", 1st International Conference on Engineering and Natural Sciences , (Haziran 2015 Akçayoğlu, A., NAZLI, C., Yılmaz, F. (2015) "Gas Turbine Blade Leading Edge Cooling Effectiveness Based On the Distance of Turbulence Promoters", 1st International Conference on Engineering and Natural Sciences , (Haziran 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Conference on Engineering and Natural Sciences

Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge

Link DOI   SERİN, M.K. (2019) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge", International Journal of Educational Methodology, 5 (4) pp. 577-590 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26527"> SERİN, M.K. (2019) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge", International Journal of Educational Methodology, 5 (4) pp. 577-590 Link DOI   SERİN, M.K. (2019) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge", International Journal of Educational Methodology, 5 (4) pp. 577-590 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Methodology

Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations

Link DOI     SERİN, M.K. (2021) "Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations", CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, 23 (2) pp. 569-604 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26528"> SERİN, M.K. (2021) "Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations", CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, 23 (2) pp. 569-604 [SSCI] Link DOI     SERİN, M.K. (2021) "Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations", CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, 23 (2) pp. 569-604 [SSCI] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi

Link DOI    Öztürk, S., SERİN, M.K. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1013-1025 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26529"> Öztürk, S., SERİN, M.K. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1013-1025 [TR Dizin] Link DOI    Öztürk, S., SERİN, M.K. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1013-1025 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment

SERİN, M.K. (2020) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 98-109   SERİN, M.K. (2020) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 98-109  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes

SERİN, M.K. (2020) "Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 214-229   SERİN, M.K. (2020) "Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 214-229  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students

DOI   Pilten, P., Işık, N., SERİN, M.K. (2017) "The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students", European Journal of Education Studies, 3 (4) pp. 523-543 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26533"> Pilten, P., Işık, N., SERİN, M.K. (2017) "The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students", European Journal of Education Studies, 3 (4) pp. 523-543 DOI   Pilten, P., Işık, N., SERİN, M.K. (2017) "The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students", European Journal of Education Studies, 3 (4) pp. 523-543 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

Link DOI    SERİN, M.K., Bayraktar, Ş. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (16) pp. 51-71 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26535"> SERİN, M.K., Bayraktar, Ş. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (16) pp. 51-71 [TR Dizin] Link DOI    SERİN, M.K., Bayraktar, Ş. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (16) pp. 51-71 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi

SERİN, M.K. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (28) [TR Dizin]   SERİN, M.K. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (28) [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri

Link    Korkmaz, İ., SERİN, M.K. (2014) "Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 497-514 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26537"> Korkmaz, İ., SERİN, M.K. (2014) "Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 497-514 [TR Dizin] Link    Korkmaz, İ., SERİN, M.K. (2014) "Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 497-514 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi

Link    SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 155-169 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26538"> SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 155-169 [TR Dizin] Link    SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 155-169 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki

Link   SERİN, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (1) pp. 21-34 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26539"> SERİN, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (1) pp. 21-34 [TR Dizin] Link   SERİN, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (1) pp. 21-34 [TR Dizin] Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

Link DOI   BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26540"> BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link DOI   BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması

Link DOI    Pilten, P., SERİN, M.K., Işık, N. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması", Turkish Studies, 11 (3) pp. 1919-1934 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26542"> Pilten, P., SERİN, M.K., Işık, N. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması", Turkish Studies, 11 (3) pp. 1919-1934 [TR Dizin] Link DOI    Pilten, P., SERİN, M.K., Işık, N. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması", Turkish Studies, 11 (3) pp. 1919-1934 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi

Link DOI     SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2018) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (28) pp. 131-173 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26544"> SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2018) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (28) pp. 131-173 [TR Dizin] Link DOI     SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2018) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (28) pp. 131-173 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki

  SERİN, M.K., Buluç, B. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 273-290 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26545"> SERİN, M.K., Buluç, B. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 273-290 [TR Dizin]    SERİN, M.K., Buluç, B. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 273-290 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi