img
Toplam 24354 kayıt

Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy

Mesci, G., Hasançebi, F., ERDAŞ-KARTAL, E. (2023) "Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy", 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2023 Mesci, G., Hasançebi, F., ERDAŞ-KARTAL, E. (2023) "Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy", 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic

Mesci, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2022) "Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic", The National Association for Research in Science Teaching (NARST) , (pp. 186), Vancouver, Kanada, (Mart 2022 Mesci, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2022) "Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic", The National Association for Research in Science Teaching (NARST) , (pp. 186), Vancouver, Kanada, (Mart 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The National Association for Research in Science Teaching (NARST)

SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

ERDAŞ-KARTAL, E. (2020) "SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ", 8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (Aralık 2020 ERDAŞ-KARTAL, E. (2020) "SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ", 8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları

Altıner, Z.B., İrez, O.S., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., ERDAŞ-KARTAL, E. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Altıner, Z.B., İrez, O.S., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., ERDAŞ-KARTAL, E. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views

Doğan, N., ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Cobern, W.W., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B. (2016) "The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views", NARST 2016 Annual International Conference , Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016 Doğan, N., ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Cobern, W.W., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B. (2016) "The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views", NARST 2016 Annual International Conference , Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST 2016 Annual International Conference

Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios

Tosunoğlu, Ç.H., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2015) "Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios", NARST Annual International Conference , Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2015 Tosunoğlu, Ç.H., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2015) "Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios", NARST Annual International Conference , Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual International Conference

A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science

ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2017) "A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science", 14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2017) "A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science", 14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance

Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi

Tekin, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y., ERDAŞ-KARTAL, E. (2017) "Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017 Tekin, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y., ERDAŞ-KARTAL, E. (2017) "Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi

ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., İrez, O.S., Tekin, G., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2017) "Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017 ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., İrez, O.S., Tekin, G., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2017) "Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi

ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Okan, S. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi", XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Okan, S. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi", XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri

Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., ERDAŞ-KARTAL, E., Altıner, B. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri", XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., ERDAŞ-KARTAL, E., Altıner, B. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri", XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios

Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakçı, G., ERDAŞ-KARTAL, E., Altıner, Z.B. (2015) "Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios", 11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA) , Helsinki, Finlandiya, (Ağustos 2015 Han, Ç., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakçı, G., ERDAŞ-KARTAL, E., Altıner, Z.B. (2015) "Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios", 11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA) , Helsinki, Finlandiya, (Ağustos 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)

Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model

ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016 ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science

ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science", International Conference “New Perspectives in Science Education” , Floransa, İtalya, (Mart 2016 ERDAŞ-KARTAL, E., İrez, O.S., Doğan, N., Yalaki, Y., Çakmakcı, G., Altıner, Z.B., Köylü, Z.N. (2016) "Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science", International Conference “New Perspectives in Science Education” , Floransa, İtalya, (Mart 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference “New Perspectives in Science Education”

Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi

ERDAŞ-KARTAL, E., Mesci, G. (2020) "Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi", 7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online) , Türkiye, (Kasım 2020 ERDAŞ-KARTAL, E., Mesci, G. (2020) "Okul öncesi öğretmenlerinin stem farkındalıklarının incelenmesi", 7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online) , Türkiye, (Kasım 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Online)

Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları

ERDAŞ-KARTAL, E., ADA, E. (2018) "Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları", 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (Mayıs 2018 ERDAŞ-KARTAL, E., ADA, E. (2018) "Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre problemleri ile ilgili anlayışları", 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları

ADA, E., ERDAŞ-KARTAL, E. (2018) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları", 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (Mayıs 2018 ADA, E., ERDAŞ-KARTAL, E. (2018) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm İle İlgili Anlayışları", 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ

3-6 yaş grubu çocukların alıcı dil ve ifade edici dil becerilerinin incelenmesi.

ADA, E., Gündüz, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2018) "3-6 yaş grubu çocukların alıcı dil ve ifade edici dil becerilerinin incelenmesi.", Uluslararası VI. Çocuk Gelişimi Kongresi , (Ekim 2018 ADA, E., Gündüz, G., ERDAŞ-KARTAL, E. (2018) "3-6 yaş grubu çocukların alıcı dil ve ifade edici dil becerilerinin incelenmesi.", Uluslararası VI. Çocuk Gelişimi Kongresi , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası VI. Çocuk Gelişimi Kongresi

GALEN’DEN HARVEY’E BİLİMSEL PARADİGMA DEĞİŞİMİ: İÇERİK TEMELLİ BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ

ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., Özer, F., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2018) "GALEN’DEN HARVEY’E BİLİMSEL PARADİGMA DEĞİŞİMİ: İÇERİK TEMELLİ BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ", 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (Ekim 2018 ERDAŞ-KARTAL, E., Doğan, N., Özer, F., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2018) "GALEN’DEN HARVEY’E BİLİMSEL PARADİGMA DEĞİŞİMİ: İÇERİK TEMELLİ BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ", 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

What Did We Do Between 1998 2012 in Turkey A Review of the Research on Nature of Science

Doğan, N., İrez, O.S., ERDAŞ-KARTAL, E. (2014) "What Did We Do Between 1998 2012 in Turkey A Review of the Research on Nature of Science", 6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN14) , (pp. 4342), Barselona, İspanya, (Temmuz 2014 Doğan, N., İrez, O.S., ERDAŞ-KARTAL, E. (2014) "What Did We Do Between 1998 2012 in Turkey A Review of the Research on Nature of Science", 6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN14) , (pp. 4342), Barselona, İspanya, (Temmuz 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN14)