Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24348 kayıt
Factors Affecting the Formation of Polycyclic Aromatic Hydrocarbons (PAH) in Meat, Fish and Products.Et, Balık ve Ürünlerinde Polisiklik Aromatik Hidrokarbonların Oluşumlarını Etkileyen Faktörler
İÇLİ, N.
(2019) "
Factors Affecting the Formation of Polycyclic Aromatic Hydrocarbons (PAH) in Meat, Fish and Products.Et, Balık ve Ürünlerinde Polisiklik Aromatik Hidrokarbonların Oluşumlarını Etkileyen Faktörler
",
5th International Eurasian Congress on Natural Nutrition, Healthy Life and Sport (NATURAL’2019).
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
İÇLİ, N.
(2019) "
Factors Affecting the Formation of Polycyclic Aromatic Hydrocarbons (PAH) in Meat, Fish and Products.Et, Balık ve Ürünlerinde Polisiklik Aromatik Hidrokarbonların Oluşumlarını Etkileyen Faktörler
",
5th International Eurasian Congress on Natural Nutrition, Healthy Life and Sport (NATURAL’2019).
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Beslenme ve Diyetetik
Beslenme ve Diyetetik
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Eurasian Congress on Natural Nutrition, Healthy Life and Sport (NATURAL’2019).
The Therapeutic Properties and Toxicity of Horse Chestnut Seeds.
Bal, E.,
İÇLİ, N.
(2018) "
The Therapeutic Properties and Toxicity of Horse Chestnut Seeds.
",
Internatıonal Congress On Engıneerıng And Lıfe Scıence.
, Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Bal, E.,
İÇLİ, N.
(2018) "
The Therapeutic Properties and Toxicity of Horse Chestnut Seeds.
",
Internatıonal Congress On Engıneerıng And Lıfe Scıence.
, Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Beslenme ve Diyetetik
Beslenme ve Diyetetik
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Internatıonal Congress On Engıneerıng And Lıfe Scıence.
Kastamonu Yöresinde Şahıslarca Satılan Markasız Ballarda HMF Düzeylerinin Belirlenmesi. Determination of HMF Levels of Unbranded Honeys Sold in Kastamonu Region.
İÇLİ, N.
(2018) "
Kastamonu Yöresinde Şahıslarca Satılan Markasız Ballarda HMF Düzeylerinin Belirlenmesi. Determination of HMF Levels of Unbranded Honeys Sold in Kastamonu Region.
",
The International Congress of Eurasian Natural Nutrition and Healthy Life 2018
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
İÇLİ, N.
(2018) "
Kastamonu Yöresinde Şahıslarca Satılan Markasız Ballarda HMF Düzeylerinin Belirlenmesi. Determination of HMF Levels of Unbranded Honeys Sold in Kastamonu Region.
",
The International Congress of Eurasian Natural Nutrition and Healthy Life 2018
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
Kurum Bilgileri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Beslenme ve Diyetetik
Beslenme ve Diyetetik
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Congress of Eurasian Natural Nutrition and Healthy Life 2018
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
, İrfan, D., TULUK, G. (2023) "
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (1) pp. 22-37
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25645">
ALİUSTAOĞLU, F.
, İrfan, D., TULUK, G. (2023) "
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (1) pp. 22-37
[TR Dizin]
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
, İrfan, D., TULUK, G. (2023) "
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (1) pp. 22-37
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 42 (1) pp. 33-96
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25647">
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 42 (1) pp. 33-96
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 42 (1) pp. 33-96
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.
Link
Aslıhan, D., Havva, Ö.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.
",
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, 7 (4) pp. 139-163
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25648">
Aslıhan, D., Havva, Ö.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.
",
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, 7 (4) pp. 139-163
Link
Aslıhan, D., Havva, Ö.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.
",
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, 7 (4) pp. 139-163
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.
ALİUSTAOĞLU, F.
(2020) "
Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
ALİUSTAOĞLU, F.
(2020) "
Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2015) "
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.
",
Inesjournal
, (0)
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2015) "
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.
",
Inesjournal
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Inesjournal
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137.
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2016) "
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137.
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2016) "
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137.
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P.,
ALİUSTAOĞLU, F.
, Tekin, N. (2016) "
İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.
",
İlköğretim online
, (0)
[TR Dizin]
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P.,
ALİUSTAOĞLU, F.
, Tekin, N. (2016) "
İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.
",
İlköğretim online
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim online
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2021) "
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
, 52 (6) pp. 833-856
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25653">
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2021) "
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
, 52 (6) pp. 833-856
Link
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2021) "
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
, 52 (6) pp. 833-856
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "
Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.
",
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE)
, (0)
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "
Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.
",
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE)
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE)
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.
Link
BİBER, A.Ç., Korkmaz, S., TUNA, A.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2018) "
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.
",
MATDER
, 3 (1) pp. 32-40
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25655">
BİBER, A.Ç., Korkmaz, S., TUNA, A.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2018) "
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.
",
MATDER
, 3 (1) pp. 32-40
Link
BİBER, A.Ç., Korkmaz, S., TUNA, A.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2018) "
Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.
",
MATDER
, 3 (1) pp. 32-40
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MATDER
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
ADAK, B.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2020) "
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
, (0)
ADAK, B.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2020) "
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2022) "
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
",
International Journal of Progressive Education
, (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25657">
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2022) "
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
",
International Journal of Progressive Education
, (0)
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2022) "
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
",
International Journal of Progressive Education
, (0)
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2018) "
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.
",
International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE)
, (0)
ALİUSTAOĞLU, F.
, TUNA, A. (2018) "
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.
",
International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE)
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE)
Aliustaoğlu, F. (2019). Mathematics teacher candidates' opinions based on developing lesson plan for geometry learning area: 4MAT model and whole brain model. International Conference on Mathematics and Mathematics Education. Konya, (p. 350-351).
ALİUSTAOĞLU, F.
(2019) "
Aliustaoğlu, F. (2019). Mathematics teacher candidates' opinions based on developing lesson plan for geometry learning area: 4MAT model and whole brain model. International Conference on Mathematics and Mathematics Education. Konya, (p. 350-351).
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (
Aralık 2019
)
ALİUSTAOĞLU, F.
(2019) "
Aliustaoğlu, F. (2019). Mathematics teacher candidates' opinions based on developing lesson plan for geometry learning area: 4MAT model and whole brain model. International Conference on Mathematics and Mathematics Education. Konya, (p. 350-351).
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education
Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G. Vurğun, R. (2019). An investigation of the misconceptions of seventh-grade students on ratio and proportion subjects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, (s. 354-355).
ADAK, B.,
ALİUSTAOĞLU, F.
, Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "
Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G. Vurğun, R. (2019). An investigation of the misconceptions of seventh-grade students on ratio and proportion subjects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, (s. 354-355).
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education 2019
, (
Temmuz 2019
)
ADAK, B.,
ALİUSTAOĞLU, F.
, Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "
Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G. Vurğun, R. (2019). An investigation of the misconceptions of seventh-grade students on ratio and proportion subjects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, (s. 354-355).
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education 2019
, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education 2019
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., & Aliustaoğlu, F. (2022). 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanındaki hata ve kavram yanılgıları. ERPA International Congress on Education 2022, s.16, Cyprus International University.
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2022) "
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., & Aliustaoğlu, F. (2022). 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanındaki hata ve kavram yanılgıları. ERPA International Congress on Education 2022, s.16, Cyprus International University.
",
ERPA International Congress on Education 2022
, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Ekim 2022
)
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2022) "
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., & Aliustaoğlu, F. (2022). 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanındaki hata ve kavram yanılgıları. ERPA International Congress on Education 2022, s.16, Cyprus International University.
",
ERPA International Congress on Education 2022
, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Ekim 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congress on Education 2022
Paksoy, H. K., Erdoğan, G., Atik, T., & Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi: Tübitak 2209-A Projesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 362-364).
Paksoy, H.K., Erdoğan, G., Atik, T.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Paksoy, H. K., Erdoğan, G., Atik, T., & Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi: Tübitak 2209-A Projesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 362-364).
",
6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)
, (
Ekim 2023
)
Paksoy, H.K., Erdoğan, G., Atik, T.,
ALİUSTAOĞLU, F.
(2023) "
Paksoy, H. K., Erdoğan, G., Atik, T., & Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi: Tübitak 2209-A Projesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 362-364).
",
6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)
, (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)
«
811
812
813
814
815
816
817
818
819
820
»