img
img
Toplam 25156 kayıt

Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler

Recepoğlu, S. (2022) "Toplumsal Değişmenin Değerler Üzerindeki Etkisine Dair Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler, : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8109-15-3 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2022) "Toplumsal Değişmenin Değerler Üzerindeki Etkisine Dair Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler, : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8109-15-3 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Duvar Yayınları

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar

Recepoğlu, S. (2022) "Pandemi Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-68-4 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2022) "Pandemi Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-68-4 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERÜVEN YAYINEVİ

Eğitimde Güncel Araştırmalar

Recepoğlu, S. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde EBA(Eğitim Bilişim Ağı) Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar, : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-430-043-1 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde EBA(Eğitim Bilişim Ağı) Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar, : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-430-043-1 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gece Kitaplığı

İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

Recepoğlu, S. (2022) "Sosyal bilgiler öğretiminde biyomimikri ve kullanımı", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : NOBEL YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-195-3 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2022) "Sosyal bilgiler öğretiminde biyomimikri ve kullanımı", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : NOBEL YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-195-3 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NOBEL YAYINCILIK

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Strateji-Yöntem-Teknik)

Recepoğlu, S. (2021) "Örnek Olay Yöntemi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı", Kitap: UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Strateji-Yöntem-Teknik), : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-906-0 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2021) "Örnek Olay Yöntemi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı", Kitap: UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Strateji-Yöntem-Teknik), : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-906-0 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler

Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin Mizah Davranışları İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Analizi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-48-6 Kitap Bölümü Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin Mizah Davranışları İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Analizi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-48-6 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERÜVEN YAYINEVİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler

Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-44-8 Kitap Bölümü Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-44-8 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERÜVEN YAYINEVİ

Sosyal Bilgiler ve Toplum

Recepoğlu, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Toplumsal Olaylar/Sorunlar", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Toplumsal Olaylar/Sorunlar", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM AKADEMİ

Theory and Research in Educational Sciences II

Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2020) "Transformation of schools to professional learning communities", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, : Gece Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7319-04-1 Kitap Bölümü Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2020) "Transformation of schools to professional learning communities", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, : Gece Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7319-04-1 Kitap Bölümü
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gece Publishing

Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021)

Recepoğlu, S. (2021) "Bilgi Toplumunda Yaşam Boyu Öğrenme Açısından Sosyal Bilgiler Eğitimi", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 Kitap Bölümü Recepoğlu, S. (2021) "Bilgi Toplumunda Yaşam Boyu Öğrenme Açısından Sosyal Bilgiler Eğitimi", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM AKADEMİ

Different Perceptions of Environmental Education

Candan-Helvacı, S. (2021) "E→STEM Approach Applications in Environmental Education", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 171 / 202, ISBN: 978-605-74825-5-6 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2021) "E→STEM Approach Applications in Environmental Education", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 171 / 202, ISBN: 978-605-74825-5-6 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ISRES Publishing

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII

Kebeli, S., Candan-Helvacı, S. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri İle STEM'e Yönelik Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 117, ISBN: 978-625-399-174-6 Kitap Bölümü Kebeli, S., Candan-Helvacı, S. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri İle STEM'e Yönelik Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 117, ISBN: 978-625-399-174-6 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII

 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-399-232-3  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-42450"> Candan-Helvacı, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-399-232-3  Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-399-232-3  Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Current Studies in Environmental Education

Candan-Helvacı, S. (2023) "Zero Waste Approach and Recycling", Kitap: Current Studies in Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 167 / 184, ISBN: 978-625-6959-19-4 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2023) "Zero Waste Approach and Recycling", Kitap: Current Studies in Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 167 / 184, ISBN: 978-625-6959-19-4 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ISRES Publishing

Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi

 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 41, ISBN: 978-625-417-646-3  Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-42452"> Candan-Helvacı, S. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 41, ISBN: 978-625-417-646-3  Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 41, ISBN: 978-625-417-646-3  Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III

Candan-Helvacı, S. (2022) "Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 45, ISBN: 978-625-8155-25-9 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2022) "Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 45, ISBN: 978-625-8155-25-9 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV

Candan-Helvacı, S. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşım Yönelimleri ve Yaşam Alanlarına Yansımaları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 253 / 271, ISBN: 978-625-8155-43-3 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşım Yönelimleri ve Yaşam Alanlarına Yansımaları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 253 / 271, ISBN: 978-625-8155-43-3 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Hayat Bilgisi Öğretimi

Candan-Helvacı, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Çevre Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 309 / 337, ISBN: 978-625-7103-50-3 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Çevre Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 309 / 337, ISBN: 978-625-7103-50-3 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vize Yayıncılık

Different Perceptions of Environmental Education

Candan-Helvacı, S. (2021) "Environmental Knowledge", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 255 / 282, ISBN: 978-605-74825-5-6 Kitap Bölümü Candan-Helvacı, S. (2021) "Environmental Knowledge", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 255 / 282, ISBN: 978-605-74825-5-6 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ISRES Publishing

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II

Deveci, E.D., Candan-Helvacı, S. (2021) "Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 153 / 175, ISBN: 978-625-7496-64-3 Kitap Bölümü Deveci, E.D., Candan-Helvacı, S. (2021) "Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 153 / 175, ISBN: 978-625-7496-64-3 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Yayınevi