AVCI, M., Üstün, M. (2021) "Tabiat Turizmi ve Kastamonu", Kitap: Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar-II, Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 391 / 414, ISBN: https://www.researchgate.net/profile/Aydin-Uenal-2/publication/356972101_Destinasyon_Pazarlamasinda_ Kitap BölümüAVCI, M., Üstün, M. (2021) "Tabiat Turizmi ve Kastamonu", Kitap: Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar-II, Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 391 / 414, ISBN: https://www.researchgate.net/profile/Aydin-Uenal-2/publication/356972101_Destinasyon_Pazarlamasinda_ Kitap Bölümü
ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2023) "Türkiye'de Medyanın Gelişim Süreci", Kitap: Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol, İstanbul/Türkiye : Boğaziçi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 51, ISBN: 978-975-451-647-0 Kitap BölümüÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2023) "Türkiye'de Medyanın Gelişim Süreci", Kitap: Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol, İstanbul/Türkiye : Boğaziçi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 51, ISBN: 978-975-451-647-0 Kitap Bölümü
Asıl, S., ÇETİN, M. (2020) "Yeni Medya ve Gözetim", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, Ankara/Türkiye : Ütopya, Bölüm Sayfaları: 278 / 301, ISBN: 978-605-9378-84-0 Kitap Bölümü Asıl, S., ÇETİN, M. (2020) "Yeni Medya ve Gözetim", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, Ankara/Türkiye : Ütopya, Bölüm Sayfaları: 278 / 301, ISBN: 978-605-9378-84-0 Kitap Bölümü
ÇETİN, M., Asıl, S. (2022) "KAMUSAL ALAN MI YAKNI ODASI MI?", Kitap: YENİ MEDYA,TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 727 / 750, ISBN: 978-605-72196-3-3 Kitap BölümüÇETİN, M., Asıl, S. (2022) "KAMUSAL ALAN MI YAKNI ODASI MI?", Kitap: YENİ MEDYA,TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 727 / 750, ISBN: 978-605-72196-3-3 Kitap Bölümü
ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2021) "Kitle İletişimde Etki Kuramları", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 110, ISBN: 978-625-7424-24-0 Kitap BölümüÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2021) "Kitle İletişimde Etki Kuramları", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 110, ISBN: 978-625-7424-24-0 Kitap Bölümü