img
Toplam 21678 kayıt

EĞİTİM AMAÇLI CNC PLAZMA TEZGAHI TASARIMI VE PROTOTİPİ

AYDIN, C., KESKİNCİOĞLU, M., SAYIM, S., KÖBELOĞLU, A. (2012) "EĞİTİM AMAÇLI CNC PLAZMA TEZGAHI TASARIMI VE PROTOTİPİ", MKT2012, PROJE TABANLI MEKATRONİK EĞİTİM ÇALIŞTAYI , Çankırı, Türkiye, (Mayıs 2012 AYDIN, C., KESKİNCİOĞLU, M., SAYIM, S., KÖBELOĞLU, A. (2012) "EĞİTİM AMAÇLI CNC PLAZMA TEZGAHI TASARIMI VE PROTOTİPİ", MKT2012, PROJE TABANLI MEKATRONİK EĞİTİM ÇALIŞTAYI , Çankırı, Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MKT2012, PROJE TABANLI MEKATRONİK EĞİTİM ÇALIŞTAYI

MASAÜSTÜ CNC KARTLARI İÇİN TEST DEVRESİ TASARIMI

KÖBELOĞLU, A., GÖK, A., ÇETİNKAYA, K. (2010) "MASAÜSTÜ CNC KARTLARI İÇİN TEST DEVRESİ TASARIMI", TASARIM,İMALAT VE ANALİZ KONGRESİ (TİMAK 2010) , Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2010 KÖBELOĞLU, A., GÖK, A., ÇETİNKAYA, K. (2010) "MASAÜSTÜ CNC KARTLARI İÇİN TEST DEVRESİ TASARIMI", TASARIM,İMALAT VE ANALİZ KONGRESİ (TİMAK 2010) , Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TASARIM,İMALAT VE ANALİZ KONGRESİ (TİMAK 2010)

DESIGN AND THE PROTOTYPE OF A DESKTOP CNC LATHE TO BE UTILIZED FOR EDUCATIONAL PURPOSES

KÖBELOĞLU, A., ÇETİNKAYA, K. (2011) "DESIGN AND THE PROTOTYPE OF A DESKTOP CNC LATHE TO BE UTILIZED FOR EDUCATIONAL PURPOSES", WORLD CONFERENCE ON INFORMATION TECHNOLOGY (WCIT 2011) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2011 KÖBELOĞLU, A., ÇETİNKAYA, K. (2011) "DESIGN AND THE PROTOTYPE OF A DESKTOP CNC LATHE TO BE UTILIZED FOR EDUCATIONAL PURPOSES", WORLD CONFERENCE ON INFORMATION TECHNOLOGY (WCIT 2011) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WORLD CONFERENCE ON INFORMATION TECHNOLOGY (WCIT 2011)

Kültür, Sanat ve Pazar İlişkisinde; Günümüz Türk Sanatının Tanıtılmasında Yeni Öneriler

DOI   Sevim, S., ÖKDEM-ATEŞ, Y. (2020) "Kültür, Sanat ve Pazar İlişkisinde; Günümüz Türk Sanatının Tanıtılmasında Yeni Öneriler", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (3) pp. 1457-1469 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7446"> Sevim, S., ÖKDEM-ATEŞ, Y. (2020) "Kültür, Sanat ve Pazar İlişkisinde; Günümüz Türk Sanatının Tanıtılmasında Yeni Öneriler", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (3) pp. 1457-1469 [TR Dizin] DOI   Sevim, S., ÖKDEM-ATEŞ, Y. (2020) "Kültür, Sanat ve Pazar İlişkisinde; Günümüz Türk Sanatının Tanıtılmasında Yeni Öneriler", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (3) pp. 1457-1469 [TR Dizin] DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Social Sciences

BİLİŞİM OLANAKLARININ TÜRK SERAMİK SANATI PİYASASINDA KULLANIMI VE ETKİLERİ

Sevim, S., ÖKDEM-ATEŞ, Y. (2021) "BİLİŞİM OLANAKLARININ TÜRK SERAMİK SANATI PİYASASINDA KULLANIMI VE ETKİLERİ", AART ANADOLU ULUSLARARASI SANAT SEMPOZYUMU , (pp. 1185-1196), Çevrimiçi, Türkiye, (Nisan 2021 Sevim, S., ÖKDEM-ATEŞ, Y. (2021) "BİLİŞİM OLANAKLARININ TÜRK SERAMİK SANATI PİYASASINDA KULLANIMI VE ETKİLERİ", AART ANADOLU ULUSLARARASI SANAT SEMPOZYUMU , (pp. 1185-1196), Çevrimiçi, Türkiye, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AART ANADOLU ULUSLARARASI SANAT SEMPOZYUMU

Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage

DOI    AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 8 (1) pp. 71-81 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7448"> AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 8 (1) pp. 71-81 DOI    AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 8 (1) pp. 71-81 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Learning and Teaching in Digital Age

The investigation of human attention networks on debugging performance

DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2024) "The investigation of human attention networks on debugging performance", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 29 (3) pp. 2679-2695 [SSCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7449"> AKÇAY, A., Altun, A. (2024) "The investigation of human attention networks on debugging performance", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 29 (3) pp. 2679-2695 [SSCI] DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2024) "The investigation of human attention networks on debugging performance", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 29 (3) pp. 2679-2695 [SSCI] DOI    
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi

DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2023) "Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 757-784 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7450"> AKÇAY, A., Altun, A. (2023) "Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 757-784 [TR Dizin] DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2023) "Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 757-784 [TR Dizin] DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments

DOI    AKÇAY, A., KAYİŞ, A.R. (2023) "Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 33-47 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7451"> AKÇAY, A., KAYİŞ, A.R. (2023) "Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 33-47 DOI    AKÇAY, A., KAYİŞ, A.R. (2023) "Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 33-47 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Technology and Online Learning

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOI     AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 305-317 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7452"> AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 305-317 [TR Dizin] DOI     AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 305-317 [TR Dizin] DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses

DOI     AKÇAY, A. (2023) "Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses", Turkish Online Journal of Distance Education, 24 (4) pp. 132-143 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7453"> AKÇAY, A. (2023) "Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses", Turkish Online Journal of Distance Education, 24 (4) pp. 132-143 [ESCI] DOI     AKÇAY, A. (2023) "Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses", Turkish Online Journal of Distance Education, 24 (4) pp. 132-143 [ESCI] DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Online Journal of Distance Education

Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

DOI     AKÇAY, A. (2022) "Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Buca Faculty of Education Journal, 54 (0) pp. 878-897 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7454"> AKÇAY, A. (2022) "Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Buca Faculty of Education Journal, 54 (0) pp. 878-897 [TR Dizin] DOI     AKÇAY, A. (2022) "Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Buca Faculty of Education Journal, 54 (0) pp. 878-897 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Buca Faculty of Education Journal

How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks

Link DOI     Tanış, H., AKÇAY, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2022) "How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks", Participatory Educational Research, 9 (4) pp. 379-395 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7455"> Tanış, H., AKÇAY, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2022) "How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks", Participatory Educational Research, 9 (4) pp. 379-395 Link DOI     Tanış, H., AKÇAY, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2022) "How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks", Participatory Educational Research, 9 (4) pp. 379-395 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?

Link DOI      Kokoç, M., Ilgaz, H., AKÇAY, A. (2022) "How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 38 (15) pp. 1410-1421 [SSCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-7456"> Kokoç, M., Ilgaz, H., AKÇAY, A. (2022) "How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 38 (15) pp. 1410-1421 [SSCI] Link DOI      Kokoç, M., Ilgaz, H., AKÇAY, A. (2022) "How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 38 (15) pp. 1410-1421 [SSCI] Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION

Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2021) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 667-685 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7457"> AKÇAY, A., Altun, A. (2021) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 667-685 DOI     AKÇAY, A., Altun, A. (2021) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 667-685 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması

Link DOI     Ilgaz, H., Kokoç, M., AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması", İlköğretim Online, 18 (3) pp. 1036-1045 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7458"> Ilgaz, H., Kokoç, M., AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması", İlköğretim Online, 18 (3) pp. 1036-1045 Link DOI     Ilgaz, H., Kokoç, M., AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması", İlköğretim Online, 18 (3) pp. 1036-1045 Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması

Link DOI    Özer, S., AKÇAY, A., Tutulmaz, M.Ç., Erdem, M. (2019) "Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 8 (2) pp. 707-732 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7459"> Özer, S., AKÇAY, A., Tutulmaz, M.Ç., Erdem, M. (2019) "Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 8 (2) pp. 707-732 [TR Dizin] Link DOI    Özer, S., AKÇAY, A., Tutulmaz, M.Ç., Erdem, M. (2019) "Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 8 (2) pp. 707-732 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD)

Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education

Link DOI     Çoklar, A.N., AKÇAY, A. (2018) "Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 10 (3) pp. 153-164 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7461"> Çoklar, A.N., AKÇAY, A. (2018) "Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 10 (3) pp. 153-164 Link DOI     Çoklar, A.N., AKÇAY, A. (2018) "Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 10 (3) pp. 153-164 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)

Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes

Link     Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., AKÇAY, A. (2016) "Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1331-1339 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-7462"> Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., AKÇAY, A. (2016) "Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1331-1339 Link     Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., AKÇAY, A. (2016) "Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1331-1339 Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Online Journal of Educational Technology