Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25053 kayıt
Prospective Teachers’ Views on Beauty Criteria
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Methodology
The Relationship between the Attitude Towards Socioscientific Issues and Views on COVID-19 and Vaccine
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies
The Effect of Technology Integration in Education on Prospective Teachers' Critical and Creative Thinking, Multidimensional 21st Century Skills and Academic Achievements
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research
Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation"
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
A Comparative Analysis of the Studies in the Field of Lifelong Learning in Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Social Scientific Centered Issues
Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarının İçeriğine ve Öğrenci Kabulüne Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
STEM Yaklaşımının Okul Öncesi Döneme Entegrasyonunda Karşılaşılan Sorunlar ve Konu Hakkında Öğretmen Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science
STEM Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Kastamonu Bilim Kampı
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of STEAM Education
TÜBİTAK Tarafından Desteklenen Bilim Şenliklerine (4007) Yönelik İlkokul/Ortaokul Öğrencilerinin ve Atölye Liderlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of STEAM Education
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Etkisi ve Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science
Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları (Editör)
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Sınırları Olmayan Yeni Nesil Okullar: Rauf Bey Gemisinde Eğitim Sürecinin İncelenmesi-ONLINE SUNUM YAPILDI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi
Yeni Nesil Görünmeyen Çöplerimiz, “Dijital Atıklar”: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Atık Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi-ONLİNE SUNUM YAPILDI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-III Kongresi
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ALANINDA LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK YAZIM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, POLITICS AND ADMINISTRATION
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ ETİK KULLANIMI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI ESEP KONGRESİ
“Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Kalite ve Akreditasyon SüreçlerineFarklı Bir Bakış”-Online Sunum Yapıldı
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Xth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Eğitim bilimleri alanında yapılan ölçek geliştirme çalışmalarının faktör analizi boyutunda incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Fen bilimleri öğretmenlerinin kazanım merkezli STEM uygulamaları hakkındaki görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
İlköğretim 5.sınıf fen bilimleri ders kitabının kazanım merkezli STEM uygulamaları açısından incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi
İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin yeni nesil fen bilimleri sorularını çözmelerinde okuma stratejilerinin ve okuduğunu anlama aktivitelerinin etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi
«
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
»