img
img
Toplam 25053 kayıt

Prospective Teachers’ Views on Beauty Criteria

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Methodology

The Relationship between the Attitude Towards Socioscientific Issues and Views on COVID-19 and Vaccine

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

The Effect of Technology Integration in Education on Prospective Teachers' Critical and Creative Thinking, Multidimensional 21st Century Skills and Academic Achievements

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation"

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

A Comparative Analysis of the Studies in the Field of Lifelong Learning in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Scientific Centered Issues

Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarının İçeriğine ve Öğrenci Kabulüne Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

STEM Yaklaşımının Okul Öncesi Döneme Entegrasyonunda Karşılaşılan Sorunlar ve Konu Hakkında Öğretmen Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science

STEM Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Kastamonu Bilim Kampı

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of STEAM Education

TÜBİTAK Tarafından Desteklenen Bilim Şenliklerine (4007) Yönelik İlkokul/Ortaokul Öğrencilerinin ve Atölye Liderlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of STEAM Education

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Etkisi ve Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science

Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları (Editör)

0 0
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Sınırları Olmayan Yeni Nesil Okullar: Rauf Bey Gemisinde Eğitim Sürecinin İncelenmesi-ONLINE SUNUM YAPILDI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi

Yeni Nesil Görünmeyen Çöplerimiz, “Dijital Atıklar”: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Atık Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi-ONLİNE SUNUM YAPILDI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-III Kongresi

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ALANINDA LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK YAZIM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, POLITICS AND ADMINISTRATION

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ ETİK KULLANIMI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI ESEP KONGRESİ

“Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Kalite ve Akreditasyon SüreçlerineFarklı Bir Bakış”-Online Sunum Yapıldı

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Xth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Eğitim bilimleri alanında yapılan ölçek geliştirme çalışmalarının faktör analizi boyutunda incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerinin kazanım merkezli STEM uygulamaları hakkındaki görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 5.sınıf fen bilimleri ders kitabının kazanım merkezli STEM uygulamaları açısından incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin yeni nesil fen bilimleri sorularını çözmelerinde okuma stratejilerinin ve okuduğunu anlama aktivitelerinin etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi