img
Toplam 23880 kayıt

Student Teachers Understandings of Nanotechnology

PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., Alev, N., Güntaç, B. (2013) "Student Teachers Understandings of Nanotechnology", Mediterranean Journal of Educational Research, 14 (0) pp. 80-84 [TR Dizin]   PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., Alev, N., Güntaç, B. (2013) "Student Teachers Understandings of Nanotechnology", Mediterranean Journal of Educational Research, 14 (0) pp. 80-84 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mediterranean Journal of Educational Research

Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure

KURNAZ, M.A. (2013) "Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure", International Journal of Academic Research Part B, 5 (1) pp. 66-71   KURNAZ, M.A. (2013) "Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure", International Journal of Academic Research Part B, 5 (1) pp. 66-71  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research Part B

Mental Models of School for Pre School Children

Kıldan, A.O., KURNAZ, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental Models of School for Pre School Children", European Journal of Educational Research, 2 (2) pp. 97-105   Kıldan, A.O., KURNAZ, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental Models of School for Pre School Children", European Journal of Educational Research, 2 (2) pp. 97-105  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi

  BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 188-206   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12916"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 188-206    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 188-206   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması

BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2017) "Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 12-24   BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2017) "Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 12-24  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2425-2438   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12918"> Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2425-2438    Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2425-2438   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi

  KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 1-25 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12919"> KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 1-25 [TR Dizin]    KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 1-25 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi

Link   KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (3) pp. 31-47 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12920"> KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (3) pp. 31-47 Link   KURNAZ, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (3) pp. 31-47 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics

Link DOI       KURNAZ, M.A., Çiğdem, E. (2015) "An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 15 (3) pp. 787-795 [SSCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-12921"> KURNAZ, M.A., Çiğdem, E. (2015) "An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 15 (3) pp. 787-795 [SSCI] Link DOI       KURNAZ, M.A., Çiğdem, E. (2015) "An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 15 (3) pp. 787-795 [SSCI] Link DOI      
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ

Yiğit, N., KURNAZ, M.A., Şahin, A. (2015) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 223-236   Yiğit, N., KURNAZ, M.A., Şahin, A. (2015) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 223-236  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri

KURNAZ, M.A., Güntaç, B., Değermenci, A. (2013) "Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri", Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 4 (4) [TR Dizin]   KURNAZ, M.A., Güntaç, B., Değermenci, A. (2013) "Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri", Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 4 (4) [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi

Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations

PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A. (2013) "Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 160-167   PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A. (2013) "Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 160-167  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Social Sciences

Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon

Kıldan, A.O., KURNAZ, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 136-143   Kıldan, A.O., KURNAZ, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 136-143  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Social Sciences

Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education

DOI    İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S., KURNAZ, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", ANTHROPOLOGIST, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12926"> İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S., KURNAZ, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", ANTHROPOLOGIST, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] DOI    İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S., KURNAZ, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", ANTHROPOLOGIST, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANTHROPOLOGIST

AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY

    İNCİKABI, L., KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-12927"> İNCİKABI, L., KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI]      İNCİKABI, L., KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI]     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION

Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change

KURNAZ, M.A. (2015) "Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]   KURNAZ, M.A. (2015) "Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

KURNAZ, M.A. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)   KURNAZ, M.A. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar

KURNAZ, M.A. (2015) "Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar", BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin]   KURNAZ, M.A. (2015) "Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar", BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin]  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI

KURNAZ, M.A. (2015) "THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]   KURNAZ, M.A. (2015) "THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

KURNAZ, M.A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI, (0)   KURNAZ, M.A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI, (0)  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI