img
img
Toplam 25254 kayıt

Web Tabanlı Bir Zeki Öğretim Sistemi Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017

Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTE - ITICAM - IDEC 2018

Robotik Uygulama ve 3 Boyutlu Tasarım Geliştirme Faaliyetlerinin Öğrencilerin Problem Çözme ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Yeni Öğrenme Kültüründe Mobil Eğitim Araçlarının Kullanılma Durumları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu

Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Bireysel Yenilikçilik ve Girişimcilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Üniversite Öğrencilerin Yeniliğe Bakışı

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

İnternet Teknolojilerine Dayalı Uzaktan Öğretim Yöntemi İle Meslek Yüksek Okulunda Yürütülen Bir Dersin Değerlendirilmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları

6.Sınıf Fen Bilimleri Dersi Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğrenci Etkleşimli Sunularla Desteklenmesinin Başarıya Etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Blgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu(CEIT)

Uzaktan Öğretim ile Ders Almaya Başlayacak Üniversite Öğrencilerinin e-öğrenme Ortamlarına İlişkin Hazır Bulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer Instructional Technology Symposium

Forest school applications in pre-school period: A case study

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

The role of achievement goal orientations and interest on metacognitive strategy use of preservice science teachers

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL RESEARCH IN GEOGRAPHICAL AND ENVIRONMENTAL EDUCATION

Investigation of the conceptual knowledge of preschool teacher candidates on science education

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Egitim Dergisi

Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATIONAL STUDIES

Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre eğitimi temalı etkinlik planlarının incelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen öğretmenlerinin biçimlendirici değerlendirmeye yönelik farkındalığının sınıf içi uygulamalarındaki rolü

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

An analysis of Turkish pre-service preschool teachers’ self-image on a science education course

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education