img
Toplam 21614 kayıt

Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi

Link       İzmirli, S., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4) pp. 788-810 Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-2061"> İzmirli, S., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4) pp. 788-810 Link       İzmirli, S., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4) pp. 788-810 Link      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Kuram ve Uygulama

Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills

Link DOI     AKYÜZ, H.İ., YILDIZ, İ., BİLGİCİ, G. (2020) "Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills", i-manager’s Journal of Educational Technology, 17 (1) pp. 12-20 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2062"> AKYÜZ, H.İ., YILDIZ, İ., BİLGİCİ, G. (2020) "Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills", i-manager’s Journal of Educational Technology, 17 (1) pp. 12-20 Link DOI     AKYÜZ, H.İ., YILDIZ, İ., BİLGİCİ, G. (2020) "Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills", i-manager’s Journal of Educational Technology, 17 (1) pp. 12-20 Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
i-manager’s Journal of Educational Technology

Social Networking Purposes of Pre Service Teachers

Link DOI      ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 186 (0) pp. 825-828 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-2063"> ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 186 (0) pp. 825-828 Link DOI      ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 186 (0) pp. 825-828 Link DOI     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi

Link    TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2064"> TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link    TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program

Link DOI     TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 54-67 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2065"> TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 54-67 Link DOI     TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 54-67 Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease

DOI       Salamh, A.B.S., Salamah, A.A., AKYÜZ, H.İ. (2021) "A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease", RADIOLOGY RESEARCH AND PRACTICE, 2021 (0) pp. 1-9 [ESCI] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-2066"> Salamh, A.B.S., Salamah, A.A., AKYÜZ, H.İ. (2021) "A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease", RADIOLOGY RESEARCH AND PRACTICE, 2021 (0) pp. 1-9 [ESCI] DOI       Salamh, A.B.S., Salamah, A.A., AKYÜZ, H.İ. (2021) "A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease", RADIOLOGY RESEARCH AND PRACTICE, 2021 (0) pp. 1-9 [ESCI] DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RADIOLOGY RESEARCH AND PRACTICE

Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları

Link     ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2067"> ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link     ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment

Link     ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2068"> ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link     ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
i-manager’s Journal on School Educational Technology

Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları

Link       Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S. (2020) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 164-192 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-2069"> Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S. (2020) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 164-192 [TR Dizin] Link       Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S. (2020) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 164-192 [TR Dizin] Link      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention

Link DOI      Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., Arıcı, N. (2018) "Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention", International Journal of Computer Applications, 181 (16) pp. 35-41 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-2070"> Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., Arıcı, N. (2018) "Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention", International Journal of Computer Applications, 181 (16) pp. 35-41 Link DOI      Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., Arıcı, N. (2018) "Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention", International Journal of Computer Applications, 181 (16) pp. 35-41 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Computer Applications

Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi

Link     ALABAŞ, R., AKYÜZ, H.İ., KAMER, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2071"> ALABAŞ, R., AKYÜZ, H.İ., KAMER, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link     ALABAŞ, R., AKYÜZ, H.İ., KAMER, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi

Link     AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet Internatıonal Journal of education, 3 (1) pp. 1-14 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2072"> AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet Internatıonal Journal of education, 3 (1) pp. 1-14 Link     AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet Internatıonal Journal of education, 3 (1) pp. 1-14 Link    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Internatıonal Journal of education

Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective

Link DOI     Karacı, A., PİRİ, Z., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, 182 (22) pp. 31-36 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2073"> Karacı, A., PİRİ, Z., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, 182 (22) pp. 31-36 Link DOI     Karacı, A., PİRİ, Z., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, 182 (22) pp. 31-36 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Computer Applications

The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction

Link DOI     AKYÜZ, H.İ. (2019) "The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction", Journal on School Educational Technology, 15 (1) pp. 12-17 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2074"> AKYÜZ, H.İ. (2019) "The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction", Journal on School Educational Technology, 15 (1) pp. 12-17 Link DOI     AKYÜZ, H.İ. (2019) "The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction", Journal on School Educational Technology, 15 (1) pp. 12-17 Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal on School Educational Technology

Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments

Link     GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 523-530 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2075"> GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 523-530 Link     GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 523-530 Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi

Link       BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ., GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2253-2262 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-2076"> BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ., GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2253-2262 [TR Dizin] Link       BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ., GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2253-2262 [TR Dizin] Link      
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media

Link       AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2015) "Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 265-281 Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-2077"> AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2015) "Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 265-281 Link       AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2015) "Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 265-281 Link      
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession

      AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Keser, H. (2010) "The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 11 (2) pp. 135-145       " data-bs-content-id="YazarBilgi-2078"> AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Keser, H. (2010) "The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 11 (2) pp. 135-145        AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Keser, H. (2010) "The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 11 (2) pp. 135-145       
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment

      Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2012) "Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 13 (2) pp. 158-168       " data-bs-content-id="YazarBilgi-2079"> Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2012) "Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 13 (2) pp. 158-168        Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2012) "Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 13 (2) pp. 158-168       
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

Social Networking Purposes of Pre-Service Teachers

ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre-Service Teachers", World Conference on Learning,Teachning and educational Leadership , (pp. 825-828), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2015 ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre-Service Teachers", World Conference on Learning,Teachning and educational Leadership , (pp. 825-828), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Conference on Learning,Teachning and educational Leadership