Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2014, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Giyim Endüstrisi ve Giyim Sanatları Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Giyim Endüstrisi ve Moda Tasarımı Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2014, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Giyim Endüstrisi ve Giyim Sanatları Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Giyim Endüstrisi ve Moda Tasarımı Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 80, 2024/1 Yük, 2024 |
İngilizce, YDS, 85, 2016-YDS S, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Uluslararası Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2021-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2012-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Deri Bölümü, Türkiye |
2019-2023, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2018, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans |
2024-2025, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans |
2024-2025, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans |
2024-2025, Gönüllülük Çalışmaları, Ön Lisans |
2024-2025, Genel İşletme, Ön Lisans |
2023-2024, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans |
2023-2024, Etkili İletişim ve Konuşma, Ön Lisans |
2023-2024, Pazarlama Araştırmaları, Ön Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2023-2024, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans |
2023-2024, Genel İşletme, Ön Lisans |
2023-2024, Diksiyon ve Etkili Konuşma, Ön Lisans |
2023-2024, Biyoistatistik, Ön Lisans |
2022-2023, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2022-2023, Diksiyon ve Etkili Konuşma, Ön Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans |
2022-2023, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans |
2022-2023, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2022-2023, Genel İşletme, Ön Lisans |
2021-2022, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans |
2021-2022, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
2021-2022, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans |
2021-2022, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans |
2021-2022, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans |
2021-2022, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans |
2021-2022, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2021-2022, Genel İşletme, Ön Lisans |
2020-2021, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
2020-2021, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans |
2020-2021, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans |
2020-2021, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans |
2020-2021, Genel İşletme, Ön Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans |
2020-2021, Tüketici Davranışları, Ön Lisans |
2013-2014, Yabancı Dil 2, Ön Lisans |
2013-2014, Moda Tarihi, Ön Lisans |
2013-2014, Hazır Giyim Üretimi 2, Ön Lisans |
2013-2014, Yabancı Dil 1, Ön Lisans |
2013-2014, Giysi Süsleme, Ön Lisans |
2013-2014, Giysi Malzemeleri, Ön Lisans |
2013-2014, Kalıp Hazırlama Teknikleri 1, Ön Lisans |
2012-2013, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaöğretim öğrencilerinin sürdürülebilir kalkınmaya yönelik farkındalık düzeylerinin arttırılması TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
Farklı kişilik özelliklerine sahip tüketicilerin sürdürülebilir tüketim davranışı açısından değerlendirilmesi: A tipi ve B tipi kişilik üzerine bir araştırma TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
Kayıt Yok |
SUNCAK, A., Sak, F.S., ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2024) "Otellere Dair Müşteri Tatmininin Tahminlenmesi: Makine Öğrenmesi Teknikleri ile Bir Uygulama", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 17 (3) pp. 673-702 [TR Dizin] Link |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2024) "Plansız Satın Alma Davranışını Anlamada Algılanan Kıtlığın Rolü: Materyalizm ve Moda Liderliği Bağlamında Bir Değerlendirme", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 792-814 [TR Dizin] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Ozturk, S.A. (2024) "Determining Today's Fashion Lifestyle Dimensions: A Scale Development Study", JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, 11 (1) pp. 243-263 [ESCI] DOI |
Can, F., ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2024) "Farklı Kişilik Tiplerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Açısından Değerlendirilmesi: A Tipi ve B Tipi Kişilik Üzerine Bir Araştırma (Evaluation of Different Personalities in Terms of Sustainable Consumption Behavior: A Research on Type A and Type B Personality)", Journal of Business Research - Turk, 16 (1) pp. 423-436 [TR Dizin] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Öztürk, S.A. (2024) "Güncel Moda Yaşam Tarzı Boyutlarının Tespit Edilmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 243-263 [ESCI] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Sak, F.S. (2024) "Algılanan Destinasyon İmajı ile Yeniden Ziyaret Niyeti Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Hatırlanabilir Turizm Deneyiminin Aracı ve Ulaşım Zorluğunun Ilımlaştırıcı Etkisi", Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 269-287 [TR Dizin] Link |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2023) "Moda İlgileniminin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Bağlamında Değerlendirilmesi", Kastamonu University, (10) pp. 106-121 [TR Dizin] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2023) "The Impact of Attitudes towards Certified Forest Products on Purchase Intention: The Moderating Role of Subjective Product Knowledge", Journal of Green Technology and Environment, 1 (1) pp. 25-33 Link DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Erol, F. (2023) "Assessing the Probability of Purchasing an International Brand Alliance Product in the Context of Perceived Brand Foreignness", ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 18 (1) pp. 18-43 [ESCI] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Erol, F. (2023) "Uluslararası Marka İttifakı Ürünü Satın Alma Olasılığının Algılanan Marka Yabancılığı Bağlamında Değerlendirilmesi", Eskisehir Osmangazi University Journal of Economics and Administrative Sciences, 18 (1) pp. 18-43 [ESCI] DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Öztürk, S.A. (2022) "Modanın Farklı Kümeleri: Türkiye'de Moda Yaşam Tarzları Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, (1) pp. 39-76 DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "A Methodological Review of Fashion Marketing Studies", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 5 (10) pp. 68-83 DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "Değişen Tüketim Pratikleri Bağlamında Hızlı Moda", İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 468-481 DOI |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., BİRİNCİ, E. (2020) "The corporate social responsibility perception and sustainable consumption behavior of the employees in forest products industry enterprises: the case of Western Black Sea section", FORESTIST, 70 (1) pp. 36-43 [ESCI] DOI |
Öztürk, S.A., ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2019) "Yerli ve Yabancı Hızlı Moda Markası Satın Alma Niyetinde Etnosentrizm, Materyalizm ve Dış Görünüş Kaygısının Etkisi", Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 14-29 [TR Dizin] Link |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., Ağaç, S. (2018) "Özel Tiyatrolarda Kostüm Temininde Yaşanılan Sorunların İncelenmesi", International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS), 4 (2) pp. 79-93 |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2024) "Certified Forest Products as A Tool of Sustainable Consumption", 13TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD , (pp. 504-518), (Ağustos 2024) |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "A Review on Ethical Fashion Studies by The Context of Consumer Behavior", III. INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Ekim 2021) |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "Consumer Profiles Based on Sustainable Consumption Behavior", International Hazar Scientific Researches Conference-II , (pp. 82-83), Bakü, Azerbaycan, (Nisan 2021) |
Kayıt Yok |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "Yaşam Tarzları ve Tüketim", Kitap: Tüketici Davranışları II, Güncel Akademik Çalışmalar, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 124 / 152, ISBN: 978-625-7405-01-0 |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H. (2021) "Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Boyutlarına Göre Tüketici Kümelerinin Belirlenmesi", Kitap: Tüketici Davranışları-III, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 48, ISBN: 978-625-7405-95-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The corporate social responsibility perception and sustainable consumption behavior of the employees in forest products industry enterprises: the case of Western Black Sea section | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 |
2 | Yerli ve Yabancı Hızlı Moda Markası Satın Alma Niyetinde Etnosentrizm, Materyalizm ve Dış Görünüş Kaygısının Etkisi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Sevgi Ayşe Öztürk
Anadolu Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 3 |
Fatma Selin Sak
-
|
2024 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
-
|
2024 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Saliha Ağaç
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Fuat Erol
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Feyruz Can
-
|
2024 | 1 |
Fuat Erol
-
|
2023 | 1 |
Sevgi Ayse Ozturk
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama İletişimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 20 | 15 | 15 | 130 | 20 | 45 | 85 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 526 . | 526 . | 514 . | 498 . | 605 . | 565 . | 332 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 455 . | 466 . | 437 . | 409 . | 527 . | 480 . | 273 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 141 . | 141 . | 113 . | 86 . | 160 . | 118 . | 52 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 116 . | 113 . | 89 . | 73 . | 132 . | 102 . | 42 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | 32 . | 50 . | 42 . | 18 . | 50 . | 37 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | 60 . | 58 . | 57 . | 31 . | 61 . | 49 . | 19 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 6 | 1 | 3 | 6 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 5 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |