img
img
Dr. Öğr. Üyesi Hilal ÖZTAY ÇAĞAN

Dr. Öğr. Üyesi Hilal ÖZTAY ÇAĞAN

  • Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu
  • Tıbbi Hizmetler ve Teknikler
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Programı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
22
Atıf
11
h-index
1
Proje
4
WoS
Yayın
3
Atıf
3
h-index
1
Google Scholar
Yayın
20
Atıf
27
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2014, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Giyim Endüstrisi ve Giyim Sanatları Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Giyim Endüstrisi ve Moda Tasarımı Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama İletişimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2014, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Giyim Endüstrisi ve Giyim Sanatları Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Giyim Endüstrisi ve Moda Tasarımı Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 80, 2024/1 Yük, 2024
İngilizce, YDS, 85, 2016-YDS S, 2016
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Uluslararası Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye
2021-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye
2012-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Deri Bölümü, Türkiye
2019-2023, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2018, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, Güz Dönemi, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Gönüllülük Çalışmaları, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Genel İşletme, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Etkili İletişim ve Konuşma, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama Araştırmaları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Genel İşletme, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Diksiyon ve Etkili Konuşma, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Biyoistatistik, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Diksiyon ve Etkili Konuşma, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Genel İşletme, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Örgütsel Davranış, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Genel İşletme, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Örgütsel Davranış, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Orman Ürünlerinin Pazarlanması, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Satış ve Pazarlama Teknikleri, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Genel İşletme, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri II, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama İlkeleri I, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Yabancı Dil 2, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Moda Tarihi, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Hazır Giyim Üretimi 2, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Yabancı Dil 1, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Giysi Süsleme, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Giysi Malzemeleri, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Kalıp Hazırlama Teknikleri 1, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
Kayıt Yok
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Öztay-Çağan, H., Öztürk, S.A. (2024) "Güncel Moda Yaşam Tarzı Boyutlarının Tespit Edilmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 243-263 [ESCI] DOI      
Öztay-Çağan, H., Erol, F. (2023) "Uluslararası Marka İttifakı Ürünü Satın Alma Olasılığının Algılanan Marka Yabancılığı Bağlamında Değerlendirilmesi", Eskisehir Osmangazi University Journal of Economics and Administrative Sciences, 18 (1) pp. 18-43 [ESCI] DOI       
Öztay-Çağan, H., Birinci, E. (2020) "The corporate social responsibility perception and sustainable consumption behavior of the employees in forest products industry enterprises: the case of Western Black Sea section", FORESTIST, 70 (1) pp. 36-43 [ESCI] DOI      
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Öztay-Çağan, H., Öztürk, S.A. (2022) "Modanın Farklı Kümeleri: Türkiye'de Moda Yaşam Tarzları Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, (1) pp. 39-76 DOI     
Öztay-Çağan, H. (2021) "Değişen Tüketim Pratikleri Bağlamında Hızlı Moda", İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 468-481 DOI      
Öztay-Çağan, H., Ağaç, S. (2018) "Özel Tiyatrolarda Kostüm Temininde Yaşanılan Sorunların İncelenmesi", International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS), 4 (2) pp. 79-93   
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Öztay-Çağan, H. (2023) "The Impact of Attitudes towards Certified Forest Products on Purchase Intention: The Moderating Role of Subjective Product Knowledge", Journal of Green Technology and Environment, 1 (1) pp. 25-33 Link DOI    
Öztay-Çağan, H. (2021) "A Methodological Review of Fashion Marketing Studies", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 5 (10) pp. 68-83 DOI     
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Suncak, A., Sak, F.S., Öztay-Çağan, H. (2024) "Otellere Dair Müşteri Tatmininin Tahminlenmesi: Makine Öğrenmesi Teknikleri ile Bir Uygulama", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 17 (3) pp. 673-702 [] Link   
Öztay-Çağan, H., Şüküroğlu, V.K. (2024) "Plansız Satın Alma Davranışını Anlamada Algılanan Kıtlığın Rolü: Materyalizm ve Moda Liderliği Bağlamında Bir Değerlendirme", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 792-814 [] DOI    
Can, F., Öztay-Çağan, H. (2024) "Farklı Kişilik Tiplerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Açısından Değerlendirilmesi: A Tipi ve B Tipi Kişilik Üzerine Bir Araştırma (Evaluation of Different Personalities in Terms of Sustainable Consumption Behavior: A Research on Type A and Type B Personality)", Journal of Business Research - Turk, 16 (1) pp. 423-436 [] DOI   
Öztay-Çağan, H., Sak, F.S. (2024) "Algılanan Destinasyon İmajı ile Yeniden Ziyaret Niyeti Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Hatırlanabilir Turizm Deneyiminin Aracı ve Ulaşım Zorluğunun Ilımlaştırıcı Etkisi", Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 269-287 [] Link    
Öztay-Çağan, H. (2023) "Moda İlgileniminin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Bağlamında Değerlendirilmesi", Kastamonu University, (10) pp. 106-121 [] DOI     
Öztürk, S.A., Öztay-Çağan, H. (2019) "Yerli ve Yabancı Hızlı Moda Markası Satın Alma Niyetinde Etnosentrizm, Materyalizm ve Dış Görünüş Kaygısının Etkisi", Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 14-29 [] Link   
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Sevgi Ayşe Öztürk
Anadolu Üniversitesi
2019 - 2024 3
Fatma Selin Sak
Giresun Üniversitesi
2024 - 2025 3
Kastamonu Üniversitesi
2024 - 2025 2
Kastamonu Üniversitesi
2024 1
Kastamonu Üniversitesi
2020 1
Saliha Ağaç
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2018 1
Fuat Erol
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2023 1
Feyruz Can
-
2024 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
437.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
363.
33969 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
86.
1451 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33969
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1451
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama İletişimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 20 15 15 130 20 45 130 43
Araştırma Alanı - - - 528 . 548 . 527 . 490 . 619 . 556 . 434 . 437 .
Temel Alan - - - 456 . 473 . 445 . 400 . 545 . 487 . 333 . 363 .
Bilim Alanı - - - 141 . 145 . 114 . 88 . 156 . 123 . 66 . 86 .
Anahtar Kelime (1) - - - 119 . 121 . 92 . 76 . 135 . 104 . 57 . 71 .
Anahtar Kelime (2) - - - 32 . 48 . 45 . 22 . 48 . 38 . 10 . 20 .
Anahtar Kelime (3) - - - 62 . 63 . 56 . 35 . 67 . 51 . 25 . 30 .
Toplam Yayın 0 0 0 1 1 1 6 1 3 7 2
Toplam Makale 0 0 0 1 1 1 2 1 3 5 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 1 2 1 2 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 1 4 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 1
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 1
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri