Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25290 kayıt
İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies (Elektronik)
Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research (PER)
The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Computer Assisted Learning
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Üniversite Araştırmaları Dergisi
The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ubakyayinevi
Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BAĞIMSIZ
Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK
Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium
Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye
The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
«
941
942
943
944
945
946
947
948
949
950
»