img
img
Toplam 25254 kayıt

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Avrupa Yeterlilikler ve Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
HAYEF: Journal of Education

Adaptation of the Scale of Measurement of Leadership Capacities on the Basis of Readiness/Willingness/Competence to Turkish: A Validity and Reliability Study

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

COVID-19 Pandemisi’nin Yükseköğretimdeki İz Düşümleri

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Development of Attitude Scale For The Social Studies Course: A Study of Validity and Reliability.

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Academic Research

Putting Things in Perspective: The COVID-19 Pandemic Period, Distance Education and Beyond

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Exploring Digital Literacy Levels and Technology Integration Competence of Turkish Academics

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Methodology

Speak Now or Forever Hold Your Peace: Turkish Academics’ Self-efficacy Beliefs in their Spoken English

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Determination of Quality Standards for Management and Administrative Services in Science Teacher Training Programs

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Fen Bilimleri Eğitimi Kapsamında Uzaktan Eğitimde Kalite Standartları ve Paydaş Görüşleri

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının “Çevre Duyarlılığı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının “Su Kirliliği” Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Veri Çeşitlemesi Yoluyla Belirlenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Prospective Teachers’ Views on Beauty Criteria

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Methodology

The Relationship between the Attitude Towards Socioscientific Issues and Views on COVID-19 and Vaccine

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

The Effect of Technology Integration in Education on Prospective Teachers' Critical and Creative Thinking, Multidimensional 21st Century Skills and Academic Achievements

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation"

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

A Comparative Analysis of the Studies in the Field of Lifelong Learning in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Scientific Centered Issues

Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarının İçeriğine ve Öğrenci Kabulüne Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

STEM Yaklaşımının Okul Öncesi Döneme Entegrasyonunda Karşılaşılan Sorunlar ve Konu Hakkında Öğretmen Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science

STEM Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Kastamonu Bilim Kampı

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of STEAM Education