Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25168 kayıt
Content Analysis For Revealing The Perceptions Of School Managers Regarding The Improvement Progress.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Business and Social Sciences Research Conference
Metaphor Perceptions of Primary School Administrators and Teachers Towards the Instituon They Work
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012
Effective Directorship Behaviors Of School Administrators In Terms Of Teacher Perception
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Conference On Educational Sciences
The Relationship Between the Methods Teachers Use Againist the Misbehavıour Performed in the Classroom and Emphatic Tendencies of Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Conference On Educational Sciences
Determining the Computer Anxiety Levels of School Administrators
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Balkan Eğitimcileri Kongresi: Ict in the Education of the Balkan Countries
EVALUATION OF THE LEVELS OF RARE EARTH ELEMENTS ACCOMPANYING BENTONITE MINERALS IN TURKİYE
0 0
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektronik ve Otomasyon
Elektrikli Cihaz Teknolojisi Programı
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. ULUSLARARASI DİCLE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ
EVALUATION OF THE RADIOLOGICAL RISK CAUSED BY EXTERNAL IRRADIATION TO WHICH WORKERS WORKING IN BENTONITE QUARRIES IN THE CENTRAL ANATOLIA REGION
0 0
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektronik ve Otomasyon
Elektrikli Cihaz Teknolojisi Programı
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. ULUSLARARASI DİCLE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ
DSP based Motor/Generator Operation of Induction Machine
0 0
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektronik ve Otomasyon
Elektrikli Cihaz Teknolojisi Programı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Conference on Energy Systems Engineering
ASENKRON MAKİNENİN DOĞRUDAN MOMENT KONTROL YÖNTEMİYLE MOTOR/GENERATÖR OLARAK ÇALIŞTIRILMASI
0 0
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektronik ve Otomasyon
Elektrikli Cihaz Teknolojisi Programı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Thinking Skills and Creativity
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
COMPUTERS & EDUCATION
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bulletin of Educational Studies
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Council of Associations for Science Education
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Prensip Publishing
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
7 7
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Psycho-Educational Research Reviews
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»