Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Eğitimi |
[UAK] İlahiyat Din Eğitimi |
[UAK] İlahiyat Din Eğitimi Din Eğitimi |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Hakkari Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Enstitü Müdür Yardımcısı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Bölüm Başkanı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Türkiye'de Din Eğitiminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
2022-2023, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
2021-2022, Din Eğitiminde Temel Kavramlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, Din Eğitiminde Yöntemler, Yüksek Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim, Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Din Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
2021-2022, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2014-2015, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2014-2015, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2014-2015, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi (DASED) (Joural of East Anatolian Social Sciences Trends) (J-EAST), 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Siirt üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Harran Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Engelli Bireylerin Din ve Değerler Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
2 | Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Din Eğitiminin Önemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
3 | Azerbaycan Ailesinde Dinî Hayat ve Din Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 | Engellilerin İbadetleri ve İslam ın Engellilere Tanıdığı Kolaylıklar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Ortaokul Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Davranışlara İlişkin Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | Religious Life and Education in Azerbaijan | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 | Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2015) "“Engelsiz Türkiye Dostu Ödülü”, Engelsiz Türkiye Ödülleri 2015" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Özgür Erakkuş
![]() |
2014 - 2015 | 3 |
![]()
Özgür Erakkuş
Hakkari Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 2 |
![]()
Hatice Kübra Akcan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Lamiya Mustafayeva
-
|
2022 | 1 |
![]()
Sedat Can
-
|
2021 | 1 |
![]()
VEDAT GÜNCÜ
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 5039 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Din Eğitimi | 205 |
Anahtar Kelimeler | Din Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 70 | 110 | 0 | 80 | 0 | 40 | 15 | 45 | 60 | 115 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 417 . | 401 . | - | 469 . | - | 500 . | 608 . | 594 . | 545 . | 438 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 144 . | 130 . | - | 173 . | - | 205 . | 252 . | 250 . | 217 . | 145 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 18 . | 17 . | - | 38 . | - | 47 . | 66 . | 56 . | 49 . | 33 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 13 . | 16 . | - | 30 . | - | 37 . | 54 . | 49 . | 42 . | 29 . | - |
Toplam Yayın | 4 | 2 | 0 | 4 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |