| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| [UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Eğitimi |
| [UAK] İlahiyat Din Eğitimi |
| [UAK] İlahiyat Din Eğitimi Din Eğitimi |
| 2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2016-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Hakkari Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2017-2019, Enstitü Müdür Yardımcısı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2020, Bölüm Başkanı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-2023, Türkiye'de Din Eğitiminin Sorunları, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
| 2021-2022, Din Eğitiminde Temel Kavramlar, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Din Eğitiminde Yöntemler, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Özel Eğitim, Lisans |
| 2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans |
| 2021-2022, Din Eğitimi, Lisans |
| 2021-2022, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
| 2021-2022, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
| 2021-2022, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
| 2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
| 2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2014-2015, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
| 2014-2015, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
| 2014-2015, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Dergi) Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi (DASED) (Joural of East Anatolian Social Sciences Trends) (J-EAST), 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Siirt üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Harran Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Engelli Bireylerin Din ve Değerler Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
| 2 | Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Din Eğitiminin Önemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| 3 | Azerbaycan Ailesinde Dinî Hayat ve Din Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 4 | Engellilerin İbadetleri ve İslam ın Engellilere Tanıdığı Kolaylıklar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | Ortaokul Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Davranışlara İlişkin Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | Religious Life and Education in Azerbaijan | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| (2015) "“Engelsiz Türkiye Dostu Ödülü”, Engelsiz Türkiye Ödülleri 2015" |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Özgür Erakkuş
|
2014 - 2015 | 3 |
|
Özgür Erakkuş
Hakkari Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 2 |
|
Hatice Kübra Akcan
|
2022 | 1 |
|
Lamiya Mustafayeva
-
|
2022 | 1 |
|
Sedat Can
-
|
2021 | 1 |
|
Vedat Güncü
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 5056 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Din Eğitimi | 208 |
| Anahtar Kelimeler | Din Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 70 | 110 | 0 | 80 | 0 | 40 | 15 | 45 | 60 | 115 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 412 . | 404 . | - | 472 . | - | 503 . | 603 . | 595 . | 546 . | 451 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 145 . | 128 . | - | 174 . | - | 206 . | 251 . | 248 . | 219 . | 149 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 18 . | 17 . | - | 38 . | - | 47 . | 65 . | 56 . | 49 . | 34 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 13 . | 16 . | - | 30 . | - | 37 . | 53 . | 49 . | 43 . | 30 . | - |
| Toplam Yayın | 4 | 2 | 0 | 4 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 |
| Toplam Makale | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |