Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Azerbaycan, Bakü Islam Üniversitesi, , 2003, 2008 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Eğitimi |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Hakkari Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Enstitü Müdür Yardımcısı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Bölüm Başkanı, Hakkari Üniversitesi, Türkiye |
Esra Türker, Yüksek Lisans, NAMAZ KONUSUNDA, OYUN VE ETKİNLİK TEMELLİ ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Salih Çoban, Yüksek Lisans, : DİN GÖREVLİLERİNE GÖRE SEVGİ EVLERİNDE DİN EĞİTİMİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Orhan Karaman, Yüksek Lisans, ORTAOKUL DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİNDE DOĞRULUK VE DÜRÜSTLÜK DEĞERLERİNİN ÖĞRETİMİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kamil Kırdı, Yüksek Lisans, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Engellilere Sunduğu Dijital İçerikli Hizmetler, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hüseyin Kütükoğlu, Yüksek Lisans, Asli Günah Tabula Rasa Doktrinin İslam Eğitim Anlayışı Açısından İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şükran Ataş, Yüksek Lisans, Din Eğitimi Açısından Kur'an'da "iMTİHAN" Kavramı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
2022-2023, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
2022-2023, Türkiye'de Din Eğitiminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Gelişimi, Lisans |
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Din Eğitimi Bilimine Giriş, Yüksek Lisans |
2021-2022, Din Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim, Lisans |
2021-2022, Din Eğitiminde Yöntemler, Yüksek Lisans |
2021-2022, Din Eğitiminde Temel Kavramlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2014-2015, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2014-2015, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
Kayıt Yok |
Nesturi KilisesiPatrikliğinin 300 Yıllık Hakkari Serüveni (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2019 |
TÜRK DEVLETLERİNDE DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ VE DİN EĞİTİMİ (Azerbaycan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkiye, Türkmenistan) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2016-2019 |
Kayıt Yok |
Musayev, İ. (2022) "Azerbaycan Okullarında Okutulan Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Yer Alan “Din” Öğrenme Alanının Çoğulcu Din Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi", Azerbaijan Journal of Educational Studies, (3) pp. 95-102 Link |
Musayev, İ., Akcan, H.K. (2022) "Yüksek Din Öğrenimi Gören Öğrencilerin İş Bulma Kaygısı: Hakkâri Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği", Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, (13) pp. 47-66 [TR Dizin] DOI |
Musayev, İ., Mustafayeva, L. (2022) "İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Tercih Nedenleri ve Bu Nedenleri Etkileyen Faktörler (Hakkâri Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği)", Turkish Studies-Comparative Religious Studies, 17 (3) pp. 277-289 [TR Dizin] DOI |
Musayev, İ., Can, S. (2021) "Derecik Mevlânâ Hâlid-i Bağdâdî Medresesinde Eğitim", Batman Akademi Dergisi, 5 (1) pp. 229-245 Link |
Musayev, İ. (2018) "Doğu Medreselerinde Eğitim: Hakkâri Mele Nezir Medresesi Örneği", Bülent Ecevit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 233-245 [TR Dizin] Link |
Musayev, İ. (2018) "Bazı Azerbaycanlı Ediplerin Eserlerinde Eğitim Meseleleri", The Journal of International Social Research, 11 (57) pp. 415-419 Link DOI |
Musayev, İ. (2015) "Religious Life and Education in Azerbaijan", The Journal of International Social Research, 8 (37) pp. 790-796 Link DOI |
Musayev, İ. (2015) "Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Din Eğitiminin Önemi", Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Elmi Mecmuası, (23) pp. 193-203 |
Musayev, İ. (2015) "Engellilerin İbadetleri ve İslam ın Engellilere Tanıdığı Kolaylıklar", Bakü İslam Üniversitesi İlmi Mecmuası, (10) pp. 149-157 |
Musayev, İ. (2015) "Azerbaycanlı Şair ve Mütefekkir Nizamî Gencevî nin Ahlakla İlgili Görüşleri", Hikmet Yurdu Düşünce-Yorum Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, 8 (15) pp. 163-169 DOI |
Kar, S., Gürkan, A., Yılmazer, N., Shaibi, T., Keleş, A.G., Vatansever, Z., Musayev, İ., Kaplan, Y. (2015) "External morphological anomalies in ixodid ticks from Thrace Turkey", Experimental and Applied Acarology, 67 (3) pp. 457-466 [SCI Expanded] Link DOI |
Musayev, İ. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Davranışlara İlişkin Görüşleri", Akademik Bakış Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, (46) pp. 1-12 Link |
Musayev, İ. (2014) "Tebliğ Davet ve Terbiye Kavramları Üzerine Eğitimsel Bir Değerlendirme", Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Elmi Mecmuası, (22) pp. 241-256 |
Musayev, İ., Erakkuş, Ö. (2014) "Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi", Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, (9) pp. 267-277 [TR Dizin] Link |
Musayev, İ., Erakkuş, Ö. (2014) "İslam Eğitim Sistemleri ve Montessori Yaklaşımı Karşılaştırmalı Bir Çalışma", Bakü İslam Üniversitesi İlmi Mecmuası, (9) pp. 135-151 |
Erakkuş, Ö., Musayev, İ. (2014) "İSLAM EĞİTİM SİSTEMLERİ VE MONTESSORİ YAKLAŞIMI KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA", Bakı İslam Universiteti Elmi Mecmua, 9 (0) pp. 135-151 |
Erakkuş, Ö., Musayev, İ. (2014) "Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi", Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, (9) pp. 267-277 |
Musayev, İ. (2013) "Azerbaycan Ailesinde Dinî Hayat ve Din Eğitimi", Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 165-177 |
Musayev, İ. (2018) "Engellilerin Sorunları: Toplumsal Önyargı ve Ayrımcılık", 2nd International Congress on Social Sciences (INCSOS 2018) , (pp. 138), Kudüs, Filistin, (Mart 2018) |
Musayev, İ. (2016) "Engelli Bireye Sahip Ailelerin Yaşadıklarını Anlamlandırmalarında Din Eğitiminin Rolü", I. Uluslararası Engellilik ve Din Sempozyumu , (pp. 545-557), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016) |
Musayev, İ. (2015) "Günümüzde Aile Aile Değerlerimiz ve Din Eğitimi", Kadın ve Aile Sorunları Sempozyumu , (pp. 348355), Hakkari, Türkiye, (Nisan 2015) |
Erakkuş, Ö., Musayev, İ. (2015) "Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Musayev, İ. (2014) "İslami Bakış Açısıyla Engellilerin Sorunlarına Çözümler", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 11-17), Konya, Türkiye, (Şubat 2014) |
Musayev, İ. (2014) "Yaşanan Olumsuzluklarla Başa Çıkmada Din Eğitiminin ve Dini Değerlerin Rolü", Uluslararası İslam ve Ruh Sağlığı Sempozyumu , Hakkari, Türkiye, (Kasım 2014) |
Erakkuş, Ö., Musayev, İ. (2011) "Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Musayev, İ. (2016) "Engelli Bireylerin Din ve Değerler Eğitimi", İstanbul/Türkiye : C Planı Yayınları |
Musayev, İ. (2014) "Göyçay Rayonundakı Dini Abideler ve Tarihi Şahsiyetler", Bakü/Azerbaycan : İpekyolu Neşriyatı |
Musayev, İ. (2012) "Ailede Dini Tahsil ve Terbiye", Bakü/Azerbaycan : İpekyolu Neşriyatı |
Musayev, İ. (2023) "Dini Vəziyyət", Kitap: Göyçay Ensiklopediyası, Bakı/Azerbaycan : Avciya |
Musayev, İ. (2020) "Azerbaycan’da Din Devlet İlişkileri ve Din Eğitimi", Kitap: Türk Devletlerinde Din Devlet İlişkileri ve Din Eğitimi,, Ankara/Türkiye : Akademisyen yayınları |
Musayev, İ. (2018) "Engelli Bireye Sahip Ailelerin Din Eğitimi", Kitap: Özel Eğitimde Din Eğitimi el kitabı, Ankara/Türkiye : Grafiker Yayınları |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi (DASED) (Joural of East Anatolian Social Sciences Trends) (J-EAST), 2018, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Harran Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Siirt üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
External morphological anomalies in ixodid ticks from Thrace Turkey
Experimental and Applied Acarology
|
17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 |
2 |
Engelli Bireylerin Din ve Değerler Eğitimi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
3 |
Azerbaycan Ailesinde Dinî Hayat ve Din Eğitimi
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 |
Ortaokul Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Davranışlara İlişkin Görüşleri
Akademik Bakış Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 |
Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Din Eğitiminin Önemi
Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Elmi Mecmuası
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
6 |
Religious Life and Education in Azerbaijan
The Journal of International Social Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 |
Engellilerin İbadetleri ve İslam ın Engellilere Tanıdığı Kolaylıklar
Bakü İslam Üniversitesi İlmi Mecmuası
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 |
Toplumsal Değişim Farklı Kurumlar ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2015) "“Engelsiz Türkiye Dostu Ödülü”, Engelsiz Türkiye Ödülleri 2015" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özgür Erakkuş
Atatürk Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 3 |
Özgür Erakkuş
-
|
2011 - 2014 | 3 |
Sırrı Kar
Namık Kemal Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Ayşen Gargılı Keleş
Marmara Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Zati Vatansever
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Yaşar Kaplan
-
|
2015 | 1 |
Nadim Yılmazer
Namık Kemal Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Akyildiz Gürkan
-
|
2015 | 1 |
Hatice Kübra Akcan
-
|
2022 | 1 |
Lamiya Mustafayeva
-
|
2022 | 1 |
Sedat Can
-
|
2021 | 1 |
Taher Shaibi
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 4780 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe ve Din Bilimleri | 533 |
Anahtar Kelimeler | Din Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 120 | 110 | 0 | 80 | 0 | 40 | 15 | 50 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 350 . | 392 . | - | 462 . | - | 490 . | 608 . | 567 . | 544 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 111 . | 124 . | - | 171 . | - | 187 . | 233 . | 224 . | 212 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 27 . | 26 . | - | 44 . | - | 55 . | 81 . | 66 . | 44 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 6 . | 10 . | - | 20 . | - | 27 . | 31 . | 27 . | 21 . | - |
Toplam Yayın | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |