Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2017, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2009, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2017, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2009, 2013 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 72, 2023/1 Yab, 2023 |
İngilizce, YÖKDİL, 80, 2017 |
İngilizce, YDS, 68, Bahar, 2013 |
Sertifika, Nitelikli Patent Araştırma Teknikleri, Kastamonu Teknokent A.Ş. & Adım Patent, 10-12-2020, 11-12-2020 |
Sertifika, Proje Döngüsü Yönetimi, Gazi Üniversitesi Eğitim ve Kültür Merkezi, 07-05-2015, 07-05-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye |
2017-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye |
2013-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Rıfat Köse, Yüksek Lisans, Derin Öğrenme Yöntemleri Kullanılarak Deepfake Medya Dosyalarının Tespiti, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
2023-2024, Çapraz Platform Programlama, Lisans |
2023-2024, Yazılım Mühendisliği, Lisans |
2023-2024, Temel Web Tasarımı, Lisans |
2023-2024, İnsan-Bilgisayar Etkileşimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yazılım Kalite Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Proje I, Lisans |
2023-2024, Mobil Yazılım ve İletişim, Lisans |
2023-2024, Sunucu Yazılım Teknolojileri, Lisans |
2023-2024, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2023-2024, Görsel Programlama, Lisans |
2022-2023, Yazılım Kalite Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sunucu Yazılım Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, İnsan-Bilgisayar Etkileşimi., Yüksek Lisans |
2022-2023, Proje II, Lisans |
2022-2023, Temel Web Tasarımı, Lisans |
2022-2023, Proje I, Lisans |
2022-2023, Yazılım Mühendisliği, Lisans |
2022-2023, Görsel Programlama, Lisans |
2022-2023, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2021-2022, Sunucu Taraflı Programlama, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yazılım Kalite Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sunucu Yazılım Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2021-2022, Temel Web Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Görsel Programlama, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Derleyici Tasarımı, Lisans |
2020-2021, Programlama Dilleri II, Lisans |
2020-2021, Algoritma Tasarımı ve Geliştirme, Lisans |
2020-2021, İleri Programlama, Lisans |
2020-2021, Bilgisayar II, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Modelleme ve Tasarım, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
Kayıt Yok |
Uzaktan Eğitimde Etkileşim ve İşbirliğini Arttırma TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2024-2024 |
Robotaksi Otonom Araç Legion BAP Proje: Yürütücü , 2023-2024 |
Kayıt Yok |
Verker, R., Refaeli, N., Carmiel, Y., Bolker, A., David, D., Katz, S., Sagi, E., Bashi, D., Finkelstein, I., Nahum, T., Haran, A., Sadeh, A.S., Ariel, M., Gouzman, I., Amrani, O., Simhony, Y., MERİÇELLİ, M. (2023) "Measurements of material erosion in space by atomic oxygen using the on-orbit material degradation detector", ACTA ASTRONAUTICA, 211 (0) pp. 818-826 [SCI] DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., PİRİ, Z., MERİÇELLİ, M., FUNDA, Ç.İ. (2022) "Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project", International Journal of Technology in Teaching and Learning, 18 (1) pp. 2-23 Link DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., MERİÇELLİ, M. (2020) "From traditional to open learning: digital transformation project", BULLETIN OF THE TECHNICAL COMMITTEE ON LEARNING TECHNOLOGY, 20 (1) pp. 12-16 [ESCI] Link |
MERİÇELLİ, M., Güyer, T. (2020) "Enformatik Dersi için Başarı Testi Geliştirme Çalışması: Güvenilirlik ve Geçerlilik İşlemleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (1) pp. 549-557 [TR Dizin] Link DOI |
Karataş, S., Yılmaz, A., Kapanoğlu, G., MERİÇELLİ, M. (2016) "Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching), 5 (1) pp. 112-125 Link |
MERİÇELLİ, M., Uluyol, Ç. (2016) "Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Motivasyon ve Akademik Başarılarına Etkisi The Effect of Web Supported and Mobile Supported Blended Learning Environment on Students Academic Achievement and Motivation", Journal of Turkish Studies, 11 (0) pp. 879-879 [TR Dizin] Link DOI |
MERİÇELLİ, M., Taşdemir, L., Uluyol, Ç. (2014) "Türkiye de Uzaktan Eğitimin Öğretim Programları ve ÖğrenmeYönetim Sistemleri Açısından İncelenmesi", Majer, 2014 (12) pp. 50-58 Link |
MERİÇELLİ, M. (2022) "COVID-19 Pandemisi Uzaktan Eğitimi İhtiyaç Analizi", IDEC2021 Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi , (pp. 187-198), Ankara, Türkiye, (Mart 2022) |
MERİÇELLİ, M., Güyer, T. (2020) "Review of research in instructional efficiency: 1946 to 2017", EDUCCON 2020 , Türkiye, (Aralık 2020) |
MERİÇELLİ, M., Güyer, T. (2020) "Student views on moodle supported information technologies course", EDUCCON 2020 , (Aralık 2020) |
MERİÇELLİ, M., Ünal, M. (2017) "Öğretim Teknoloğu İş İlanlarının İncelenmesi: Türkiye ve ABD Örneği", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2017) |
MERİÇELLİ, M. (2017) "Programlama Öğretimi ile İlgili Tezlerin Çeşitli Parametrelere Göre İncelenmesi (Türkiye Örneği)", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2017) |
MERİÇELLİ, M. (2017) "Lisansüstü Öğrencilerin Akademik Çalışmalarda Web Teknolojilerinin Kullanımına İlişkinGörüşlerinin İncelenmesi", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Kasım 2017) |
MERİÇELLİ, M., Ocak, M.A. (2017) "Web Tasarımı Dersi Öğrencilerinin Harmanlanmış Öğrenme Uygulamasına İlişkinGörüşlerinin Belirlenmesi", 11. ULUSLARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU , (Kasım 2017) |
MERİÇELLİ, M., Oçak, M.A. (2017) "Determination of opinions about web design course students on blended learning implementation", 11th International ComputerInstructional Technologies Syposium , (Mayıs 2017) |
MERİÇELLİ, M., Uluyol, Ç. (2016) "Öğretmen Adaylarının Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşlerininİncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Ağustos 2016) |
Türkoğlu, H., MERİÇELLİ, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Oyun Tabanlı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Ağustos 2016) |
MERİÇELLİ, M., Uluyol, Ç., Akif, O.M. (2016) "Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
Karataş, S., Yılmaz, A., Kapanoğlu, G., MERİÇELLİ, M. (2016) "Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Farkındalıklarının ve Görüşlerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Şubat 2016) |
Kayıt Yok |
MERİÇELLİ, M. (2024) "Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme", Kitap: EĞİTİMİN TEMELLERİNE BAKIŞ: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 273 / 288, ISBN: ISBN |
MERİÇELLİ, M. (2024) "Öğrenme Yönetim Sistemleri", Kitap: Eğtim Bilimlerinde Aktüel Yaklaşımlar, İzmir/Türkiye : Duvar, Bölüm Sayfaları: 66 / 94, ISBN: 978-625-6069-60-2 |
MERİÇELLİ, M., İncetaş, M.O. (2023) "Artificial Intelligence & Sports", Kitap: The Use of Developing Technology in Sports, Gaziantep/Türkiye : Özgür Publications, Bölüm Sayfaları: 13 / 28, ISBN: 978-975-447-796-2 |
MERİÇELLİ, M. (2021) "Mobil Öğrenme", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 29 / 41, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
MERİÇELLİ, M. (2021) "İnternet ve Uzaktan Eğitim", Kitap: Öğretim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 265 / 289, ISBN: 978-625-7103-47-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Research on Education and Psychology, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulam, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) HW. Wilson Education Fulltext, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2021 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
Kayıt Yok |
(2013) "Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Birinciliği" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Çelebi Uluyol
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 4 |
Tolga Güyer
Gazi Üniversitesi
|
2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Gülsüm Kapanoğlu
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Ayşe Yılmaz
Adnan Menderes Üniversitesi
|
2016 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Mürsel Ozan İncetaş
-
|
2023 | 1 |
Hacer Türkoğlu
Başkent Üniversitesi
|
2016 | 1 |
ÇATAN İNAN FUNDA
-
|
2022 | 1 |
Mehmet Akif Oçak
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mertcan Ünal
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
A. Bolker
-
|
2023 | 1 |
A. Haran
-
|
2023 | 1 |
A. Shemesh Sadeh
-
|
2023 | 1 |
D. Bashi
-
|
2023 | 1 |
D. David
-
|
2023 | 1 |
E. Sagi
-
|
2023 | 1 |
I. Finkelstein
-
|
2023 | 1 |
I. Gouzman
-
|
2023 | 1 |
Levent Taşdemir
-
|
2014 | 1 |
M. Ariel
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Akif Ocak
-
|
2017 | 1 |
N. Refaeli
-
|
2023 | 1 |
O. Amrani
-
|
2023 | 1 |
Ocak Mehmet Akif
-
|
2016 | 1 |
R. Verker
-
|
2023 | 1 |
S. Katz
-
|
2023 | 1 |
T. Nahum
-
|
2023 | 1 |
Y. Carmiel
-
|
2023 | 1 |
Y. Simhony
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 47 | 25 | 0 | 0 | 45 | 90 | 20 | 40 | 80 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 459 . | 522 . | - | - | 485 . | 538 . | 605 . | 570 . | 337 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 301 . | 328 . | - | - | 283 . | 303 . | 351 . | 343 . | 169 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 80 . | 106 . | - | - | 79 . | 69 . | 103 . | 94 . | 40 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 6 | 5 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |