Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2017, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2017, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2009, 2013 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 80, 2017 |
İngilizce, YDS, 68, Bahar, 2013 |
Sertifika, Nitelikli Patent Araştırma Teknikleri, Kastamonu Teknokent A.Ş. & Adım Patent, 10-12-2020, 11-12-2020 |
Sertifika, Proje Döngüsü Yönetimi, Gazi Üniversitesi Eğitim ve Kültür Merkezi, 07-05-2015, 07-05-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye |
2017-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye |
2022-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2021-2022, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Görsel Programlama, Lisans |
2021-2022, Temel Web Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2021-2022, Sunucu Yazılım Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Yazılım Kalite Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sunucu Taraflı Programlama, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitimde Modelleme ve Tasarım, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Bilgisayar II, Lisans |
2020-2021, İleri Programlama, Lisans |
2020-2021, Algoritma Tasarımı ve Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Programlama Dilleri II, Lisans |
2020-2021, Derleyici Tasarımı, Lisans |
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
Kayıt Yok |
Uzaktan Eğitimde Etkileşim ve İşbirliğini Arttırma (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2024-2024 |
Kayıt Yok |
Verker, R., Refaeli, N., Carmiel, Y., Bolker, A., David, D., Katz, S., Sagi, E., Bashi, D., Finkelstein, I., Nahum, T., Haran, A., Sadeh, A.S., Ariel, M., Gouzman, I., Amrani, O., Simhony, Y., MERİÇELLİ, M. (2023) "Measurements of material erosion in space by atomic oxygen using the on-orbit material degradation detector", ACTA ASTRONAUTICA, 211 (0) pp. 818-826 [ESCI] DOI |
Kaya, S.T., Piri, Z., Meriçelli, M., İnan, F.Ç. (2022) "Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project", International Journal of Technology in Teaching and Learning, 18 (1) pp. 2-23 Link DOI |
Kaya, S.T., Meriçelli, M. (2020) "From traditional to open learning: digital transformation project", Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology, 20 (1) pp. 12-16 [ESCI] Link |
Meriçelli, M., Güyer, T. (2020) "Enformatik Dersi için Başarı Testi Geliştirme Çalışması: Güvenilirlik ve Geçerlilik İşlemleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (1) pp. 549-557 [TR Dizin] Link DOI |
Meriçelli, M., Uluyol, Ç. (2016) "Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Motivasyon ve Akademik Başarılarına Etkisi The Effect of Web Supported and Mobile Supported Blended Learning Environment on Students Academic Achievement and Motivation", Journal of Turkish Studies, 11 (0) pp. 879-879 [TR Dizin] Link DOI |
Karataş, S., Yılmaz, A., Kapanoğlu, G., Meriçelli, M. (2016) "Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching), 5 (1) pp. 112-125 Link |
Meriçelli, M., Taşdemir, L., Uluyol, Ç. (2014) "Türkiye de Uzaktan Eğitimin Öğretim Programları ve ÖğrenmeYönetim Sistemleri Açısından İncelenmesi", Majer, 2014 (12) pp. 50-58 Link |
Meriçelli, M. (2022) "COVID-19 Pandemisi Uzaktan Eğitimi İhtiyaç Analizi", IDEC2021 Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi , (pp. 187-198), Ankara, Türkiye, (Mart 2022) |
Meriçelli, M., Güyer, T. (2020) "Review of research in instructional efficiency: 1946 to 2017", EDUCCON 2020 , Türkiye, (Aralık 2020) |
Meriçelli, M., Güyer, T. (2020) "Student views on moodle supported information technologies course", EDUCCON 2020 , (Aralık 2020) |
Meriçelli, M., Oçak, M.A. (2017) "Determination of opinions about web design course students on blended learning implementation", 11th International ComputerInstructional Technologies Syposium , (Mayıs 2017) |
Meriçelli, M., Ünal, M. (2017) "Öğretim Teknoloğu İş İlanlarının İncelenmesi: Türkiye ve ABD Örneği", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2017) |
Meriçelli, M. (2017) "Programlama Öğretimi ile İlgili Tezlerin Çeşitli Parametrelere Göre İncelenmesi (Türkiye Örneği)", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2017) |
Meriçelli, M., Ocak, M.A. (2017) "Web Tasarımı Dersi Öğrencilerinin Harmanlanmış Öğrenme Uygulamasına İlişkinGörüşlerinin Belirlenmesi", 11. ULUSLARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU , (Kasım 2017) |
Meriçelli, M. (2017) "Lisansüstü Öğrencilerin Akademik Çalışmalarda Web Teknolojilerinin Kullanımına İlişkinGörüşlerinin İncelenmesi", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Meriçelli, M., Uluyol, Ç., Akif, O.M. (2016) "Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
Türkoğlu, H., Meriçelli, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Oyun Tabanlı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Ağustos 2016) |
Karataş, S., Yılmaz, A., Kapanoğlu, G., Meriçelli, M. (2016) "Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Farkındalıklarının ve Görüşlerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Şubat 2016) |
Meriçelli, M., Uluyol, Ç. (2016) "Öğretmen Adaylarının Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşlerininİncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Ağustos 2016) |
Kayıt Yok |
Meriçelli, M., İncetaş, M.O. (2023) "Artificial Intelligence & Sports", Kitap: The Use of Developing Technology in Sports, Gaziantep/Türkiye : Özgür Publications |
Meriçelli, M. (2021) "İnternet ve Uzaktan Eğitim", Kitap: Öğretim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Vize |
Meriçelli, M. (2021) "Mobil Öğrenme", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, Ankara/Türkiye : Pegem |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Motivasyon ve Akademik Başarılarına Etkisi The Effect of Web Supported and Mobile Supported Blended Learning Environment on Students Academic Achievement and Motivation
Journal of Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
(2013) "Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Birinciliği" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Çelebi Uluyol
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 4 |
Tolga Güyer
Gazi Üniversitesi
|
2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Gülsüm Kapanoğlu
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Ayşe Yılmaz
Adnan Menderes Üniversitesi
|
2016 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Mürsel Ozan İncetaş
-
|
2023 | 1 |
Hacer Türkoğlu
Başkent Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
Mehmet Akif Oçak
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mertcan Ünal
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
A. Bolker
-
|
2023 | 1 |
A. Haran
-
|
2023 | 1 |
A. Shemesh Sadeh
-
|
2023 | 1 |
D. Bashi
-
|
2023 | 1 |
D. David
-
|
2023 | 1 |
E. Sagi
-
|
2023 | 1 |
I. Finkelstein
-
|
2023 | 1 |
I. Gouzman
-
|
2023 | 1 |
Levent Taşdemir
-
|
2014 | 1 |
M. Ariel
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Akif Ocak
-
|
2017 | 1 |
N. Refaeli
-
|
2023 | 1 |
O. Amrani
-
|
2023 | 1 |
Ocak Mehmet Akif
-
|
2016 | 1 |
R. Verker
-
|
2023 | 1 |
S. Katz
-
|
2023 | 1 |
T. Nahum
-
|
2023 | 1 |
Y. Carmiel
-
|
2023 | 1 |
Y. Simhony
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 590 |
Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 47 | 25 | 0 | 0 | 45 | 90 | 20 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 455 . | 523 . | - | - | 486 . | 533 . | 597 . | 544 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 302 . | 325 . | - | - | 287 . | 303 . | 346 . | 336 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 83 . | 103 . | - | - | 79 . | 71 . | 94 . | 87 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 28 . | 34 . | - | - | 34 . | 27 . | 36 . | 37 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 21 . | 29 . | - | - | 26 . | 19 . | 27 . | 25 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 45 . | 61 . | - | - | 55 . | 38 . | 61 . | 53 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 6 | 5 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |