img
img
Toplam 25053 kayıt

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi

Students’xx difficulties in similar triangle questions

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Educational Sciences

Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayis University Journal of Education

The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INES JOURNAL

Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions An Analysis Based on SOLO Taxonomy

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

An Investigation of Seventh Grade Students Performances on Conceptual Procedural and Graphical Problems Regarding Circles

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)

Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki DeğişkenliFonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları KavramBilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi ÜniversitesiGazi Eğitim Fakültesi Dergisi

The mistakes and the misconceptions of the eighth grade students on the subject of angles

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Science and Mathematics Education