| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 98, 17 Mart 20, 2018 |
| İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri |
| 2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
| 2025-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Hazırlık Main Course, Lisans |
| 2024-2025, Hazırlık Main Course, Lisans |
| 2024-2025, Hazırlık Skills, Lisans |
| 2024-2025, Mesleki Yabancı Dil II (GST328), Lisans |
| 2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Mesleki Yabancı Dil III, Lisans |
| 2023-2024, Mesleki Yabancı Dil I, Lisans |
| 2023-2024, Yabancı Dil III, Lisans |
| 2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2023-2024, İngilizce III, Lisans |
| 2022-2023, Hazırlık Main Course (MC101), Lisans |
| 2021-2022, Yabancı Dİl II, Lisans |
| 2020-2021, Mesleki Yabancı Dil 3, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil V, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil III, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2019-2020, Mesleki İngilizce II, Lisans |
| 2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2019-2020, Main Course 101, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| 2 | A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
Kuru Gönen Safiye İpek
-
|
2017 | 1 |
|
Kadriye Dimici
-
|
2023 | 1 |
|
Fatma Aydın
-
|
2014 | 1 |
|
Ahmet Emre Fakazlı
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri | 20 |
| Anahtar Kelimeler | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 40 | 5 | 15 | 25 | 0 | 0 | 73 | 0 | 40 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 442 . | 509 . | 547 . | 527 . | - | - | 545 . | - | 566 . | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 272 . | 344 . | 329 . | 317 . | - | - | 322 . | - | 347 . | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 5 . | 10 . | 8 . | 6 . | - | - | 8 . | - | 10 . | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | 10 . | 8 . | 6 . | - | - | 8 . | - | 10 . | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |