Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 98, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2025-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Hazırlık Main Course, Lisans |
2024-2025, Hazırlık Main Course, Lisans |
2024-2025, Hazırlık Skills, Lisans |
2024-2025, Mesleki Yabancı Dil II (GST328), Lisans |
2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil III, Lisans |
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil I, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil III, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans |
2023-2024, İngilizce III, Lisans |
2022-2023, Hazırlık Main Course (MC101), Lisans |
2021-2022, Yabancı Dİl II, Lisans |
2020-2021, Mesleki Yabancı Dil 3, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil V, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil III, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, Main Course 101, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
2 | A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
![]()
KURU GÖNEN SAFİYE İPEK
-
|
2017 | 1 |
![]()
Kadriye Dimici
-
|
2023 | 1 |
![]()
Fatma Aydın
-
|
2014 | 1 |
![]()
Ahmet Emre Fakazlı
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri | 18 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 40 | 5 | 15 | 25 | 0 | 0 | 73 | 0 | 40 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 447 . | 506 . | 547 . | 524 . | - | - | 550 . | - | 565 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 276 . | 343 . | 329 . | 309 . | - | - | 326 . | - | 347 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 4 . | 9 . | 7 . | 5 . | - | - | 7 . | - | 9 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 4 . | 9 . | 7 . | 5 . | - | - | 7 . | - | 9 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |