img

Öğr. Gör. Özlem FAKAZLI

  • Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğü
  • Yabancı Diller Bölümü
  • Yabancı Diller Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
14
Atıf
4
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011
Araştırma Alanları
İngilizce
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 98, 17 Mart 20, 2018
İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2020-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil III, Lisans
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil I, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil III, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans
2023-2024, İngilizce III, Lisans
2022-2023, Hazırlık Main Course (MC101), Lisans
2021-2022, Yabancı Dİl II, Lisans
2020-2021, Mesleki Yabancı Dil 3, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil V, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil III, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans
2019-2020, Mesleki İngilizce II, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans
2019-2020, Main Course 101, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Fakazlı, Ö. (2021) "How Does Extensive Reading Promote Language Development?", Journal of International Social Research, 14 (78) pp. 498-506 Link  
Fakazlı, Ö., Baytar, İ. (2021) "A Comparative Analysis of Two English Coursebooks in Terms of Cultural Elements (Headway and English File)", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2259-2276 [TR Dizin] DOI    
Fakazlı, Ö. (2021) "Current Issues in Grammar Teaching", The Criterion: An International Journal in English, 12 (3) pp. 223-239 Link  
Fakazlı, Ö. (2021) "Different Ways of Promoting Reflective Teaching", Journal of Social and Humanities Sciences Research, 8 (69) pp. 1255-1267 DOI  
Demirel, İ.F., Fakazlı, Ö. (2021) "A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 14 (2) pp. 167-185 Link DOI  
Fakazlı, Ö. (2021) "Critical pedagogy as a teaching approach to education", Journal of Social and Humanities Sciences Research, 8 (76) pp. 2704-2713 DOI  
Fakazlı, Ö. (2018) "Exploring the Use of Oral Corrective Feedback in Turkish EFL Classrooms: A Case Study at a State University", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (6) pp. 2177-2187 [TR Dizin] Link DOI  
Fakazlı, Ö., Gönen, S.İ.K. (2017) "Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 708-726 Link DOI   
Fakazlı, Ö. (2018) "Exploring Turkish EFL Instructors’ Perceptions on Reflective Teaching Practice", 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education , Sinop, Türkiye, (Eylül 2018
Fakazlı, Ö. (2016) "Exploring the Use of Oral Corrective Feedback in Turkish EFL Classroom", The International Journal of Arts & Sciences , Barcelona, İspanya, (Mayıs 2016
Fakazlı, Ö. (2014) "An Empirical Study on Vocabulary Learning Strategies employed by Turkish Learners of English’", 4th International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics , Sarajova, Bosna Hersek, (Mayıs 2014
Fakazlı, Ö., Aksoy, F. (2014) "A Correlational Study of Language Learning Motivation and Language Learning Strategies of Turkish Preparatory School Students", The 12th International Conference Language Literature and Cultural Policies- “Reality:an Open Window to Doubt”, , Craiova, Romanya, (Ocak 2014
Kayıt Yok
Dimici, K., Fakazlı, Ö., Fakazlı, A.E. (2023) "THE RELATIONSHIP BETWEEN CULTURAL INTELLIGENCEAND ATTITUDE TOWARDS ENGLISH LANGUAGE: A STUDYWITH TURKISH EFL LEARNERS", Kitap: Current Research in Education, Türkiye : Gece Kitaplığı  
Fakazlı, Ö. (2015) "An Empirical Study on Vocabulary Learning Strategies Employed by Turkish Learners of English", Kitap: The Practice of Foreign Language Teaching: Theories and Applications, İngiltere : Cambridge Scholars Publishing  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
1 0 0 2 0 0 0 0 3
2
A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills
Journal of Theoretical Educational Science
0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2021 1
Safiye İpek Kuru Gönen
-
2017 1
Kadriye Dimici
-
2023 1
Ahmet Emre Fakazlı
-
2023 1
Fatma Aksoy
-
2014 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78759
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9072
YÖKSİS Bilim Alanı Yabancı Dil Eğitimi 774
Anahtar Kelimeler İngilizce, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 40 5 15 18 0 0 73 0 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 432 . 497 . 533 . 524 . - - 551 . - 552 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 292 . 344 . 336 . 331 . - - 319 . - 339 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 23 . 46 . 50 . 48 . - - 44 . - 59 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 20 . 39 . 40 . 43 . - - 39 . - 49 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 1 1 2 0 0 6 0 1 0
Toplam Makale 0 0 1 1 0 0 6 0 0 0
Toplam Kitap 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 6 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri