Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2018 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 98, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2020-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil III, Lisans |
2023-2024, Mesleki Yabancı Dil I, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil III, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans |
2023-2024, İngilizce III, Lisans |
2022-2023, Hazırlık Main Course (MC101), Lisans |
2021-2022, Yabancı Dİl II, Lisans |
2020-2021, Mesleki Yabancı Dil 3, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil V, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil III, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, Main Course 101, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Fakazlı, Ö. (2021) "How Does Extensive Reading Promote Language Development?", Journal of International Social Research, 14 (78) pp. 498-506 Link |
Fakazlı, Ö., Baytar, İ. (2021) "A Comparative Analysis of Two English Coursebooks in Terms of Cultural Elements (Headway and English File)", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2259-2276 [TR Dizin] DOI |
Fakazlı, Ö. (2021) "Current Issues in Grammar Teaching", The Criterion: An International Journal in English, 12 (3) pp. 223-239 Link |
Fakazlı, Ö. (2021) "Different Ways of Promoting Reflective Teaching", Journal of Social and Humanities Sciences Research, 8 (69) pp. 1255-1267 DOI |
Demirel, İ.F., Fakazlı, Ö. (2021) "A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 14 (2) pp. 167-185 Link DOI |
Fakazlı, Ö. (2021) "Critical pedagogy as a teaching approach to education", Journal of Social and Humanities Sciences Research, 8 (76) pp. 2704-2713 DOI |
Fakazlı, Ö. (2018) "Exploring the Use of Oral Corrective Feedback in Turkish EFL Classrooms: A Case Study at a State University", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (6) pp. 2177-2187 [TR Dizin] Link DOI |
Fakazlı, Ö., Gönen, S.İ.K. (2017) "Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 708-726 Link DOI |
Fakazlı, Ö. (2018) "Exploring Turkish EFL Instructors’ Perceptions on Reflective Teaching Practice", 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education , Sinop, Türkiye, (Eylül 2018) |
Fakazlı, Ö. (2016) "Exploring the Use of Oral Corrective Feedback in Turkish EFL Classroom", The International Journal of Arts & Sciences , Barcelona, İspanya, (Mayıs 2016) |
Fakazlı, Ö. (2014) "An Empirical Study on Vocabulary Learning Strategies employed by Turkish Learners of English’", 4th International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics , Sarajova, Bosna Hersek, (Mayıs 2014) |
Fakazlı, Ö., Aksoy, F. (2014) "A Correlational Study of Language Learning Motivation and Language Learning Strategies of Turkish Preparatory School Students", The 12th International Conference Language Literature and Cultural Policies- “Reality:an Open Window to Doubt”, , Craiova, Romanya, (Ocak 2014) |
Kayıt Yok |
Dimici, K., Fakazlı, Ö., Fakazlı, A.E. (2023) "THE RELATIONSHIP BETWEEN CULTURAL INTELLIGENCEAND ATTITUDE TOWARDS ENGLISH LANGUAGE: A STUDYWITH TURKISH EFL LEARNERS", Kitap: Current Research in Education, Türkiye : Gece Kitaplığı |
Fakazlı, Ö. (2015) "An Empirical Study on Vocabulary Learning Strategies Employed by Turkish Learners of English", Kitap: The Practice of Foreign Language Teaching: Theories and Applications, İngiltere : Cambridge Scholars Publishing |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Reflection on Reflection: EFL University Instructors’ Perceptions on Reflective Practices
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
2 |
A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills
Journal of Theoretical Educational Science
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Safiye İpek Kuru Gönen
-
|
2017 | 1 |
Kadriye Dimici
-
|
2023 | 1 |
Ahmet Emre Fakazlı
-
|
2023 | 1 |
Fatma Aksoy
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78759 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9072 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Yabancı Dil Eğitimi | 774 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 40 | 5 | 15 | 18 | 0 | 0 | 73 | 0 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 432 . | 497 . | 533 . | 524 . | - | - | 551 . | - | 552 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 292 . | 344 . | 336 . | 331 . | - | - | 319 . | - | 339 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 23 . | 46 . | 50 . | 48 . | - | - | 44 . | - | 59 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 20 . | 39 . | 40 . | 43 . | - | - | 39 . | - | 49 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |