img
Toplam 24543 kayıt

TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

   ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 701-706), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4285"> ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 701-706), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016   ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 701-706), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016  
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)

Fen bilgisi öğretmen adaylarinin öğretmen yeterlilikleri doğrultusundaki özdeğerlendirmelerinin incelenmesi

ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2014) "Fen bilgisi öğretmen adaylarinin öğretmen yeterlilikleri doğrultusundaki özdeğerlendirmelerinin incelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, , Antalya, Türkiye, (Nisan 2014 ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2014) "Fen bilgisi öğretmen adaylarinin öğretmen yeterlilikleri doğrultusundaki özdeğerlendirmelerinin incelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, , Antalya, Türkiye, (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications,

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğrenme Motivasyon Ölçeğinin Geliştirilmesi

Elmas, C., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğrenme Motivasyon Ölçeğinin Geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , Paris, Fransa, (Ocak 2018 Elmas, C., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğrenme Motivasyon Ölçeğinin Geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , Paris, Fransa, (Ocak 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Zarı Konusundaki Görsel Okuryazarlık Durumları

Tümoğlu, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Zarı Konusundaki Görsel Okuryazarlık Durumları", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018 Tümoğlu, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Zarı Konusundaki Görsel Okuryazarlık Durumları", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills

Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A., ALTUNOĞLU, B.D. (2017) "Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills", III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 65-66), Üsküp, Makedonya, (Ekim 2017 Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A., ALTUNOĞLU, B.D. (2017) "Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills", III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 65-66), Üsküp, Makedonya, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU

Pre service Science Teachers Understanding of Biotechnology

  ALTUNOĞLU, B.D., PEKOL, S. (2016) "Pre service Science Teachers Understanding of Biotechnology", 5TH INTERNATIONAL MOLECULAR BIOLOGY ANDBIOTECHNOLOGY CONGRESS , Üsküp, Makedonya, (Ağustos 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4296"> ALTUNOĞLU, B.D., PEKOL, S. (2016) "Pre service Science Teachers Understanding of Biotechnology", 5TH INTERNATIONAL MOLECULAR BIOLOGY ANDBIOTECHNOLOGY CONGRESS , Üsküp, Makedonya, (Ağustos 2016  ALTUNOĞLU, B.D., PEKOL, S. (2016) "Pre service Science Teachers Understanding of Biotechnology", 5TH INTERNATIONAL MOLECULAR BIOLOGY ANDBIOTECHNOLOGY CONGRESS , Üsküp, Makedonya, (Ağustos 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH INTERNATIONAL MOLECULAR BIOLOGY ANDBIOTECHNOLOGY CONGRESS

SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI

DOI     RECEPOĞLU, S., KILIÇ, M.S. (2022) "SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 836-850 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4298"> RECEPOĞLU, S., KILIÇ, M.S. (2022) "SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 836-850 [TR Dizin] DOI     RECEPOĞLU, S., KILIÇ, M.S. (2022) "SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 836-850 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi

   KILIÇ, M.S., RECEPOĞLU, S. (2022) "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 1-28 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4299"> KILIÇ, M.S., RECEPOĞLU, S. (2022) "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 1-28 [TR Dizin]     KILIÇ, M.S., RECEPOĞLU, S. (2022) "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 1-28 [TR Dizin]    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi

Link DOI     KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2018) "Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (0) pp. 241-246 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4300"> KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2018) "Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (0) pp. 241-246 [TR Dizin] Link DOI     KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2018) "Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (0) pp. 241-246 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ

Link    ÜNAL, A., KILIÇ, M.S. (2016) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (14) pp. 21-32 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4301"> ÜNAL, A., KILIÇ, M.S. (2016) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (14) pp. 21-32 Link    ÜNAL, A., KILIÇ, M.S. (2016) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (14) pp. 21-32 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

Kızılay, E., KILIÇ, M.S. (2017) "Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research , (Aralık 2017 Kızılay, E., KILIÇ, M.S. (2017) "Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research , (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research

Analyzing The Factors That Affect The Objectives Of Pre-Service Teachers To Perform Laboratory Practice In Science Lessons By Means Of The Theory Of Planned Behavior

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2015) "Analyzing The Factors That Affect The Objectives Of Pre-Service Teachers To Perform Laboratory Practice In Science Lessons By Means Of The Theory Of Planned Behavior", İnternational Teacher Education Conference ITE-C 2015 , Rusya Federasyonu, (Eylül 2015 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2015) "Analyzing The Factors That Affect The Objectives Of Pre-Service Teachers To Perform Laboratory Practice In Science Lessons By Means Of The Theory Of Planned Behavior", İnternational Teacher Education Conference ITE-C 2015 , Rusya Federasyonu, (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Teacher Education Conference ITE-C 2015

Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory

  KILIÇ, M.S., Sert, H. (2015) "Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory", International Conference onNew Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 2577-2581), Paris, Fransa, (Şubat 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4308"> KILIÇ, M.S., Sert, H. (2015) "Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory", International Conference onNew Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 2577-2581), Paris, Fransa, (Şubat 2015  KILIÇ, M.S., Sert, H. (2015) "Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory", International Conference onNew Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 2577-2581), Paris, Fransa, (Şubat 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference onNew Horizons in Education (INTE 2014)

Examining the Factors Affecting the Study Habits of Science Teacher Candidates

KILIÇ, M.S. (2018) "Examining the Factors Affecting the Study Habits of Science Teacher Candidates", International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER 2018) , (Eylül 2018 KILIÇ, M.S. (2018) "Examining the Factors Affecting the Study Habits of Science Teacher Candidates", International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER 2018) , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER 2018)

Akıllı Tahta İle Hazırlanan Etkinliklerin Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisi

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Akıllı Tahta İle Hazırlanan Etkinliklerin Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Akıllı Tahta İle Hazırlanan Etkinliklerin Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017)

Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi ile İncelenmesi

Yılmaz, A., KILIÇ, M.S. (2017) "Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi ile İncelenmesi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017 Yılmaz, A., KILIÇ, M.S. (2017) "Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi ile İncelenmesi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017)

Jigsaw Tekniğinin Öğrencilerin Genel Fizik Laboratuvarı-I’de Kullanılan Deney Malzemelerini Tanıma ve Kullanma Becerilerine Etkisi

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Jigsaw Tekniğinin Öğrencilerin Genel Fizik Laboratuvarı-I’de Kullanılan Deney Malzemelerini Tanıma ve Kullanma Becerilerine Etkisi", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Jigsaw Tekniğinin Öğrencilerin Genel Fizik Laboratuvarı-I’de Kullanılan Deney Malzemelerini Tanıma ve Kullanma Becerilerine Etkisi", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ

KILIÇ, M.S., ÜNAL, A. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017 KILIÇ, M.S., ÜNAL, A. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi

KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Sami, K.M., Yiğit, K.A., Adem, Y., Yasin, G.M., Abdullah, A. (2013) "FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", 30. Uluslararası Fizik Kongresi , (Eylül 2013 Sami, K.M., Yiğit, K.A., Adem, Y., Yasin, G.M., Abdullah, A. (2013) "FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", 30. Uluslararası Fizik Kongresi , (Eylül 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
30. Uluslararası Fizik Kongresi