img
Toplam 24614 kayıt

8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

DOI     Acet, İ., Acet, A., KURNAZ, M.A. (2021) "8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (0) pp. 279-297 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12861"> Acet, İ., Acet, A., KURNAZ, M.A. (2021) "8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (0) pp. 279-297 [TR Dizin] DOI     Acet, İ., Acet, A., KURNAZ, M.A. (2021) "8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (0) pp. 279-297 [TR Dizin] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Development and application of a concept test on the subject of stars

DOI     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2021) "Development and application of a concept test on the subject of stars", CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS, 99 (2) pp. 80-87 [SCI Expanded] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12863"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2021) "Development and application of a concept test on the subject of stars", CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS, 99 (2) pp. 80-87 [SCI Expanded] DOI     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2021) "Development and application of a concept test on the subject of stars", CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS, 99 (2) pp. 80-87 [SCI Expanded] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS

Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması

DOI     Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U., KURNAZ, M.A. (2021) "Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 537-555 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12864"> Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U., KURNAZ, M.A. (2021) "Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 537-555 [TR Dizin] DOI     Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U., KURNAZ, M.A. (2021) "Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 537-555 [TR Dizin] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi

Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi

Link    Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi", Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi, 5 (5) pp. 607-624 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12865"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi", Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi, 5 (5) pp. 607-624 [TR Dizin] Link    Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi", Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi, 5 (5) pp. 607-624 [TR Dizin] Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi

Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya

DOI   Ahmed, F.O.M., KURNAZ, M.A. (2021) "Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 825-832 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12866"> Ahmed, F.O.M., KURNAZ, M.A. (2021) "Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 825-832 DOI   Ahmed, F.O.M., KURNAZ, M.A. (2021) "Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 825-832 DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
African Educational Research Journal

Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment

Link     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (4) pp. 2662-2669 [SCI Expanded] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12867"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (4) pp. 2662-2669 [SCI Expanded] Link     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (4) pp. 2662-2669 [SCI Expanded] Link    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN

Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

DOI   Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (66) pp. 77-89 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12868"> Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (66) pp. 77-89 DOI   Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (66) pp. 77-89 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts

Link   Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2017) "Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 48-58 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12869"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2017) "Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 48-58 Link   Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2017) "Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 48-58 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi

Link    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12870"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables

Link   Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 26-34 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12871"> Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 26-34 Link   Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2018) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 26-34 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

Link    Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12872"> Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] Link    Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey

Link   BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2019) "A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey", Acta Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 17-32 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12873"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2019) "A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey", Acta Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 17-32 Link   BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2019) "A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey", Acta Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 17-32 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor

Link DOI     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2019) "Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor", Universal Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 111-117 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12874"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2019) "Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor", Universal Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 111-117 Link DOI     Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2019) "Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor", Universal Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 111-117 Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi

Link   Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 (8) pp. 173-184 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12875"> Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 (8) pp. 173-184 Link   Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 (8) pp. 173-184 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması

Link   Tokiçin, U.B., KURNAZ, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması", Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (1) pp. 1-19 [ESCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12876"> Tokiçin, U.B., KURNAZ, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması", Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (1) pp. 1-19 [ESCI] Link   Tokiçin, U.B., KURNAZ, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması", Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (1) pp. 1-19 [ESCI] Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Student Mental Models Related to Expansion and Contraction

KURNAZ, M.A., Emen, A.Y. (2013) "Student Mental Models Related to Expansion and Contraction", Acta Didactica Napocensia, 7 (1) pp. 59-68   KURNAZ, M.A., Emen, A.Y. (2013) "Student Mental Models Related to Expansion and Contraction", Acta Didactica Napocensia, 7 (1) pp. 59-68  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi

Link    KURNAZ, M.A. (2013) "Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 375-390 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12879"> KURNAZ, M.A. (2013) "Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 375-390 [TR Dizin] Link    KURNAZ, M.A. (2013) "Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 375-390 [TR Dizin] Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey

Link DOI     Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12880"> Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI     Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SAGE OPEN

Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course

Link DOI     BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12881"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI     BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY