Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24614 kayıt
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
DOI
Acet, İ., Acet, A.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 43 (0) pp. 279-297
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12861">
Acet, İ., Acet, A.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 43 (0) pp. 279-297
[TR Dizin]
DOI
Acet, İ., Acet, A.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 43 (0) pp. 279-297
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM
Link
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM
",
Research in Pedagogy
, 11 (2) pp. 451-467
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12862">
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM
",
Research in Pedagogy
, 11 (2) pp. 451-467
Link
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM
",
Research in Pedagogy
, 11 (2) pp. 451-467
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Research in Pedagogy
Development and application of a concept test on the subject of stars
DOI
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Development and application of a concept test on the subject of stars
",
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, 99 (2) pp. 80-87
[SCI Expanded]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12863">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Development and application of a concept test on the subject of stars
",
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, 99 (2) pp. 80-87
[SCI Expanded]
DOI
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Development and application of a concept test on the subject of stars
",
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
, 99 (2) pp. 80-87
[SCI Expanded]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
DOI
Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
",
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 4 (2) pp. 537-555
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12864">
Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
",
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 4 (2) pp. 537-555
[TR Dizin]
DOI
Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
",
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 4 (2) pp. 537-555
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Bayri, N.G. (2015) "
Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi
",
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, 5 (5) pp. 607-624
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12865">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Bayri, N.G. (2015) "
Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi
",
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, 5 (5) pp. 607-624
[TR Dizin]
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Bayri, N.G. (2015) "
Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi
",
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, 5 (5) pp. 607-624
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya
DOI
Ahmed, F.O.M.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 825-832
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12866">
Ahmed, F.O.M.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 825-832
DOI
Ahmed, F.O.M.,
KURNAZ, M.A.
(2021) "
Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 825-832
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
African Educational Research Journal
Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (4) pp. 2662-2669
[SCI Expanded]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12867">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (4) pp. 2662-2669
[SCI Expanded]
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (4) pp. 2662-2669
[SCI Expanded]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DOI
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 2 (66) pp. 77-89
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12868">
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 2 (66) pp. 77-89
DOI
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 2 (66) pp. 77-89
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies
Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 48-58
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12869">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 48-58
Link
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 48-58
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Practice
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 8 (4) pp. 808-821
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12870">
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 8 (4) pp. 808-821
[TR Dizin]
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 8 (4) pp. 808-821
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables
Link
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 26-34
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12871">
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 26-34
Link
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 26-34
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
Link
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
",
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 14 (27) pp. 165-176
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12872">
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
",
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 14 (27) pp. 165-176
[TR Dizin]
Link
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
",
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 14 (27) pp. 165-176
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Yaz, Ö.V. (2019) "
A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 17-32
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12873">
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Yaz, Ö.V. (2019) "
A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 17-32
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
, Yaz, Ö.V. (2019) "
A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 17-32
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor
Link
DOI
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (1) pp. 111-117
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12874">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (1) pp. 111-117
Link
DOI
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (1) pp. 111-117
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
Link
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2017 (8) pp. 173-184
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12875">
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2017 (8) pp. 173-184
Link
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2017 (8) pp. 173-184
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması
Link
Tokiçin, U.B.,
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "
Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması
",
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 4 (1) pp. 1-19
[ESCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12876">
Tokiçin, U.B.,
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "
Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması
",
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 4 (1) pp. 1-19
[ESCI]
Link
Tokiçin, U.B.,
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "
Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması
",
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 4 (1) pp. 1-19
[ESCI]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Student Mental Models Related to Expansion and Contraction
KURNAZ, M.A.
, Emen, A.Y. (2013) "
Student Mental Models Related to Expansion and Contraction
",
Acta Didactica Napocensia
, 7 (1) pp. 59-68
KURNAZ, M.A.
, Emen, A.Y. (2013) "
Student Mental Models Related to Expansion and Contraction
",
Acta Didactica Napocensia
, 7 (1) pp. 59-68
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi
Link
KURNAZ, M.A.
(2013) "
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 21 (1) pp. 375-390
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12879">
KURNAZ, M.A.
(2013) "
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 21 (1) pp. 375-390
[TR Dizin]
Link
KURNAZ, M.A.
(2013) "
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 21 (1) pp. 375-390
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey
Link
DOI
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey
",
SAGE OPEN
, 10 (1) p. 2147483647
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12880">
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey
",
SAGE OPEN
, 10 (1) p. 2147483647
[SSCI]
Link
DOI
Yaz, Ö.V.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey
",
SAGE OPEN
, 10 (1) p. 2147483647
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SAGE OPEN
Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course
Link
DOI
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 8 (2) pp. 168-176
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12881">
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 8 (2) pp. 168-176
[ESCI]
Link
DOI
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 8 (2) pp. 168-176
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
«
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
»