img
Toplam 24614 kayıt

On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts

  KURNAZ, M.A., Gültekin, N.G., İyibil, Ü.G. (2013) "On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (pp. 247-251), (Ocak 2013 " data-bs-content-id="YazarBilgi-12976"> KURNAZ, M.A., Gültekin, N.G., İyibil, Ü.G. (2013) "On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (pp. 247-251), (Ocak 2013  KURNAZ, M.A., Gültekin, N.G., İyibil, Ü.G. (2013) "On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (pp. 247-251), (Ocak 2013 
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi

Bakır, E., KURNAZ, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2018) "Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Aralık 2018 Bakır, E., KURNAZ, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2018) "Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi

Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2018) "2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018 Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2018) "2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night

Kaya, U., KURNAZ, M.A. (2018) "Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018 Kaya, U., KURNAZ, M.A. (2018) "Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017 KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi

Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017 Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi

Öz, M., KURNAZ, M.A. (2017) "Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017 Öz, M., KURNAZ, M.A. (2017) "Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme

KURNAZ, M.A. (2017) "Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017 KURNAZ, M.A. (2017) "Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi

KURNAZ, M.A. (2017) "Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017 KURNAZ, M.A. (2017) "Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017 Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri

ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri", International conference on new horizons in education , (Temmuz 2016 ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri", International conference on new horizons in education , (Temmuz 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International conference on new horizons in education

INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS

ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 701-706), (Kasım 2016 ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 701-706), (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science

ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE

BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2016) "ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 692-700), (Kasım 2016 BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2016) "ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 692-700), (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science

DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT

Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1027-1040), (Kasım 2016 Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1027-1040), (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES

CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1018-1026), (Kasım 2016 CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1018-1026), (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ

CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies , (pp. 90), (Aralık 2016 CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies , (pp. 90), (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th World Conference on Educational and Instructional Studies

Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers

Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers", XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 219), (Aralık 2016 Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers", XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 219), (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences

12 Sınıf Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Modern Fizik Ve Klasik Fizik Olarak Sınıflandırmaları

Tarhan, H., KURNAZ, M.A. (2016) "12 Sınıf Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Modern Fizik Ve Klasik Fizik Olarak Sınıflandırmaları", TFD 32. Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 225), (Eylül 2016 Tarhan, H., KURNAZ, M.A. (2016) "12 Sınıf Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Modern Fizik Ve Klasik Fizik Olarak Sınıflandırmaları", TFD 32. Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 225), (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TFD 32. Uluslararası Fizik Kongresi

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunu , (pp. 320), (Nisan 2016 Ünlü, B., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunu , (pp. 320), (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunu

Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi

OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012 OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu