Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Link
Ada, E.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 26 (3) pp. 729-740
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25523">
Ada, E.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 26 (3) pp. 729-740
[TR Dizin]
Link
Ada, E.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 26 (3) pp. 729-740
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios
Link
İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2018) "
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios
",
Science Education International
, 29 (4) pp. 274-284
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25524">
İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2018) "
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios
",
Science Education International
, 29 (4) pp. 274-284
Link
İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y.,
Erdaş-Kartal, E.
(2018) "
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios
",
Science Education International
, 29 (4) pp. 274-284
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "
Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi
",
Social Sciences Studies Journal
, 7 (85) pp. 2905-2916
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25525">
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "
Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi
",
Social Sciences Studies Journal
, 7 (85) pp. 2905-2916
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "
Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi
",
Social Sciences Studies Journal
, 7 (85) pp. 2905-2916
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Social Sciences Studies Journal
Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması
",
Hacettepe University Journal of Education
, 37 (1) pp. 140-154
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25526">
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması
",
Hacettepe University Journal of Education
, 37 (1) pp. 140-154
[TR Dizin]
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması
",
Hacettepe University Journal of Education
, 37 (1) pp. 140-154
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hacettepe University Journal of Education
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Link
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 32-51
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25529">
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 32-51
Link
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 32-51
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach
Link
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach
",
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (1) pp. 37-55
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25530">
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach
",
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (1) pp. 37-55
Link
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach
",
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (1) pp. 37-55
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
DOI
Özel, R.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 11 (3) pp. 536-546
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25531">
Özel, R.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 11 (3) pp. 536-546
[TR Dizin]
DOI
Özel, R.,
Erdaş-Kartal, E.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 11 (3) pp. 536-546
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 9 (0) pp. 283-299
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25532">
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 9 (0) pp. 283-299
[ESCI]
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2022) "
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 9 (0) pp. 283-299
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
Link
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2020) "
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, 8 (0) pp. 226-243
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25533">
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2020) "
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, 8 (0) pp. 226-243
Link
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2020) "
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, 8 (0) pp. 226-243
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.
Link
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.
",
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, 44 (198) pp. 291-307
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25534">
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.
",
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, 44 (198) pp. 291-307
[SSCI]
Link
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "
Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.
",
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, 44 (198) pp. 291-307
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
DOI
Yıldız, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2020) "
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 14 (1) pp. 450-480
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25536">
Yıldız, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2020) "
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 14 (1) pp. 450-480
[TR Dizin]
DOI
Yıldız, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2020) "
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 14 (1) pp. 450-480
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2021) "
İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 29 (2) pp. 306-325
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25537">
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2021) "
İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 29 (2) pp. 306-325
[TR Dizin]
DOI
Yurttaş, A.,
Erdaş-Kartal, E.
, ÇAĞLAR, A. (2021) "
İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 29 (2) pp. 306-325
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2021) "
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 17 (37) pp. 4646-4676
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25538">
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2021) "
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 17 (37) pp. 4646-4676
[TR Dizin]
DOI
Erdaş-Kartal, E.
, Mesci, G. (2021) "
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 17 (37) pp. 4646-4676
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry
Link
DOI
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-84
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25539">
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-84
[TR Dizin]
Link
DOI
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-84
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views
Link
DOI
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 272-297
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25540">
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 272-297
Link
DOI
Mesci, G.,
Erdaş-Kartal, E.
(2021) "
STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 272-297
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research
İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi
Link
Bahar, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Özel, R. (2013) "
İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) p. 25
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25543">
Bahar, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Özel, R. (2013) "
İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) p. 25
[TR Dizin]
Link
Bahar, M.,
Erdaş-Kartal, E.
, Özel, R. (2013) "
İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) p. 25
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "
Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (2) pp. 132-146
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25545">
Erdaş-Kartal, E.
, Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "
Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (2) pp. 132-146
[TR Dizin]
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "
Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (2) pp. 132-146
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "
Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 17-36
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25546">
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "
Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 17-36
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "
Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (1) pp. 17-36
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "
Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, 11 (1) pp. 320-339
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25547">
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "
Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, 11 (1) pp. 320-339
[TR Dizin]
Link
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "
Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, 11 (1) pp. 320-339
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
Link
Özer, F.,
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 63-97
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25549">
Özer, F.,
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 63-97
Link
Özer, F.,
Erdaş-Kartal, E.
, Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 63-97
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
751
752
753
754
755
756
757
758
759
760
»