img
img
Toplam 26080 kayıt

Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)

Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science.

3 3
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH

Ortaokul Fen Kitapları Bilim ve Mühendislik Uygulamalarını Ne Düzeyde Temsil Ediyor?

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Representation of Science and Engineering Practices in Turkish Middle School Science Textbooks

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

Argumentation-Based Inquiry Teaching for Developing Scientific Literacy

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

Teaching of NOSI in Outdoor Learning Environments in the Period of Covid-19 Pandemic

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The National Association for Research in Science Teaching (NARST)

SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARI ARAŞTIRAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışları ve Bilimin Doğası Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

The Link Between Continuing Professional Development Program and Teachers' Nature of Science Views

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST 2016 Annual International Conference

Assessing Teachers' Competencies in Teaching Nature of Scientific Knowledge Through Educational Critical Scenarios

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual International Conference

A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance

Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan bilgilerine uzun Süreli mesleki Gelişim programının Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th Conference of European Science Education Research Association (ESERA)

Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)