img
img
Toplam 24574 kayıt

3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Link    Ada, E., Erdaş-Kartal, E. (2022) "3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 26 (3) pp. 729-740 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25523"> Ada, E., Erdaş-Kartal, E. (2022) "3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 26 (3) pp. 729-740 [TR Dizin] Link    Ada, E., Erdaş-Kartal, E. (2022) "3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 26 (3) pp. 729-740 [TR Dizin] Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios

Link   İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Erdaş-Kartal, E. (2018) "Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios", Science Education International, 29 (4) pp. 274-284 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25524"> İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Erdaş-Kartal, E. (2018) "Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios", Science Education International, 29 (4) pp. 274-284 Link   İrez, O.S., Han, Ç., Doğan, N., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Erdaş-Kartal, E. (2018) "Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios", Science Education International, 29 (4) pp. 274-284 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi

DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi", Social Sciences Studies Journal, 7 (85) pp. 2905-2916 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25525"> Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi", Social Sciences Studies Journal, 7 (85) pp. 2905-2916 DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi", Social Sciences Studies Journal, 7 (85) pp. 2905-2916 DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması

DOI    Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması", Hacettepe University Journal of Education, 37 (1) pp. 140-154 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25526"> Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması", Hacettepe University Journal of Education, 37 (1) pp. 140-154 [TR Dizin] DOI    Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması", Hacettepe University Journal of Education, 37 (1) pp. 140-154 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2021) "İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 32-51 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25529"> Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2021) "İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 32-51 Link   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2021) "İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 32-51 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi

Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach

Link DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach", Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 37-55 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25530"> Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach", Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 37-55 Link DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach", Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 37-55 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları

DOI    Özel, R., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları", Cumhuriyet International Journal of Education, 11 (3) pp. 536-546 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25531"> Özel, R., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları", Cumhuriyet International Journal of Education, 11 (3) pp. 536-546 [TR Dizin] DOI    Özel, R., Erdaş-Kartal, E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları", Cumhuriyet International Journal of Education, 11 (3) pp. 536-546 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments

DOI     Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (0) pp. 283-299 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25532"> Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (0) pp. 283-299 [ESCI] DOI     Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2022) "Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (0) pp. 283-299 [ESCI] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri

Link DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2020) "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (0) pp. 226-243 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25533"> Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2020) "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (0) pp. 226-243 Link DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2020) "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (0) pp. 226-243 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi

Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.

Link DOI     Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 44 (198) pp. 291-307 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25534"> Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 44 (198) pp. 291-307 [SSCI] Link DOI     Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S., Çakmakcı, G., Yalaki, Y. (2019) "Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 44 (198) pp. 291-307 [SSCI] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi

DOI    Yıldız, M., Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2020) "Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 14 (1) pp. 450-480 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25536"> Yıldız, M., Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2020) "Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 14 (1) pp. 450-480 [TR Dizin] DOI    Yıldız, M., Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2020) "Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 14 (1) pp. 450-480 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi

DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 306-325 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25537"> Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 306-325 [TR Dizin] DOI   Yurttaş, A., Erdaş-Kartal, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 306-325 [TR Dizin] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası

DOI    Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2021) "Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (37) pp. 4646-4676 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25538"> Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2021) "Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (37) pp. 4646-4676 [TR Dizin] DOI    Erdaş-Kartal, E., Mesci, G. (2021) "Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (37) pp. 4646-4676 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry

Link DOI    Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-84 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25539"> Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-84 [TR Dizin] Link DOI    Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-84 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views

Link DOI   Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 272-297 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25540"> Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 272-297 Link DOI   Mesci, G., Erdaş-Kartal, E. (2021) "STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 272-297 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research

İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi

Link    Bahar, M., Erdaş-Kartal, E., Özel, R. (2013) "İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) p. 25 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25543"> Bahar, M., Erdaş-Kartal, E., Özel, R. (2013) "İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) p. 25 [TR Dizin] Link    Bahar, M., Erdaş-Kartal, E., Özel, R. (2013) "İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) p. 25 [TR Dizin] Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma

Link    Erdaş-Kartal, E., Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 132-146 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25545"> Erdaş-Kartal, E., Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 132-146 [TR Dizin] Link    Erdaş-Kartal, E., Aksüt, P., Aydın, F. (2015) "Fen ve teknoloji öğretim programlarının teknoloji okuryazarlığı boyutları açısından incelenmesi Boylamsal bir çalışma", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 132-146 [TR Dizin] Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Link    Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 17-36 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25546"> Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 17-36 Link    Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., İrez, O.S. (2016) "Bilimin doğasıyla ilgili 1998 2012 yılları arasında Türkiye de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) pp. 17-36 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.

Link    Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), 11 (1) pp. 320-339 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25547"> Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), 11 (1) pp. 320-339 [TR Dizin] Link    Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Yıldırım, S. (2017) "Exploration of the factors influential on the scientific literacy achivement of turkish students in pisa.", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), 11 (1) pp. 320-339 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)

Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama

Link   Özer, F., Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 63-97 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25549"> Özer, F., Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 63-97 Link   Özer, F., Erdaş-Kartal, E., Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2018) "Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 63-97 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi